+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 23 van 23
    Girl from the South

Reacties
    250
    02-06-2014

Ik hoor net dat een meisje dat ik vroeger weleens bij mijn tante zag verhuisd is naar Irak... Waarom zou je in vredesnaam in Irak willen wonen?

I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.

Girl from the South

Reacties
    250
    02-06-2014

Mensen zonder eigen persoonlijkheid: walgelijk.

Girl from the South

Reacties
    250
    02-06-2014

Vandaag 50 kipbriwatjes gemaakt. High five aan mezelf!

Girl from the South

Reacties
    250
    02-06-2014

Chocomel en kruidnoten van Bolletje (klein zakje): hemelse combinatie. Bedank mij.

Girl from the South

Reacties
    250
    02-06-2014

Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Chocomel en kruidnoten van Bolletje (klein zakje): hemelse combinatie. Bedank mij.
    Eigenlijk zijn die kleine zakjes te rijkelijk gevuld. Te veel kruidnootjes voor een kind. Hé, mij hoor je niet klagen. Ik krijg ze wel op en doe er anders gerust twee dagen over.

Girl from the South

Reacties
    250
    02-06-2014

Te veel positiviteit in deze topic. Even verpesten, hoor. Iets of iemand missen is een van de verschrikkelijkste dingen ooit. Ik mis niet veel mensen, maar als ik ze mis, voelt het alsof mijn hart splijt, iedere seconde dat ik aan ze denk. Het gemis zorgt ervoor dat het voelt alsof je bijna moet overgeven, knoop in je maag, en tegelijkertijd zorgt het voor een drukkend gevoel op je borst die jou soms laat vergeten te ademen.

Girl from the South

Reacties
    250
    02-06-2014

Mijn moeder is de laatste dagen zo lief tegen mij. Nog liever dan normaal. Ik houd echt zo veel van haar, dat ik er bijna emotioneel van word.

MVC Lid

Reacties
    172
    03-02-2010

Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Te veel positiviteit in deze topic. Even verpesten, hoor. Iets of iemand missen is een van de verschrikkelijkste dingen ooit. Ik mis niet veel mensen, maar als ik ze mis, voelt het alsof mijn hart splijt, iedere seconde dat ik aan ze denk. Het gemis zorgt ervoor dat het voelt alsof je bijna moet overgeven, knoop in je maag, en tegelijkertijd zorgt het voor een drukkend gevoel op je borst die jou soms laat vergeten te ademen.
    Echt goed verwoord. Heb ik ook.

En yes liefde is iets moois.