1. #406
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Nee, nee, nee! Keihard afkeuren! Je was net zo goed bezig hem te haten voor zijn mening! Gewoon volhouden! Je kunt het!

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Hij laat in zijn redenering soms ruimte dat God zou kunnen bestaan...ik denk dat dat wel oprecht is al komt het steeds meer op mij ovet dat het een trucje is om in gesprek te blijven om.zijn eigen riedel te kunnen blijven afspelen.

    Alles is naturalistisch....Zelfs onze ideeën. Toekomstplannen en bewustzijn.

    Prima een ieder heeft zo zijn opvatting.

  2. #407
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Nee, nee, nee! Keihard afkeuren! Je was net zo goed bezig hem te haten voor zijn mening! Gewoon volhouden! Je kunt het!
    Ik haat hem niet ik vind hem irritant aan het worden

    Dat geef ik dan maar aan....vind dat wel zo oprecht.

  3. #408
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Zeker is profeet gewoon een begrip. We zijn hier echter in deze discussie bezig met het waarheidsgehalte van die begrippen. Net zoals je kunt debatteren over de economische zinvolheid van Marxisme. Het is een economisch systeem maar wellicht niet die naar je voorkeur of idee van zinnigheid.

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Een profeet is gewoon een begrip jakko.

    Als je het woord profeet gebruikt in een discussie us het wel fijn als we dan hetzelfde verstaan ook al ben je een andere mening toegedaan.

    O wat leuk..nu al?

  4. #409
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Nee, ik vind aangeven dat iemand irritant is omdat ie redeneert volgens zijn visie heel erg onbeleefd.

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Ik haat hem niet ik vind hem irritant aan het worden

    Dat geef ik dan maar aan....vind dat wel zo oprecht.

  5. #410
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Nee, ik vind aangeven dat iemand irritant is omdat ie redeneert volgens zijn visie heel erg onbeleefd.
    Nee ik vind hem irritant omdat hij niet luistert net als jij...zijjn papegaai.

  6. #411
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Nee, nee, nee! Keihard afkeuren! Je was net zo goed bezig hem te haten voor zijn mening! Gewoon volhouden! Je kunt het!
    Kalm aan je word weer emotioneel
    Heavy

  7. #412
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Zeker is profeet gewoon een begrip. We zijn hier echter in deze discussie bezig met het waarheidsgehalte van die begrippen. Net zoals je kunt debatteren over de economische zinvolheid van Marxisme. Het is een economisch systeem maar wellicht niet die naar je voorkeur of idee van zinnigheid.
    Als je niet weet dat de bron van een profeet God is...is een discussie over waarheidsgehalte al helemaal niet meer nodig.

    De man is dan gewoon onwetend...de man wordt een Sukkel als hij zich profileert als juist heel veel wetend.

    Irritant dus

    Jammer

  8. #413
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Je begrijpt m'n sarcasme niet Doed. Niks te maken met emotioneel.


    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Kalm aan je word weer emotioneel

  9. #414
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Prettige avond verder.

  10. #415
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Je begrijpt m'n sarcasme niet Doed. Niks te maken met emotioneel.
    Nee zo te zien niet het komt bij mij over als irritatie maar goed ik kan het mis hebben zie alleen woorden.
    Heavy

  11. #416
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Prettige avond verder.
    Jij ook.
    Heavy

  12. #417
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Ik word echt gek van jou. Nog 1 keer, dan stop ik echt: wanneer iemand meent dat god niet via mensen spreekt, maar dat daarmee niet god als mogelijk wordt uitgesloten, dan is de claim dat god via profeten spreekt voor die persoon niet waar. Dat het in algemene zin die betekenis heeft, wil nog niet zeggen dat het voor die persoon waar is. Hij liegt juist niet Mathijs.


    Is dit duidelijk?

    Stop met het beledigen van mensen.


    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Als je niet weet dat de bron van een profeet God is...is een discussie over waarheidsgehalte al helemaal niet meer nodig.

    De man is dan gewoon onwetend...de man wordt een Sukkel als hij zich profileert als juist heel veel wetend.

    Irritant dus

    Jammer

  13. #418
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Ik word echt gek van jou. Nog 1 keer, dan stop ik echt: wanneer iemand meent dat god niet via mensen spreekt, maar dat daarmee niet god als mogelijk wordt uitgesloten, dan is de claim dat god via profeten spreekt voor die persoon niet waar. Dat het in algemene zin die betekenis heeft, wil nog niet zeggen dat het voor die persoon waar is. Hij liegt juist niet Mathijs.


    Is dit duidelijk?

    Stop met het beledigen van mensen.
    heel aandoenlijk Hoe je het iedere keer weer meent te moeten opnemen voor die kleine onhandige Hobbit.

    Jakko de koene doler

    Daarbij zeg ik niet dat hij liegt...Sukkel.

  14. #419
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    En weer weg.

  15. #420
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Ik neem het niet zo zeer op voor Hobb, ik probeer hier iets van een minimum aan overeenstemming tot discussie te faciliteren.


    Het zal niet gaan gaan, dat is me duidelijk.

    en opnieuw beledigend...


    het is ernstig met je


    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    heel aandoenlijk Hoe je het iedere keer weer meent te moeten opnemen voor die kleine onhandige Hobbit.

    Jakko de koene doler

    Daarbij zeg ik niet dat hij liegt...Sukkel.