1. #1
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Is het allemaal te digitaal geworden ?...

    Valt me op dat veel mensen chatten en weet ik veel wat online (waaronder ik),
    alleen vind het zo emotieloos je krijgt een rijtje tekst binnen en stuurt een rijtje tekst terug

    en vooooooral als je in gesprek zit ofzo en diegene z'n telefoon maakt 'n geluidje en reageert daarop


    hebben jullie niet ook soms het gevoel dat het ff wat minder mag, en wat meer face to face?

    Ik heb er wel behoefte aan, jullie nie?
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8.253
    28-04-2008

    Yep. Ik begin het te haten zelfs.

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    8.798
    11-11-2011

    Het hangt toch allemaal van jezelf af?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9
    11-03-2017

    Je moet voor de grap eens de app ''moment-screen time tracker'' downloaden op je telefoon. Die houdt bij hoe lang je per dag op je telefoon zit, het is echt schrikbarend...

  5. #5
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Sarcasm Bekijk reactie
    Het hangt toch allemaal van jezelf af?
    Hoe kan het van jezelf afhangen als jij met mensen wilt praten maar hun gaan op hun telefoon enzo af

    Wat ik ook weleens merk is dat ze soms als ze moeten wachten op iets ofzo dat ze achter hun telefoon schuilen zonder dat ze echt wat te doen hebben op hun telefoon, puur om niet awkwardly niks te doen
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  6. #6
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Ingelogde Bekijk reactie
    ja klopt
    Heel erg zelfs!
    Citaat Geplaatst door marruecos87 Bekijk reactie
    Yep. Ik begin het te haten zelfs.
    Pff snapje
    Citaat Geplaatst door Gebruikersnamen Bekijk reactie
    Je moet voor de grap eens de app ''moment-screen time tracker'' downloaden op je telefoon. Die houdt bij hoe lang je per dag op je telefoon zit, het is echt schrikbarend...
    Ik durf te wedden dat ik bijna elk jaar steeds meer tijd aan computers enzo besteed (alhoewel het deels m'n werk is)
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    8.798
    11-11-2011

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    Hoe kan het van jezelf afhangen als jij met mensen wilt praten maar hun gaan op hun telefoon enzo af

    Wat ik ook weleens merk is dat ze soms als ze moeten wachten op iets ofzo dat ze achter hun telefoon schuilen zonder dat ze echt wat te doen hebben op hun telefoon, puur om niet awkwardly niks te doen
    Heb je het over random people of mensen met wie je hebt afgesproken, klasgenoten, collegas etc.

    Hmm, okay.

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    qualty time (for android)

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    We leven in een tijd van technologische crisis.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Het heeft ook zn voordelen
    Het bespaart tijd als je wat te melden hebt aan iemand
    Vroeger ging je een bezoekje brengen of stuurde je iemand
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    324
    10-02-2017

    Ik ook..onpersoonlijk.. het gaat mij te snel allemaal

  12. #12
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Ik mis mn samsung d600

    Verstuurd vanuit West
    nemo tenetur prodere se ipsum

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    ja en nee, bij sommige dingen is het digitale gebeuren wel handig, oa het administratieve reilen en zeilen, ik ging laatst naar de bib en zocht naar het toestel waar je je boeken zelf kunt inscannen, maar die hadden ze niet! hihi zei de mevrouw me zo ver zijn we nog niet dus wat dat betreft mag het van me wel sneller digitaliseren

    nadeel is minder menselijk contact met mensen die je nauw aan het hart liggen, soms wil je ze gewoon zien en kan dat niet en moet je het gewoon doen met whatsapp of snapchat, dan denk ik ook soms screw dit man, ik wil geen app ik wil mekaar zien

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Ik vind het helemaal niks! Van mij mag het zeker minder!
    Lekker elkaar weer spontaan ontmoeten, ff een gesprekje bij de bushalte ipv dat je genegeerd word sjodejuuuuu
    Elhamdoulileh