1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    10-11-2017

    Ik ben te lief...

    En vind het niet erg dat vrouwen over mij heen lopen. (Niet letterlijk natuurlijk).
    Wie heeft dit nog meer?

    Kunnen zulke vrouwen aan het einde met zulke 'mannen' leven?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    ik heb gehoord dat zulke mannen bij een mental breakdown een massamoord plegen is dat waar?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    23
    01-11-2004

    Citaat Geplaatst door HeleLieveMan Bekijk reactie
    En vind het niet erg dat vrouwen over mij heen lopen. (Niet letterlijk natuurlijk).
    Wie heeft dit nog meer?

    Kunnen zulke vrouwen aan het einde met zulke 'mannen' leven?
    Lieve mannen? Een man hoort sowieso lief en aardig te zijn naast zijn miljoen andere eigenschappen, maar dat het lieve jou als man voor nagenoeg 100% typeert? Grow some balls. Of je bent nu gewoon aan het bleren, dat kan ook. Ik hoop het echt want anders ben je in mijn ogen gewoon een hoertje.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-05-2009

    Een respectvolle man die zijn vrouw waardeert is niet meer van deze tijd.

    In een notendop:

    https://www.youtube.com/watch?v=BLyK_oGNBpE
    Het boeit mij... welloh

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door Vado Bekijk reactie
    Een respectvolle man die zijn vrouw waardeert is niet meer van deze tijd.

    In een notendop:

    https://www.youtube.com/watch?v=BLyK_oGNBpE
    haha hele uitleg maar true, vrouw gaat haar juist irriteren aan zo een man omdat hij haar dan opzadelt met zijn onmangevoelens waardoor jij als vrouw zijn rol moet overnemen om de relatie stabiel te houden, uit frustratie gaat een vrouw zo een man vaak juist tegenwerken om zijn man-gevoelens (als hij die heeft tenminste) te triggeren, misschien gaat hij dan zijn zelfrespect verdedigen maar met zulke lieve mannen gebeurt er niks, erger nog, ze accepteren het vervelend gedrag van hun vrouw (die by the way vaak veroorzaakt is door zijn slap gedrag), zo drijven ze vrouwen tot wanhoop en neemt ze de benen en keert ze nooit meer terug, en dan nog leren ze er niks uit, ze blijven dan domme dingen zeggen zoals ' ik ben te lief voor haar ' ipv er iets uit te leren en hun zelfrespect bij mekaar te zoeken en zoiets nooit meer te doen...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.574
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door HeleLieveMan Bekijk reactie
    En vind het niet erg dat vrouwen over mij heen lopen. (Niet letterlijk natuurlijk).
    Wie heeft dit nog meer?

    Kunnen zulke vrouwen aan het einde met zulke 'mannen' leven?
    Op elke potje past een deksel, maar je waarom typeer je jezelf als lief?
    Ik kan ontzettend lief zijn, maar als ik mezelf omschrijf zou dat niet het eerste zijn hoe ik me zou omschrijven.

    A person who is emotionally free has no desire to convince, insist, beg, seduce, manipulate or control.
    They are free to love.


  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    121
    20-06-2015

    Moet je minder lief zijn

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door mezjnoena6 Bekijk reactie
    haha hele uitleg maar true, vrouw gaat haar juist irriteren aan zo een man omdat hij haar dan opzadelt met zijn onmangevoelens waardoor jij als vrouw zijn rol moet overnemen om de relatie stabiel te houden, uit frustratie gaat een vrouw zo een man vaak juist tegenwerken om zijn man-gevoelens (als hij die heeft tenminste) te triggeren, misschien gaat hij dan zijn zelfrespect verdedigen maar met zulke lieve mannen gebeurt er niks, erger nog, ze accepteren het vervelend gedrag van hun vrouw (die by the way vaak veroorzaakt is door zijn slap gedrag), zo drijven ze vrouwen tot wanhoop en neemt ze de benen en keert ze nooit meer terug, en dan nog leren ze er niks uit, ze blijven dan domme dingen zeggen zoals ' ik ben te lief voor haar ' ipv er iets uit te leren en hun zelfrespect bij mekaar te zoeken en zoiets nooit meer te doen...
    Er zit een kern van waarheid in. Een echt man moet niet over zich heen laten lopen, niet door een vrouw... door niemand.
    Maar ik merk dat veel vrouwen van deze tijd het verschil niet meer zien tussen te lief en respectvol. Ergens willen ze liever toch een psychopaat die hun leven wat interessanter maakt. Kheb er voldoende voorbeelden van gezien. Vreemdgaan, slaan etc etc. Toch blijven ze bij hem. Terwijl een man die gewoon zn zaakjes op orde heeft en zich normaal gedraagt als 'saai' overkomt.

    Dat maakt het moeilijk voor de 'respectvollere' mannen, die moeten uit een kleine vijver vissen.
    Het boeit mij... welloh

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door Vado Bekijk reactie
    Er zit een kern van waarheid in. Een echt man moet niet over zich heen laten lopen, niet door een vrouw... door niemand.
    Maar ik merk dat veel vrouwen van deze tijd het verschil niet meer zien tussen te lief en respectvol. Ergens willen ze liever toch een psychopaat die hun leven wat interessanter maakt. Kheb er voldoende voorbeelden van gezien. Vreemdgaan, slaan etc etc. Toch blijven ze bij hem. Terwijl een man die gewoon zn zaakjes op orde heeft en zich normaal gedraagt als 'saai' overkomt.

    Dat maakt het moeilijk voor de 'respectvollere' mannen, die moeten uit een kleine vijver vissen.
    ook hier weer een punt dat vrouwen niet goed het verschil zien tussen respectvol en een te lief maar weet dat vrouwen bijna altijd hun mannen op de proef zullen stellen, er zullen zich situaties voordoen waar hij zal moeten bewijzen of hij op ze strepen staat als een respectvolle man of laat blijken dat hij een psycho is, of dat hij laat blijken dat hij te lief is, vrouwen zullen sowieso blijven bij de assertieve man of hij nou gestoord is of respectvol (we zien het verschil niet kihkihkih) maar de lieve man zal altijd de verliezer zijn helaas