1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahhahaaaaa

    Deze is kapot grappig oké we maken het even realistisch volgens jou standaard dus en daarmee punt.
    als je het maar snapt..beide populisten kweken zo angst om de niet zo snuggeren onder hun aanhang aan hun binden.

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    als je het maar snapt..beide populisten kweken zo angst om de niet zo snuggeren onder hun aanhang aan hun binden.
    Ik weet velen hebben niks met DENK en mij boeit het vrij weinig heb namelijk op helemaal niemand gestemd. Maar dat Wilders en Kuzu vergelijking is zo dom het komt er bij mij echt niet in.
    Heavy

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik weet velen hebben niks met DENK en mij boeit het vrij weinig heb namelijk op helemaal niemand gestemd. Maar dat Wilders en Kuzu vergelijking is zo dom het komt er bij mij echt niet in.
    voor mij zijn ze gelijk..

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    voor mij zijn ze gelijk..
    Je hebt recht op je eigen mening.
    Heavy

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    143
    20-06-2017

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Deze afschuwelijke wannabe jodin heeft nog genoeg speeksel om de billen van haar blanke meesters te likken zodat ze haar kunnen promoten bij joodse zionisten bedrijven waar ze haar carriere kan uitbreiden tot opperzionmedewerker
    Jij bent echt een aanwinst voor het menselijk ras.....
    Kijk vanavond maar goed onder je bed. Waarschijnlijk zitten er joden.

  6. #96
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    denk vergelijken met enge partijen zoals de fvd slaat nergens op. Fvd is voor polarisatie en uitsluiting terwijl denk voor samenleven is.

  7. #97
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    denk vergelijken met enge partijen zoals de fvd slaat nergens op. Fvd is voor polarisatie en uitsluiting terwijl denk voor samenleven is.
    Noem eens één concrete DENK-actie dit jaar waar dat uit blijkt ?

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    https://m.youtube.com/watch?v=TkGCVa3kY6E


    kijk wat ze zegt vanaf 1.50

    ze is zelf aan het irriteren/zuigen

    "Daarin zie je dat Arib Kuzu de hele tijd al zit te stangen en zelfs openlijk ruzie zoekt"
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Walgelijk wijf , kijk haar genieten van de complimentjes van Islamhater Rudger (2:40):






    Hhttps://www.youtube.com/watch?v=AMOpCsnbJJI

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    https://m.youtube.com/watch?v=TkGCVa3kY6E


    kijk wat ze zegt vanaf 1.50

    ze is zelf aan het irriteren/zuigen

    "Daarin zie je dat Arib Kuzu de hele tijd al zit te stangen en zelfs openlijk ruzie zoekt"
    Ik heb dit zo objectief mogelijk bekeken. Tot aan 1:56 maakt Arib als eerste de opmerking dat de staatsecretaris moet oppassen alleen omdat Kuzu zegt dat die hem veel complimenten geeft. Dat is al de eerste prikkel punt waar de voorzitter de mis ingaat want zij moet alles leiden en niet haar grappige opmerkingen laten zien.

    Kortom alles ging prima tot Arib een opmerking wou droppen die totaal ongepast en onnodig is en ja Kuzu gaat daar gewoon op in.

    De rest is allemaal opstapelingen wat zijn oorsprong kent in de eerste moment en dat was namelijk toen Arib begon met een onnodige opmerking om een reactie uit te lokken.

    Dat was mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
    Heavy

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    " Op de dag dat DENK de Bijbel wil verbieden, kerken en christelijke scholen wil sluiten, een heupvoddentaks wil invoeren, rechters wil ontslaan en criminele witte Nederlanders wil uitzetten is een vergekijking met de PVV op z'n plaats. Nu is die vergelijking lariekoek. Je kunt echt prima kritiek hebben op deze partij zonder hysterische overdrijving en verdachtmaking zonder bewijs. Zie zoveel onzin passeren."
    Tofik Dibi
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Tofik Dibi
    Tofik Aids

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    juist en ze maakt daarna misbruik van haar macht
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik heb dit zo objectief mogelijk bekeken. Tot aan 1:56 maakt Arib als eerste de opmerking dat de staatsecretaris moet oppassen alleen omdat Kuzu zegt dat die hem veel complimenten geeft. Dat is al de eerste prikkel punt waar de voorzitter de mis ingaat want zij moet alles leiden en niet haar grappige opmerkingen laten zien.

    Kortom alles ging prima tot Arib een opmerking wou droppen die totaal ongepast en onnodig is en ja Kuzu gaat daar gewoon op in.

    De rest is allemaal opstapelingen wat zijn oorsprong kent in de eerste moment en dat was namelijk toen Arib begon met een onnodige opmerking om een reactie uit te lokken.

    Dat was mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  14. #104
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dat was mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Tofik Dibi
    Nu
    TDM, als geestelijk adviseur en moraalridder van m.nl,
    en
    Tofik Dibi, als huishomo van dit forum,
    hebben gesproken
    ben ik overtuigd ...

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    juist en ze maakt daarna misbruik van haar macht
    Inderdaad ik vind haar ongeschikt als onpartijdige voorzitter.
    Heavy