1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.303
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Al Hoceima: Zware straffen voor Hirak-gedetineerden

    Twee van de Hirak-gedetineerden in Al Hoceima werden veroordeeld tot 20 jaar gevangenisstraf.



    De strafkamer van het Hof van Beroep in Al Hoceima veroordeelde gisteren twee Hirak-gedetineerden tot 20 jaar gevangenisstraf voor het "opzettelijk in brand zetten" van een slaapzaal van de politie en het belemmeren van de openbare weg voor de hulpdiensten in Imzouren.

    De rechtbank veroordeelde ook vier Hirak-gedetineerden tot vonnissen variërend van één tot vijf jaar in de gevangenis, naast de veroordeling van een Hirak-gedetineerde bij verstek tot een jaar gevangenisstraf. Twee andere Hirak-gedetineerden werden veroordeeld tot twee maanden gevangenisstraf en zes Hirak-gedetineerden werden vrijgesproken.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    938
    12-06-2014

    Niks zwaar, gewoon proportioneel al blijven de azuls janken. Die brandstichters hadden tientallen doden kunnen veroorzaken en verdienen dus 20 jaar cel. Die andere idiote hooligans die brokken stenen op burgers en politie gooiden hebben geluk dat ze maar tussen de 2 maanden en 5 jaar hebben gekregen

  3. #3
    Geen Marokkaanse

    Reacties
    363
    19-10-2014

    ?

    Arabieren houden van onderdrukken. Tenzij hun Palestijnse broertjes het overkomt. Dan piepen ze anders op het forum.
    ¿
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Mooi er zullen nog meer volgen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    938
    12-06-2014

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Wallahi als er doden waren gevallen dan was Al Hoceima een zware massacre worden, want het leger zou dan gaan ingrijpen.

    Ik heb ook geen medelijden met deze ezels, van mij zouden ze opgeknoopt worden.

    En voordat men hier gaat balken over racisme of azul:

    Als het iemand uit Rabat was, dan had ik hem hetzelfde toegewenst
    Helemaal mee eens

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Wallahi als er doden waren gevallen dan was Al Hoceima een zware massacre worden, want het leger zou dan gaan ingrijpen.

    Ik heb ook geen medelijden met deze ezels, van mij zouden ze opgeknoopt worden.

    En voordat men hier gaat balken over racisme of azul:

    Als het iemand uit Rabat was, dan had ik hem hetzelfde toegewenst
    Degenen die de corruptie aan de kaak stellen krijgen 20 jaar gevangenisstraf en de corrupte politici kunnen gewoon ongestoord door blijven gaan met roven

    Dat heet seculiere rechtvaardigheid

    En de hypocrieten hierboven die dit allemaal toejuichen zijn degenen die ervoor verantwoordleijk zijn dat al die islamitische landen zo achterlijk zijn en alles doen wat de amerikanen hen vragen

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Marokkaanse joden hebben evenveel rechten als Marokkaanse moslims. Moslim of niet moslim adviseur, er worden besluiten genomen in het landsbelang
    Daar heb jij geen moeite mee, want jij als amerikalover doet niet anders dan je billen spreiden in het amerikaanse consulaat

    Waarom zeg je niet gewoon dat je een keiharde seculier bent ipv je voor te doen als moslim

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Prachtig

    Na deze azulactie begonnen heel wat journalisten zich terug te trekken en vroegen zich hardop af wat deze debielen nou uiteindelijk willen?
    Ze willen een eigen Rifgebied en oorlog met jouw seculiere broeders

    Jullie seculiere levensstijl met jullie lkghaab, alcohol, corruptie en fitna moeten buiten onze Rif blijven anders wordt het net zo'n vieze boel als bij jullie

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Ze willen een eigen Rifgebied en oorlog met jouw seculiere broeders

    Jullie seculiere levensstijl met jullie lkghaab, alcohol, corruptie en fitna moeten buiten onze Rif blijven anders wordt het net zo'n vieze boel als bij jullie
    Jou hele trabandogebied staat bekend als een drugs prostitutie en vodoogebied van boven dicht en vanonder jalla jalla zoals veel van jullie schizofrene bontkraagjes de hyocriete leven die jullie leven . En jii hebt niks te zeggen over marokkaanse grondgebied de enigste plek waar jij het vooor het zeggen heb . Is de smerige verloederde achterstandswijk op de hoek van de straat waar je bolletjes verkoopt of waar je oude omaatjes ript

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    173
    04-01-2013

    Ze willen een eigen Rifgebied en oorlog met jouw seculiere broeders Moe

    Jullie seculiere levensstijl met jullie lkghaab, alcohol, corruptie en fitna moeten buiten onze Rif blijven anders wordt het net zo'n vieze boel als bij jullie

    De cabaret s in nederland zitten vol met riffiaat nador en hoceima ..dus wat lul je nou !! zo een heilig volk zijn jullie niet..verre van niet

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    938
    12-06-2014

    Wallah één ding moet ik toegeven en ben ik met de azuls wel eens, van mij mag iedereen in marokko vrij zijn in zijn keuze voor de naam die hij wilt voor zichzelf of zijn kinderen

    Ik wil graag direct weten wat voor type khenz voor mijn gezicht staat, liever dat dan dat hij Achmed, Said of Karim heet en stiekem op social media zichzelf Judi Massinisa noemt

    Je hebt dat ook met koerden, je hebt die Muhammed, Zubayr, Marwan heten en je hebt atheïstische en newroz vuuraanbiddende types die Gully, Shero of Joshi heten

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Tatoomocro op zijn nieuwe acountje .

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2
    12-11-2017

    Mensen die b52 zegt zelf dat hij een psychiatrisch patient is met een gedragsstoornis.