+ Reageer
Pagina 3 van 7 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
31 tot 45 van 99
    Prepare your future.

Reacties
    6.506
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Het gaat in Amsterdam om Zwarte Pieten die niet meer zwart zijn. Het zijn Spanjaarden geworden en ik heb nog geen enkele Spanjaard bezwaar horen maken omdat Hollanders Spanjaarden spelen die de knechtjes zijn van een ouwe man die ook door een Hollander wordt gespeeld. Wanneer het Offerfeest in aantocht is zijn wij weer de lul omdat de partij voor de dieren liever wil dat we vegetariërs worden of zo ...
    Partij van de dieren moet je gewoon doorsturen naar de Joden dan komt het wel goed ze hoeven namelijk alleen holocaust en nsb te roepen.
    War never changes

I'm back

Reacties
    4.781
    20-05-2003

Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Elke kleur als het maar niet zwart is?

Rood, platform voor Indianen woest. Groen, platform voor Marsmannetjes woest. Geel platform voor mensen van het Mongoolse ras woest.
    Kom kom, je moet niet zo overdrijven zeg!

* In het verband met het Sinterklaas verhaal is er GEEN relatie tot de oorspronkelijke bewoners van de America’s dus is het gebruik van de kleur rood niet bezwaarlijk. Het is een ander verhaal als het om de Washington Redskins gaat, https://en.m.wikipedia.org/wiki/Wash...me_controversy
    Hier zit een causaal verband met de historie, de stereotypering en de onderdrukking van de Native Americans door de blanke kolonisten en Amerikanen.
    * Marsmannetjes bestaan niet (beelden van NASA) En de voorgestelde groene kleur is derhalve een verzinsel.
    * Er is geen relatie tot Aziaten uit het verre oosten en het Sinterklaas verhaal. Bovendien zijn Aziaten niet geel. Een zeer stereotype beeld uit het westen. Zij worden ook niet voorgesteld als geel, behalve door rascistische blanke Amerikanen en Europeanen zoals jij.

Anders nog iets?
    Mohammed Abdelkrim El-Khattabi مجاهد في سبيل الله

non compos mentis

Reacties
    3.905
    24-10-2004

Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Ze zijn Nederlands alleen verkleed en geschminkt voor de kindjes.
    Zonder smink. Gewoon blank en roze zoals varkens.

MVC Lid

Reacties
    965
    13-02-2007

Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ipv negers die elk jaar met de boot aankomen maken we er Joden pieten van die elk jaar met de trein aankomen op verschillende stations.

Sinterklaas wordt een Duitser met een snorretje ,en als je stout bent ga je onder de douche.
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik vind die een goeie pieten zijn joden met een keppeltje op en sinterklaas is een Duitser met een snorretje. Moet gewoon kunnen is een kinderfeest de kinderen zullen het verschil niet merken. Goed idee FCE
    Inderdaad een goed verhaal.
    En die "Joden pieten" halen dan natuurlijk met de trein alle stoute moslimkinderen op ...

non compos mentis

Reacties
    3.905
    24-10-2004

Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    En die "Joden pieten" halen dan natuurlijk met de trein alle stoute moslimkinderen op ...

Wat haal je kinderrn erbij eh kk pedo

Prepare your future.

Reacties
    6.506
    24-01-2017

en ze strooien met jodenkoek.
    War never changes

MVC Lid

Reacties
    590
    07-09-2015

Citaat Geplaatst door ILoveMySon Bekijk reactie
    Idd raar, kinderen bij een kinderfeestje.

non compos mentis

Reacties
    3.905
    24-10-2004

Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Idd raar, kinderen bij een kinderfeestje.
    ''joden'' en ''stoute moslim kinderen''

Inderdaad kanker raar kanker mongool

MVC Lid

Reacties
    590
    07-09-2015

''joden'' en ''stoute moslim kinderen''

Inderdaad kanker raar kanker mongool
    Laat mama het niet hooren!

MVC Lid

Reacties
    1.415
    12-06-2015

Het maakt mij allemaal niks uit, eigenlijk. Als een verandering in het uiterlijk van ZP er toe leidt dat het feestje voor meer kinderen en hun ouders aantrekkelijk wordt is het alleen maar winst, toch?

Aan de andere kant heb ik wel zo mijn bedenkingen bij "Spaanse edellieden". In de eerste plaats waren die edellieden niet zo edel. Uitbuiters, slavenhandelaren, oorlogshitsers. Uit onze eigen geschiedenis weten we bijvoorbeeld hoe de Spaanse edelman Alva met zijn troepen (ook weer geleid door "edellieden") in ons land tekeer is gegaan. Zoek voor de aardigheid even op hoe het met Naarden en Haarlem afliep.... echt, dat waren fijne jongens!

En de meisjes-Pieten. Worden dat edelvrouwen? Of transgenderen we die ter ere van Sinterklaas ook maar tot edelman?
    Mijn voorkeur gaat uit naar edele dames. Ik zie ze al voor me in van die mooie middeleeuwse gewaden!

Gelukkig wordt het echte feestje thuis gevierd. Als de kinderen nog klein zijn misschien wel met een echte Sint en/of Piet, kado'tjes, gedichtjes, lekkere hapjes en vooral: veel plezier met z'n allen!
    (Bij ons kwam er geen sint/piet. Wel ging plotseling de kamerdeur open waar een pikzwarte (!) arm doorkwam die handenvol pepernoten door de kamer gooide, en plotseling verdwenen was waarna er - hoe kon dat nou - een hele zak met kado'tjes achter de deur stond....!) En de pret kon beginnen!
    Dat is dus het echte Sinterklaasfeest!
    Een Bommelding

MVC Lid

Reacties
    1.415
    12-06-2015

Eh.... misschien omdat het over een kinderfeestje gaat?

En dat laatste: "kk pedo"...
    Jij mag van mij mee in de zak naar Spanje. In de pepernootmolen met jou!
    Dat zal je leren!
    Een Bommelding

non compos mentis

Reacties
    3.905
    24-10-2004

Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Eh.... misschien omdat het over een kinderfeestje gaat?

En dat laatste: "kk pedo"...
    Jij mag van mij mee in de zak naar Spanje. In de pepernootmolen met jou!
    Dat zal je leren!

yeh rare kaas mongool

.

Reacties
    2.941
    18-12-2015

.

Reacties
    2.941
    18-12-2015

.

MVC Lid

Reacties
    965
    13-02-2007

Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    en ze strooien met jodenkoek.
    Ik stel wel voor dat we "Het Boek" van Sinterklaas buiten het verhaal houden.
    Er zijn grenzen.
    Maar waar liggen die ...

Stap nu over!