1. #391
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik geloof in Allah
    Dat geloof ik ook.

  2. #392
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Dat geloof ik ook.
    Weet ik
    Heavy

  3. #393
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Niet zo chagrijnig dan. Kan ik het helpen dat er geen solide tegenargumentatie komt.
    Natuurlijk komt die er niet....niet zoals jij dat wilt op wetenschappelijke stoel.

    Als je had geluisterd wist je dat nu wel.

    Derhalve is je gedrag alles behalve humorvol.

  4. #394
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Natuurlijk komt die er niet....niet zoals jij dat wilt op wetenschappelijke stoel.

    Als je had geluisterd wist je dat nu wel.

    Derhalve is je gedrag alles behalve humorvol.
    Ok.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  5. #395
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Ok.
    Ik vind ook dat je moet opgeven om God zien te bewijzen via de wetenschappelijke methode.
    Heavy

  6. #396
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik vind ook dat je moet opgeven om God zien te bewijzen via de wetenschappelijke methode.
    Dat is niet wat ik doe (Wetenschappelijk bewijs voor wel/geen god is namelijk onmogelijk).
    Toont aan dat je heel weinig begrijpt van wat ik schrijf.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  7. #397
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Dat is niet wat ik doe (Wetenschappelijk bewijs voor wel/geen god is namelijk onmogelijk).
    Toont aan dat je heel weinig begrijpt van wat ik schrijf.
    Ontken jij nu dat jij argumentatie wil op basis van wetenschappelijke stoel...oftewel verifieerbaar van een plausibele bron welke op zijn merites te controleren is?


    De bron is God.

    Als je zegt dat bijvoorbeeld de woorden van een profeet geen grondslag hebben in hetgeen God de mensheid kennis mee wil laten maken dan weet je niet wat een profeet is of je ontkent het bestaan van God.

    Allemaal je goed recht hoor en je kan en hoeft niet alles te weten maar laten we dat ook gewoon duidelijk stellen.

  8. #398
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Dat is niet wat ik doe (Wetenschappelijk bewijs voor wel/geen god is namelijk onmogelijk).
    Toont aan dat je heel weinig begrijpt van wat ik schrijf.
    Oké mooi ik weet niet proef vaak dat je neigt naar naturalistische verklaringen.
    Heavy

  9. #399
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Jawel, is jouw schuld!

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Niet zo chagrijnig dan. Kan ik het helpen dat er geen solide tegenargumentatie komt.

  10. #400
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Oké mooi ik weet niet proef vaak dat je neigt naar naturalistische verklaringen.
    Doet hij ook.


    Maar nu het benoemd wordt opeens niet meer.

  11. #401
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Doet hij ook.


    Maar nu het benoemd wordt opeens niet meer.
    Mmm duidelijk dan delen dus meerdere mijn vermoedens. Maar goed hij ontkent het moet ik maar geloven op zijn woord.
    Heavy

  12. #402
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Wat ben je toch een mallerd. Als een ongelovige niet gelooft dat god via mensen praat, dan is het idd niet god die via profeten spreekt.
    Daarmee denkt hij te weten dat profeten niet middels god spreken. Met god heeft het verder niks te maken.


    Dat denken van jou Mathijs... hoe werkt dat toch?

    Net nu ik me ga verdiepen in de grondslagen van de islam, kom je de boel verstjeeren. Hebbie te weinig aandacht gehad?



    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Als je zegt dat bijvoorbeeld de woorden van een profeet geen grondslag hebben in hetgeen God de mensheid kennis mee wil laten maken dan weet je niet wat een profeet is of je ontkent het bestaan van God.

    Allemaal je goed recht hoor en je kan en hoeft niet alles te weten maar laten we dat ook gewoon duidelijk stellen.

  13. #403
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Mmm duidelijk dan delen dus meerdere mijn vermoedens. Maar goed hij ontkent het moet ik maar geloven op zijn woord.
    Hij laat in zijn redenering soms ruimte dat God zou kunnen bestaan...ik denk dat dat wel oprecht is al komt het steeds meer op mij ovet dat het een trucje is om in gesprek te blijven om.zijn eigen riedel te kunnen blijven afspelen.

    Alles is naturalistisch....Zelfs onze ideeën. Toekomstplannen en bewustzijn.

    Prima een ieder heeft zo zijn opvatting.

  14. #404
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Hij laat in zijn redenering soms ruimte dat God zou kunnen bestaan...ik denk dat dat wel oprecht is al komt het steeds meer op mij ovet dat het een trucje is om in gesprek te blijven om.zijn eigen riedel te kunnen blijven afspelen.

    Alles is naturalistisch....Zelfs onze ideeën. Toekomstplannen en bewustzijn.

    Prima een ieder heeft zo zijn opvatting.
    Inderdaad dat probeer ik em steeds duidelijk te maken. Dat ons criteria om het bestaan van een God te accepteren verschillen. Het zij zo maar ik ben ervan overtuigd dat God zelf bewijzen door middel van wetenschap niet mogelijk is. Om de redenen die ik hier vaker heb herhaald.
    Heavy

  15. #405
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Wat ben je toch een mallerd. Als een ongelovige niet gelooft dat god via mensen praat, dan is het idd niet god die via profeten spreekt.
    Daarmee denkt hij te weten dat profeten niet middels god spreken. Met god heeft het verder niks te maken.


    Dat denken van jou Mathijs... hoe werkt dat toch?

    Net nu ik me ga verdiepen in de grondslagen van de islam, kom je de boel verstjeeren. Hebbie te weinig aandacht gehad?
    Een profeet is gewoon een begrip jakko.

    Als je het woord profeet gebruikt in een discussie us het wel fijn als we dan hetzelfde verstaan ook al ben je een andere mening toegedaan.

    O wat leuk..nu al?