In plaats van een waslijst aan eisen te bespreken, vertel ik over mezelf. Als het je aanspreekt, stuur een pm met uitgebreide introductie:

Ik ben een 26 jarige man uit de Randstad. 1.85 ,Berbers sprekend. HBO opgeleid en voldoende werkervaring
en nu bezig met een eigen onderneming. Ben vurige ondernemer met een lange-termijn visie. Daar moet je als vrouw wel tegen kunnen.
Ben geen workaholic, maar wel oprecht betrokken bij mijn onderneming. Dus soms werk ik 4 uur per dag en soms 12-14 uur.

Ben gelovig en praktiserend en focus erg op het karakter. Ook probeer ik beetje bij beetje kennis op te doen.

Als persoon ben ik heel behulpzaam, lief, empathisch en zorgzaam. Ik ben het type persoon met wie je alles kunt delen en heb voor bijna alles begrip. Verder probeer ik
mezelf breed te ontwikkelen zodat ik een veilig onderkomen kan creƫren voor mijn gezin. Ik wil graag in staat zijn om mijn vrouw vanuit elke hoek te helpen. Verder kan ik erg goed communiceren.
Ben zelf direct en duidelijk, maar met veel oog voor de ander. Ik vind communicatie wel super belangrijk. Ik kan niet goed tegen vrouwen die zaken opkroppen in plaats van deze gewoon te
communiceren.

Ben ook een beetje dominant in de goede zin. Ben niet controlerend of zo, maar ik neem graag de leiding en neem initiatief. Dat is best een mannelijke eigenschap, maar
vanwege het ondernemen zit dat beetje in mij. Ik ben ook heel humorvol met een goede dosis sarcasme, dus je moet als vrouw daar tegen kunnen en vol humor zitten.
Ik ben best outgoing en spraakzaam en maak graag grapjes. Maakt het leven wat leuker. Ben zeker niet van die uptight gasten die niks durven zeggen uit schaamte of misplaatst respect. Daarnaast ben ik wel volwassen
en verstandig genoeg om op een respectvolle wijze met je ouders en familie om te gaan, maar wel met een open mindset en lekker spraakzaam en gezellig.

Verder hou ik van muziek, vind autos heel leuk en geschiedenis. Ook volg ik de politiek. Ik sport. En leef zo gezond mogelijk.
Qua uiterlijk ben ik 1.85 m, mooie huid.

Wat ik in een vrouw zoek is beetje de aanknopingspunt met wie ik ben. Iemand tussen de 19-26 jaar. Liefst niet te kort. 1.65-1.75m Slank het liefst of beetje vol mag ook. Wel sportief en gezond bezig.
Verzorgd en netjes. Liefst niet teveel make-up. Praktiserend. Intelligent en in staat om op niveau gesprekken te voeren. En liefst iemand die ook Engels kan. Verder moet ze
heeeeel lief zijn en zorgzaam met een hartje van goud. Daar val ik echt op. En een volwassen persoon