+ Reageer
Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
46 tot 60 van 99
    MVC Lid

Reacties
    1.409
    12-06-2015

Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Ik stel wel voor dat we "Het Boek" van Sinterklaas buiten het verhaal houden.
    Er zijn grenzen.
    Maar waar liggen die ...

Te laat! Ook het boek van Sinterklaas staat al ter discussie!

https://speld.nl/2017/11/08/het-boek...-je-het-leest/
    Een Bommelding

MVC Lid

Reacties
    965
    13-02-2007

Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Te laat! Ook het boek van Sinterklaas staat al ter discussie!

https://speld.nl/2017/11/08/het-boek...-je-het-leest/
    Het Boek is altijd een bron voor discussie.
    Met name op dit forum ...

MVC Lid

Reacties
    7.020
    27-01-2005

Citaat Geplaatst door ILoveMySon Bekijk reactie
    ''joden'' en ''stoute moslim kinderen''

Inderdaad kanker raar kanker mongool
    In je hoofd... denk ik als ik jouw domme gewauwel zo lees. Jij graag onder die trein...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    2.855
    04-11-2016

die negers janken echt om alles...

Alsof die hollanders van nu er wat aan kunnen doen dat hun over over over grootouders slaven hadden

Donkere mensen staan in de helft van alle reclamebladen,reclames , films etc. en toch janken ze om elk klein dingetje

f*ck off

MVC Lid

Reacties
    2.168
    07-02-2017

Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Een beetje?
    Ik denk dat beide partijen niet hun standpunten in de pietendiscussie voorbij moeten schieten. En als je ziet hoe hard de voorstanders hun best doen om de tegenstanders tegemoet te komen terwijl ze hier op geen enkele wijze toe verplicht zijn dan mogen de tegenstanders ook wel eens wat water bij de spreekwoordelijke wijn gaan doen. Misschien moeten we elkaars cultuur en tradities wat meer gaan respecteren wat de algemene sfeer in dit kikkerlandje ten goede zal komen. Daar hoef je de cultuur en tradities niet perse leuk voor te vinden en je hoeft er ook niet aan mee te doen.
    Als ik niet reageer betekent dat niet automatisch dat je gelijk hebt. De kans is groot dat ik gewoon geen tijd/zin heb om te reageren/herhalen.|Facebook

MVC Lid

Reacties
    1.938
    12-03-2017

De speld is vooral om te lachen.

MVC Lid

Reacties
    965
    13-02-2007

Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Dit forum is om te huilen ...

MVC Lid

Reacties
    1.938
    12-03-2017

Verander dit forum begin bij jezelf

https://youtu.be/P5vz6iwV38U

MVC Lid

Reacties
    965
    13-02-2007

Verander dit forum begin bij jezelf
    Op het voetbalveld word ik altijd geprezen om mijn voorzetten en simpele inkoppertjes ...

MVC Lid

Reacties
    537
    08-04-2017

sommigen nemen het inderdaad te serieus..wat ook weer voor hilariteit zorgt.

http://forums.marokko.nl/showthread....#post133002706

MVC Lid

Reacties
    2.168
    07-02-2017

Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Ze hebben groot gelijk. De beargumentering snijdt hout. Hou het gewoon bij roetveegpiet en de gekleurde pieten.
    Laat die rare gekleurde pieten lekker achterwegen joh. Pieten moeten zwart zijn, roet is zwart.
    Als ik niet reageer betekent dat niet automatisch dat je gelijk hebt. De kans is groot dat ik gewoon geen tijd/zin heb om te reageren/herhalen.|Facebook

MVC Lid

Reacties
    3.447
    15-08-2016

Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    die negers janken echt om alles...

Alsof die hollanders van nu er wat aan kunnen doen dat hun over over over grootouders slaven hadden

Donkere mensen staan in de helft van alle reclamebladen,reclames , films etc. en toch janken ze om elk klein dingetje

f*ck off
    Terwijl de donkere Afrikanen hun eigen mensen gevangen namen en als slaven verkochten.
    Zo gewoon werd slavernij eeuwenlang gevonden.
    Dat noem ik ‘moral reading’: wanneer je de feiten door een morele lens bekijkt; kennis niet op waarheid beoordeelt, maar op de mogelijke politieke en morele gevolgen er van.
    In hun wereld ben je links, of je houdt je mond.
    Dr. J. van de Beek, wiskundige, antropoloog, sociale wetenschappen.
    WHEN DOES THE HURTING STOP?

Prepare your future.

Reacties
    6.506
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Terwijl de donkere Afrikanen hun eigen mensen gevangen namen en als slaven verkochten.
    Zo gewoon werd slavernij eeuwenlang gevonden.
    Nee Joosje niet proberen de daden van je voorouders kleiner te maken. Dat massaslavernij waar je voorouders schuldig aan zijn heeft niks met anderen te maken en alles met Europa.

Ook op hetzelfde moment dat ze nieuwe land "ontdekten" om daarna erachter te komen dat er al mensen woonden en het helemaal niets nieuws is. Nu ik dit gezegd heb denk dat ik zo even een auto ga "ontdekken".
    War never changes

MVC Lid

Reacties
    3.447
    15-08-2016

Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Ik denk dat beide partijen niet hun standpunten in de pietendiscussie voorbij moeten schieten. En als je ziet hoe hard de voorstanders hun best doen om de tegenstanders tegemoet te komen terwijl ze hier op geen enkele wijze toe verplicht zijn dan mogen de tegenstanders ook wel eens wat water bij de spreekwoordelijke wijn gaan doen. Misschien moeten we elkaars cultuur en tradities wat meer gaan respecteren wat de algemene sfeer in dit kikkerlandje ten goede zal komen. Daar hoef je de cultuur en tradities niet perse leuk voor te vinden en je hoeft er ook niet aan mee te doen.
    Bij de tegenstanders is Zwarte Piet niet het probleem.

Deze mensen willen overal racisme/slavernij in zien. Stop volledig met Zwarte Piet en er is derhalve niets opgelost.
    Zo als de koene "strijdster" Simons al uitsprak, dit is nog maar een begin. En men kwam al weer met het paneel op de Gouden Koets.
    Maar ook andere schilderijen uit een ver verleden waar een gekleurd mens met blanke mensen staan afgebeeld; racisme/slavernij, moet ook vernietigd worden.

Het enig probleem zit bij die mensen zelf. Onzeker over hun uiterlijke kenmerken in een van oorsprong blank werelddeel, land altijd het slachtofferhoekje opzoeken. De boze witte mensen.
    Dat noem ik ‘moral reading’: wanneer je de feiten door een morele lens bekijkt; kennis niet op waarheid beoordeelt, maar op de mogelijke politieke en morele gevolgen er van.
    In hun wereld ben je links, of je houdt je mond.
    Dr. J. van de Beek, wiskundige, antropoloog, sociale wetenschappen.
    WHEN DOES THE HURTING STOP?

MVC Lid

Reacties
    965
    13-02-2007

Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Nee Joosje niet proberen de daden van je voorouders kleiner te maken. Dat massaslavernij waar je voorouders schuldig aan zijn heeft niks met anderen te maken en alles met Europa.

Ook op hetzelfde moment dat ze nieuwe land "ontdekten" om daarna erachter te komen dat er al mensen woonden en het helemaal niets nieuws is. Nu ik dit gezegd heb denk dat ik zo even een auto ga "ontdekken".
    Dat jij nu moslim bent komt omdat jouw vaderland in het verleden is "ontdekt" door de Arabieren.
    En jouw voorvaderen hebben deze Arabieren indertijd heus niet met open armen ontvangen ...

Stap nu over!