1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6
    10-11-2017

    Mijn vader blijkt een kind te hebben uit een vorige relatie!!!

    Slm,

    Ik zit met een probleem en weet niet wat ik hiermee moet.
    Ik zal het even uitleggen, onlangs kreeg ik een mail van een vrouw dat beweert mijn zuster te zijn.
    Ik heb mijn vader hierover aangesproken en die gaf toe dat hij een dochter had door een relatie dat hij vroeger had.
    Dit was nog voor mijn ouders trouwde.
    Ik sprak af met mijn zus en ze wilt zo graag in onze familie komen, ze voelt zich alleen, is misbruikt geweest door de man van haar moeder.
    Alleen zou mijn vader haar een mail hebben gestuurd dat hij totaal niks met haar te maken wil hebben.
    Ik heb onderzoek gedaan en weet hoe belangrijk familie is, ook komt dit kind niet uit ontucht dus is het duidelijk dat mijn vader de vader is van haar.
    Wat zijn mijn plichten naar haar toe en de plichten van mijn vader naar haar toe?
    Ik hoop serieuze reacties te krijgen voor deze situatie. Kan iemand me raad geven in mijn situatie met islamitische teksten.
    Bedankt.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6
    10-11-2017

    Is er echt niemand die me hiermee zou kunnen helpen??? Het is echt heel belangrijk, mijn zus is heel depressief. En wil de juiste antwoorden hierover vinden.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    353
    07-04-2014

    Meskiena echt zielig voor haar.
    Zij heeft er niet voor gekozen om op aarde gezet te worden.
    Zij is jou zuster in de islam. Ik zou contact met haar nemen en als je vader het niet wilt doe je het verstiekem.
    Contacten met je vriendin weet hij toch ook niet neem ik aan.

    Mischien als jij goed bevriend raakt met haar dat je vader wel bijdraait.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    437
    04-12-2016

    Mes snijdt aan twee kanten
    Je vader is verplicht en niet verplicht en daar zijn meningsverschillen over bij de geleerden
    Hangt vanaf of zij uit een halal relatie komt of door ontucht maar nogmaals, er zijn meningsverschillen over en ik zou het toch proberen om contact met haar te leggen.
    Het is je zus en daar heb jij recht op

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6
    10-11-2017

    Bedankt voor jullie reacties, het is indd enorm erg voor haar. Ik begrijp mijn vader zelf niet goed, omdat hij juist een man is dat heel veel voor zijn kinderen doet.
    Alleen gaat hij hier enorm in de fout, niemand verdient deze behandeling. Ik zou graag meer bewijzen kunnen verzamelen van onze plichten naar haar toe. Zowel de plichten van mijn vader
    Als de plichten van mij en mijn broers en zussen.

  6. #6
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Steun je zus en wees ook echt een zus voor haar. Als je vader ziet dat jij zo met haar omgaat kan het zijn dat hij na een tijd toch zijn mening hierover gaat veranderen.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting