+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 26 van 26
    MVC Lid

Reacties
    42
    02-10-2017

B52 "Marokkaanse joden hebben evenveel rechten als Marokkaanse moslims. Moslim of niet moslim adviseur, er worden besluiten genomen in het landsbelang" Niet landsbelang maar eigenbelang!! Jij bent de reden waarom het in landen zoals marokko zo slecht gaat. Als jij vind dat marokko zo goed doet waarom ga je niet terug?

Rosenborg BK

Reacties
    630
    12-06-2014

Wallah één ding moet ik toegeven en ben ik met de azuls wel eens, van mij mag iedereen in marokko vrij zijn in zijn keuze voor de naam die hij wilt voor zichzelf of zijn kinderen

Ik wil graag direct weten wat voor type khenz voor mijn gezicht staat, liever dat dan dat hij Achmed, Said of Karim heet en stiekem op social media zichzelf Judi Massinisa noemt

Je hebt dat ook met koerden, je hebt die Muhammed, Zubayr, Marwan heten en je hebt atheïstische en newroz vuuraanbiddende types die Gully, Shero of Joshi heten

الله اكبر

Reacties
    962
    30-10-2017

Daarom moeten we nazi separisten van de kaart vegen.

Mensen als MoroccanDownie & 7akeem zijn een schande voor het land met hun rassenleer.

Volg die achterlijke turken maar met hun naziturk politiek, we hebben gezien wat dat teweeg brengt.

MVC Lid

Reacties
    42
    02-10-2017

B52 citaat
    " Daarom moeten we nazi separisten van de kaart vegen.

Mensen als MoroccanDownie & 7akeem zijn een schande voor het land met hun rassenleer.

Volg die achterlijke turken maar met hun naziturk politiek, we hebben gezien wat dat teweeg brengt " Nogmaals niets mis met nationalisme. Je moet je kont zo weid gaan spreiden voor globalisme en zionisme

الله اكبر

Reacties
    962
    30-10-2017

Citaat Geplaatst door WilliamWallace Bekijk reactie
    B52 citaat
    " Daarom moeten we nazi separisten van de kaart vegen.

Volg die achterlijke turken maar met hun naziturk politiek, we hebben gezien wat dat teweeg brengt " Nogmaals niets mis met nationalisme. Je moet je kont zo weid gaan spreiden voor globalisme en zionisme
    nog zo’n downie, probeer een keertje de citaat knopje

MVC Lid

Reacties
    42
    02-10-2017

B52
    De reden dat het steeds slecht gaat marokko komt door ezels zoals jou die nationalisme afkraken ! Turken ( die jij zo graag afkraakt door jou minderwaardigheid complex ) hebben een sterk gevoel van nationalisme ( iets wat ik mis bij de meeste marokkanen) , je ziet het aan hun land. Het gaat beter met turkijie sinds zij erdogan hebben en daarvoor was het attaturk, een ware supermacht in die regio. Wie hebben wij!? Een onrechtvaardig monarchist familie die joodse adviseurs en ministers aanstellen en marokko gebruiken als een tioletpapier. Je moet je schamen en je kont niet zo ver spreiden voor joden en globalisten.

MVC Lid

Reacties
    5.229
    09-10-2015

Tatoomocro op zijn nieuwe acountje .
    Citaat Geplaatst door Khodabanda Bekijk reactie
    In principe is er niks mis mee om met Israel samen te werken of te steunen.
    Een rawafid aan het woord

الله اكبر

Reacties
    962
    30-10-2017

Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Tatoomocro op zijn nieuwe acountje .
    die is ergens de azul aan het aanbidden

MVC Lid

Reacties
    42
    02-10-2017

Tatoomocro???? Omdat ik over hak praat word ik van alles en nog wat uitgemaakt !? Wouldcha3b en B52 als het zo goed met marokko waarom gaan jullie niet terug?

الله اكبر

Reacties
    962
    30-10-2017

Citaat Geplaatst door WilliamWallace Bekijk reactie
    Tatoomocro???? Omdat ik over hak praat word ik van alles en nog wat uitgemaakt !? Wouldcha3b en B52 als het zo goed met marokko waarom gaan jullie niet terug?
    ik ga nu terug

2 - 0 for Al MAGHRIB

Reacties
    2
    12-11-2017

Mensen die b52 zegt zelf dat hij een psychiatrisch patient is met een gedragsstoornis.

Stap nu over!