1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.303
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Marokko 'volgt de moord op een jonge Marokkaanse man in Nederland' op de voet

    Het ministerie belast met Migratiezaken en Marokkanen die in het buitenland wonen heeft een verklaring uitgegeven m.b.t. tot het schietincident in Amsterdam afgelopen vrijdag.



    Het ministerie dat de leiding heeft over Migratiezaken en Marokkanen die in het buitenland wonen zegt dat het, in samenwerking met de diplomatieke vertegenwoordigingen van het Koninkrijk in Den Haag en Amsterdam, de ontwikkelingen van het schietincident in Nederland "nauwlettend volgt". Bij het schietincident in het Amsterdamse buurthuis afgelopen vrijdagavond kwam de zeventienjarige stagiair Mohammed B. om het leven.

    Zodra hij op de hoogte was gebracht van de moord op de 17-jarige Mohammed, nam de minister die de leiding heeft over de Marokkanen in het buitenland en migratiezaken, Abdelkrim Benatiq, via de telefoon contact op met de vader van de overledene om hem te condoleren namens de Marokkaanse regering en om aan zijn familie uiting te geven aan de bereidheid van de Marokkaanse autoriteiten om hen alle noodzakelijke steun te verlenen door de benoeming van een advocaat om de zaak juridisch te volgen, aldus een uitgegeven verklaring van deze afdeling.

    De minister informeerde de familie ook over het besluit van zijn afdeling om de repatriëring van het lichaam van de overledene voor zijn begrafenis in Marokko over te nemen, voegt dezelfde bron toe.

    Volgens informatie van het Consulaat-Generaal van Marokko in Amsterdam stond de overledene bekend om zijn vrijwilligerswerk ten behoeve van jongeren en vluchtelingen, en heeft hij geen relatie met drugshandel, zoals werd overgebracht door sommige media, onderstreept de verklaring.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    19
    19-11-2017

    Marokko moet zich met de problemen in eigen land bemoeien.De Marokkanen in het buitenland zijn niet zomaar uit Marokko gevlucht.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    665
    24-11-2014

    @marokkaan
    Dus dat inderdaad

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    132
    15-01-2015

    Ik vind het terecht om Marokko zich moeten te bemoeien met deze Racisten in Nederland en vooral die PVV Partij die elke keer een nieuwe dreigingen creëert ! Wie zeg dat Partij leider geen hand heeft met Mafia racisten die de heel land gezellen met angst en haat zaai ! Waar meet Nederlanders voelen zich verwaarloost en hoop loos door uit haat zaai en zinloze spraken !
    Die dreigingen begon alle eerder met moskeeën waar deze racisten merkten duidelijk dat die moskeeën alle scherp in de gaten houden vooral in Amsterdam Utrecht en Rotterdam en Groningen waar Moslim jongeren als jeugd zijn het slachtoffer van positief discriminatie , complotten, samenzweringen, valse klachten en aangiften bij politie over welke Moslim jongeren die te voegingen wil doen aan wat betreft fouten van gemeen Nederlanders die zich doen geen verstand of begrip te hebben voor allochtone vooral als die een moslim achtergrond heeft !

    Deze Moord op 17 jarige jong Marokkaanse man , zou het mogelijk iets te maken hebben met sommige racisten van uit Provincie Groningen omgevingen Hoogezand- Sappemeer !
    Maar die tips kan ik niet hier uiten of bij regio politie die zijn het niet allemaal te vertrouwen van uit mijn ervaringen weet ik voldoende ! Maar ik kom persoonlijk bij politie Amstelland om over die informatie te bespreken of er mogelijk betrokkenheid zijn geweest ! Hier in deze regio kan ik helaas niet doen want daar merk ik een grote netwerk om mij heen die alles hekelen en omzeilen en misbruiken dat ter beschermen van hun racisten en criminelen die PVV hun de voorrang geeft dan onschuldige allochtone die elke keer worden getroffen door onrechtmatige daad!

    Al hoe wel deze daders of moordenaars vermoedelijk komen niet van uit Amsterdam maar reken wel op van uit het Norden van Land waar meest racisten en haat stemmers zijn van PVV !!
    Deze Moorde is opmerkelijk en geen gewoon Moord die van uit Crimineel circuit komt of afrekeningen!
    Het kan zijn opmerkelijk voor MH17 ( Mohammed Holland 17 Jarige slachtoffer )
    of iets te maken hebben met Mohammed.B die nog vast zit ! Dus deze misdaad het is gezien als specifiek doel die gedachten van Moslims en Allochtone migranten in Nederland doen voelen van afrekening en in tegelijkertijd in angst jagen als psychische ziekte creëren onder moslim wereld !
    Omdat hun hebben gezien van uit onderzoek dat men zijn controle verliest in zijn omgevingen als om zijn geliefde juist om fitna te creëren en nieuwe slachtoffers paschanten te werven naar psychische instellingen voor medicaties testamenten en bezigheden !

    Het is inderdaad een misdaad die niet van gewoon Nederlands burgers die een incident heeft gemaakt maar dit moord is bedoeld en opzettelijk gedaan voor specifiek doeleinde!

    Vind dat Marokko meer duidelijkheid moet krijgen over deze incident en het liefste eigen geheime inspecteurs inschakelen om dit te opsporen ! Het geur van daders moet wel ergens uit komen of van partij van PVV zelf moet iets naar buiten kunnen ,

    Dus ik heb financieel hulp nodig met duizenden Euro's voor juridische stappen om iets voor iedereen waarlijk te maken ! Maar helaas ben hier in deze regio slachtoffer van een geheimendiensten die alles hekelen om mij heen een giga grote samenzwering netwerk!die al jaren spellen op mijn onvermogen !!