1. #271
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik heb je nooit gesproken los van nu opeens dus ik weet dat je hakeem de Quranist bent.
    je bent een mogool die ook nog eens aan het ijlen is
    Citaat Geplaatst door Oudlid... Bekijk reactie
    Ziedoe a ajawaarhen n refdegh

  2. #272
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Probleem is alleen dat we van die profeten uit het verleden in feite niets weten.
    Het zijn schimmige figuren uit een ver verleden.
    Omgeven door mythes en legendes.
    Nauwelijks of niet voorkomend in de officiële geschiedschrijving.
    Niet van de laatste profeet de zegel der profeten.
    Heavy

  3. #273
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Ik ben hakeem niwt en dat heb ik je in de andere topic al verteld wie ik ben. Maar Ga maar Allah vader noemen ziekeling
    Citaat Geplaatst door Oudlid... Bekijk reactie
    Ziedoe a ajawaarhen n refdegh

  4. #274
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Dadel. Bekijk reactie
    Ik ben hakeem niwt en dat heb ik je in de andere topic al verteld wie ik ben. Maar Ga maar Allah vader noemen ziekeling
    Je bent een lafaard hakeem dat je het alvast weet
    Heavy

  5. #275
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Je bent een lafaard hakeem dat je het alvast weet
    niwt vluchtten a zamel. Ik ben hakim niet. Weet je nig dat je me pm stuurde en over een sletje info vroeg met wie je pmde genaamd tawayaghes.


    Maar ff terug naar de topic

    Hoe onwetend en basiskennis missend ben je om Allah vader te noemen
    Citaat Geplaatst door Oudlid... Bekijk reactie
    Ziedoe a ajawaarhen n refdegh

  6. #276
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Ach hou toch op. Hij heeft gewoon gelijk.
    Jij bent op zoek naar een 'opgenomen audiogesprek' tussen profeet en God.
    Had je dat in handen dan stel je dat God zelf verklaart dat hij God is en zelf de bron is en stel je dat weer ter discussie.
    Je kan beter ophouden met dit soort spelletje en zelf de voorwaarden geven wanneer God voor jou bewezen is.
    Je beseft dat je met een agnost praat?
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  7. #277
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Je beseft dat je met een agnost praat?
    Je bent geen agnost maar een atheïst ook al wil je 2 titels claimen.
    Je was overduidelijk Atheïst betreft God die contact heeft met mensen.
    Heavy

  8. #278
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Niet van de laatste profeet de zegel der profeten.
    Dat is blijkbaar ook niet altijd glashelder...

    De oudste biografie van Mohammed is die van Ibn Ishaaq en dateert van rond 750, meer dan een eeuw na de dood van de profeet. Dit is een verzameling mondeling overgeleverde uitspraken van tijdgenoten die niet beschouwd kan worden als objectieve en verifieerbare geschiedschrijving in de moderne zin van het woord. Volgens sommige islamologen lijken biografieën van de profeet vooral bedoeld om passages in de Koran achteraf van een context te voorzien en zijn het alleen al daarom geen betrouwbare historische bronnen.[14][15]


    Wat ik bovendien uiterst vreemd blijf vinden: in het (verre) verleden wemelde het van de profeten.
    Terwijl ze nu in deze veranderende samenleving meer dan ooit nodig zouden zijn.
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  9. #279
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    De wonderen is van zichzelf al een reuzen iets maar nee MLK is een vrijmetselaar geen boodschapper van God. Mandela en ga zo maar door allemaal belangrijke mensen maar geen boodschappers van God. Zo ja laat me zien waar zij claimen te zeggen ik ben een boodschapper van God en dit is mijn boodschap.

    Wil dit graag nu zien want je maakt dit allemaal makkelijk op een domme manier.

    Dat zeggen ze niet. Dat is nu net de crux van dat specifieke argument.

    Begrijp jij wel wat ik schrijf? Ik heb de indruk van niet.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  10. #280
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Mensen als tdm die geen basiskennis hebben mogen. Niet met kuffar discusseren over het geloof.

    ALLAH is de vader zegt ie wat een ezel
    Citaat Geplaatst door Oudlid... Bekijk reactie
    Ziedoe a ajawaarhen n refdegh

  11. #281
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Dat is blijkbaar ook niet altijd glashelder...

    De oudste biografie van Mohammed is die van Ibn Ishaaq en dateert van rond 750, meer dan een eeuw na de dood van de profeet. Dit is een verzameling mondeling overgeleverde uitspraken van tijdgenoten die niet beschouwd kan worden als objectieve en verifieerbare geschiedschrijving in de moderne zin van het woord. Volgens sommige islamologen lijken biografieën van de profeet vooral bedoeld om passages in de Koran achteraf van een context te voorzien en zijn het alleen al daarom geen betrouwbare historische bronnen.[14][15]


    Wat ik bovendien uiterst vreemd blijf vinden: in het (verre) verleden wemelde het van de profeten.
    Terwijl ze nu in deze veranderende samenleving meer dan ooit nodig zouden zijn.
    Maar ik begrijp het niet wanneer zou je dan tevreden zijn? Als het vorig jaar was gebeurd of als je boodschappen krijgt in dvd of via de satteliet? Je zoekt naar een teken maar de criteria voor jullie tekens is altijd vaag of niet mogelijk.

    Hoe dan ook de scripties betreft de laatste profeet is vrij duidelijk en zijn authenticiteit is zonder twijfel bewezen maakt niet uit hoeveel jaar er nu tussen zit. We zijn er ook van overtuigd dat Isa dus Jezus vrede zij met hem zal terug keren en dat is de toekomstige tijd. Dat jij het nu de juiste moment vind is dan ook een subjectieve overtuiging van wat jij de juiste moment vind. Betekent niet dat het ook daadwerkelijk de juiste moment is Allah weet het beste.
    Heavy

  12. #282
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Dat zeggen ze niet. Dat is nu net de crux van dat specifieke argument.

    Begrijp jij wel wat ik schrijf? Ik heb de indruk van niet.
    Waarom breng je dan mensen naar voren om de verwarring te zaaien. De profeten zijn niet ongevraagd profeten genoemd door mensen ze hebben de claim zelf gemaakt dat zij in contact staan. De desbetreffende mensen die jij naar voren bracht hebben nooit de claim gemaakt dat ze in contact zijn met God en toch breng jij ze naar voren om te spreken dat ze ook profeten zouden kunnen zijn.

    Je schrijft lappen tekst om verwarring te zaaien maar je slaat de plank mis.
    Dit is een onbelangrijke onderwerp die je naar boven haalt en ik vraag me dan ook echt af waarom je zoiets doet. Mij laten reageren op kwesties die slechts in je wilde fantasie voorkomen maar waar geen enkel sterk bewijs voor is.
    Heavy

  13. #283
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Je bent geen agnost maar een atheïst ook al wil je 2 titels claimen.
    Je was overduidelijk Atheïst betreft God die contact heeft met mensen.
    Weerom vervorm je mijn woorden. Of begrijp je me verkeerd.

    Agnost tav 'god'.
    Aheïst tav elke versie of variant ooit door mensen geponeerd.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  14. #284
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Weerom vervorm je mijn woorden. Of begrijp je me verkeerd.

    Agnost tav 'god'.
    Aheïst tav elke versie of variant ooit door mensen geponeerd.
    Ik geloof je voor geen meter in jou wereld bestaat er dus alleen mogelijkheid God dat mensen creëert en compleet negeert en/of niet belangrijk vind. Maar goed ik val daar zowiezo niet in dat je mogelijk in een Creator gelooft. Jij gelooft niet in God want iedere mogelijke wijze voor het bestaan van een God in zijn contact met de mensen keur jij af. Kortom je zult zeggen niemand weet wie God is of niemand heeft contact met God of kan zeggen wat God is.
    Heavy

  15. #285
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Probleem is alleen dat we van die profeten uit het verleden in feite niets weten.
    Het zijn schimmige figuren uit een ver verleden.
    Omgeven door mythes en legendes.
    Nauwelijks of niet voorkomend in de officiële geschiedschrijving.
    Wie ligt nu wakker van officiële geschiedschrijving?

    Anderzijds is dat misschien ook een onredelijke verwachting?
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein