1. #61
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik praat daar niet over
    Nou ja dat mag ook.

    Maar als je een stelling niet wilt of kunt onderbouwen, geen bewijzen kunt of wilt leveren.

    Dan is het dus een onbewezen kletsverhaaltje.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Welke twee maten zou ik mee meten?

    En waarom meen jij nog steeds mijn nickname hier verkeerd te moeten
    spellen en een verkleinigswoord er van te maken?

    Probeer jij mij ergens te moeten te vernederen?

    Ik noem jou toch ook geen Sidiomaatje?
    omaatje..

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Welke aanpassing?

    En wie heeft wat bereikt?

    Het enige parlementslid van Denk met een fatsoen is Farid.
    Die zie je zulke momentjes niet uitlokken om videootjes te
    maken voor de slecht geinformeerde Denk achterban.

    En Arib heeft Kuzu door, zij zet snel de microfoon uit, en
    hij wordt dan boos want dan kan hij niet scoren met een
    one-liner.

    Bekijk die videootjes eens op zijn FB pagina. Allemaal geknipt en geplakt.

    En de reacties zie de heren van Denk krijgen laten ze nooit zien.
    Want dan wordt het allemaal duidelijk dat het allemaal onzin in.
    klopt..azarkan heeft nog een verhaal..waar je het mee eens bent of niet.
    Ik vind het jammer dat hij ondergesneeuwd door deze 1 kniesoren.
    Weinig ook van hem vernomen de laatste tijd.

  4. #64
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Welke aanpassing?

    En wie heeft wat bereikt?

    Het enige parlementslid van Denk met een fatsoen is Farid.
    Die zie je zulke momentjes niet uitlokken om videootjes te
    maken voor de slecht geinformeerde Denk achterban.

    En Arib heeft Kuzu door, zij zet snel de microfoon uit, en
    hij wordt dan boos want dan kan hij niet scoren met een
    one-liner.

    Bekijk die videootjes eens op zijn FB pagina. Allemaal geknipt en geplakt.

    En de reacties zie de heren van Denk krijgen laten ze nooit zien.
    Want dan wordt het allemaal duidelijk dat het allemaal onzin in.
    Ik lees een flink aantal anti Arib reacties.
    En ik moet dan denken aan mensen als Ahmed Aboutaleb. De beste man heeft het geschopt tot burgemeester van Rotterdam en doet het zover ik kan beoordelen niet onverdienstelijk. Deze mensen die iets hebben bereikt worden door een aantal forumleden verguist om......... (waarom is mij niet echt duidelijk). Dat bedoel ik met aanpassen en gewoon doen (lees: meedoen).
    Arib kan je onder deze noemer schuiven. Wou ik ondanks dat het offtopic is even kwijt.

    Even ontopic:
    Vind het prima dat ze Kuzu afkapt en hij mag inderdaad wel wat meer respect tonen.
    Echte integratie begint tussen de lakens.............

  5. #65
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Ach donderstraalt toch op joh bevooroordeeld Islamhatertje!
    Feit is dat Arib zich onprofessioneel heeft gedragen als Kamervoorzitter. Ze had geen enkel legitiem reden om een gekozen volksvertegenwoordiger het woord te ontnemen.
    Feit is dat Kuzu zich binnen de normen van het debatteren heeft gehouden. Hij heeft niet gescholden, gevloekt of anderen voor rotte vis uitgemaakt, ter vergelijking met Wilders die ALTIJD zeeën van ruimte van haar krijgt en dikwijls met persoonlijke aanvallen over de scheef gaat!

    Als je dat niet ziet of herkent, dan heb je gewoon poep in je ogen OF (en daar neigt het meer bij jou) je bent een ordinaire passief agressieve moslimhater. Dit is gebaseerd op al je reacties en standpunten aangaande islamgerelateerde onderwerpen.
    ?

    Wilders en Kuzu zijn voor mij gewoon twee kanten van dezelfde populistische pannenkoek.

    Wanneer ik daar bij Wilders' Islamsafari op wijs
    http://forums.marokko.nl/showthread....#post132984525
    krijg ik op dit forum lof toegezwaaid.

    Wanneer ik daar echter bij Kuzu op wijs
    krijg ik van jou een emmer stront over me heen.

    N.B. Je obsessie voor vis blijft opvallend (ook in deze reactie weer!):
    http://forums.marokko.nl/showthread....#post132916965

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Ik wil degene die vinden dat Arib slijmt bij de PVV graag vragen waar ik dat kan zien.
    Ik kijk verre van elke dag naar hoe Arib het doet en wil niet afgaan op een paar clipjes, maar een aantal clipjes van een bij de PVV slijmende Arib moet toch wel te vinden zijn.

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    2 jongens hebben een doel en creëren een Mexicaanse wave.
    Geweldig hahaha

    https://youtu.be/ODssdet9XJ4
    Heavy

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    2 jongens hebben een doel en creëren een Mexicaanse wave.
    Geweldig hahaha

    https://youtu.be/ODssdet9XJ4
    Dit filmpje laat mij een interessante wijsheid zien dat 2 simpele mensen iets teweeg kunnen brengen bij ontzettend veel mensen. Het faalt een aantal keer maar ze blijven doorzetten en het betaald zich uit.
    Heavy

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Het hele land viel van de week in katzwijm omdat Kamervoorzitter Khadija Arib Tunuhan Kuzu ‘op zijn nummer zette’ (‘de vloer met hem aanveegde’, ‘keihard zijn plaats wees’, ‘in de hoek zette’, ‘gehakt van hem maakte’, enz.), maar het was natuurlijk wel ordinair machtsmisbruik van Arib. En dat iedereen opeens zo vreselijk hecht aan decorum in de Kamer is, na al die scheldpartijen in het verleden waar de SP, Wilders en zelfs premier Rutte bij betrokken waren, nogal hypocriet.
    Alle Arib-verheerlijkers zitten te soppen op dit fragment, waarin trouwens goed te zien en te horen is dat Arib verschrikkelijk zit te zuigen, als je bereid bent het op te merken, althans. Maar dit fragment begint wat eerder, en daarin zie je dat Arib Kuzu de hele tijd al zit te stangen en zelfs openlijk ruzie zoekt.
    Sarcastische sneren
    Als Kuzu staatssecretaris Raymond Knops een complimentje geeft, valt Arib hem in de rede dat de staatssecretaris nu moet oppassen. Echt een fantastische voorzitter ben je dan, als je sarcastische sneren uitdeelt naar een Kamerlid dat aardig is voor een bewindsman. Feitelijk zit je dan tussen die twee te stoken. Kuzu reageert meteen met een sneer terug: “de staatssecretaris niet, u wel.” Arib, als door een wesp gestoken: “Wat bedoelt u precies?” Waarop Kuzu verwijst naar een eerdere uitwisseling tussen hem en de voorzitter, tijdens de Algemene Beschouwingen, dat kennelijk ook al ontspoorde toen Kuzu een compliment maakte. Arib laat hem niet uitspreken: “Je kan blijkbaar geen grapjes maken bij DENK, want humor…” zegt ze, “humor…”.
    De Kamervoorzitter grijpt hier alles aan om Kuzu en zijn partij af te zeiken. Dat vindt iedereen mooi, want door de media wordt de kijker al jaren murw gebeukt met het mantra dat DENK het allochtone spiegelbeeld is van de PVV en een verlengstuk van de Turkse president Erdogan.
    Op een gegeven moment wil Kuzu de staatssecretaris nog een vraag stellen. “De allerlaatste vraag”, zegt een inderdaad merkbaar geïrriteerde Arib. En ze voegt eraan toe: “Maar het hoeft natuurlijk niet.” Dan wordt het Kuzu te gortig. “Ik merk bij u een bepaalde irritatie…” Arib valt hem weer in de rede: “Ach, hou toch op met dit soort opmerkingen.”
    Onredelijk verzoek
    Het is moeilijk te ontkennen dat ze Kuzu al minutenlang zit te treiteren, dat ze hem publiekelijk diskwalificieert, maar als hij daar iets over wil zeggen, mag dat niet. Dat is gewoon dictatoriaal gedrag. “Ik snap dat u vermoeid bent”, zegt Kuzu, “maar ik vraag u wel om mij normaal een debat te laten voeren met de staatssecretaris.”
    Is dat een onredelijk verzoek? Wil iemand echt ontkennen dat Arib het Kuzu bijna onmogelijk maakte te debatteren, hem zelfs probeerde te ontmoedigen nog een vraag te stellen?
    En daarna bijt Arib Kuzu toe dat hij naar huis moet. En het hele land vindt dat prachtig. Meredith Greer van de Joop begint zelfs een hashtag op Twitter: #WijZijnAllenKhadijaArib. Nou, #MeNot! Had Arib tegen Wilders of Baudet moeten zeggen, dat ze naar huis moeten. Dan was iedereen nu alweer peentjes aan het zweten vanwege al die fakkeldragende boze burgers op Het Plein.
    Racistische hoaxberichten
    En het is niet de eerste keer dat DENK zo onbeschoft wordt bejegend door Arib. Ze laat geen gelegenheid voorbijgaan. Ze eiste eens een keer, als een ordinaire anonieme PVV-troll op Twitter, dat DENK afstand moest nemen van de uitspraken van Erdogan (en dat is bonkers, gewoon totale idioterie). In een interview zei ze dat DENK het aanzien van de Kamer aantast, terwijl ze Wilders een compliment gaf. Wilders, die bewindslieden uitscheldt voor ‘bedrijfspoedel’, of ze verwijt een ‘ruggegraat van slagroom’ te hebben, die op een ongelofelijk gênante manier een schoolpleinruzie uitvecht met de premier, tijdens debatten rijen racistische hoaxberichten staat op te lepelen over verkrachtende en aanrandende moslims, maar die volgens Arib de Kamer-regeltjes uit zijn hoofd kent en respect heeft voor de Kamer.
    Maar als een Turk eens wat zegt: “Ga lekker naar huis!” En dan later in de krant wauwelen over ‘respectvol met elkaar omgaan’.
    Vieze Turken van DENK
    Dat is gewoon beschamend. Ik begrijp nu ook wel waarom Aribs naaste medewerkers na een paar maanden allemaal met een burn-out thuis zitten. Ze eist van iedereen respect, maar stelt zich zelf op alsof ze de Nederlandse Cleopatra is.
    Arib is een waardeloze Kamervoorzitter, want vooringenomen en partijdig, gespeend van de minste zelfkritiek en verregaand onbeschoft. Maar nog veel erger vind ik de manier waarop het hele land dit bizarre, despotische gedrag toejuicht. Nog niet zo heel lang geleden moest niemand haar, want loyaal aan de Marokkaanse koning, niet te vertrouwen of gewoon simpelweg Marokkaanse moslim. Maar ze wordt op het schild gehesen nu ze keer op keer die vieze Turken van DENK op hun nummer zet.
    Ik zie jullie, landgenoten, IK ZIE JE.
    *


    http://www.frontaalnaakt.nl/archives...cleopatra.html


    klik op link voor verschillende voorbeelden
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    peter breedbeeld heeft ze niet op een rijtje..

    maar goed..de regels in de 2e kamer..
    http://wetten.overheid.nl/BWBR0006023/2017-05-30

    lees note 57 en 58

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Khadija Arib misbruikt machtspositie als Kamervoorzitter om Tunahan Kuzu het zwijgen op te leggen




    De Marokkaans-Nederlandse Khadija Arib misbruikte woensdagavond haar machtspositie als Kamervoorzitter om Kamerlid Tunahan Kuzu het zwijgen op te leggen. Ze weigerde na een korte aanvaring het woord te geven aan het Kamerlid. PVV-fascisten bejubelen de actie.



    Arib, die eerder lovend sprak over het enige lid van de neonazi-partij PVV, waarvan Kamerleden en aanhangers openlijk fantaseren over etnische zuiveringen op moslims, was niet te spreken over Kuzu. In het debat over de begroting Koninksrijkrelaties wilde Kuzu een punt van orde maken.

    Kuzu: “Ik merk bij u een bepaalde irritatie. Als u vermoeid bent, u bent de hele dag een debat aan het voorzitten, ik snap dat u vermoeid bent. Ik vraag u toch wel om normaal een debat te kunnen voeren.” Arib misbruikte haar machtspositie als Kamervoorzitster en ontnam Kuzu het woord. Arib wordt door haar critici verweten te hard te zijn voor minderhedenvertegenwoordigers en te soft voor neonazi’s.

    Arib en Kuzu hebben het inmiddels uitgepraat. Volgens Kuzu, die het incident spijtig noemt, hebben de twee een gesprek gehad na afloop van het debat en begrijpen ze elkaar nu iets beter. “Ik vind wel dat alle Kamerleden gelijk behandeld moeten worden in het debat”, zegt Kuzu ook. “En ja, Arib en ik hebben nu eenmaal een verleden met elkaar, want we komen uit dezelfde PvdA-fractie, waar ik destijds uit onmin uit ben gestapt.”


    http://dutchturks.nl/khadija-arib-mi...-op-te-leggen/


    klik op link voor filmpjes
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Je kunt natuurlijk linkse of Turkse artikelen hier neerzetten om zogenaamd aan te tonen dat het machtsmisbruik was maar reageer in ieder geval wel op wat er gepost is over de regels in de tweede kamer.
    Ik vind trouwens ook dat ze die opmerking niet had moeten maken, maar machtsmisbruik is gewoon geen sprake van.

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ach hou toch op met je flauwekul enigste reden waarom je haar positie benadrukt als mogelijk iets waar we respect voor moeten hebben is omdat ze een Marokkaanse vrouw is. Ik zou je die woorden wel willen gebruiken voor bijvoorbeeld Kuzu die het ook ver heeft geschopt maar daar gebruik je zulke woorden niet voor alleen Erdogan en Turkije.

    Dat constante indekken gedrag omdat ze allochtonen zijn en sell outs gaat nergens over wij trappen daar niet in.
    Dergelijke woorden zul je mij nooit horen spreken over Kuzu of Denk, die partij verafschuwt Nederland/het Westen en is met niets anders bezig dan destabilisatie waar de PVV niet eens pap van lust. Arib, net zoals Aboutaleb, heeft een hoge functie en voert haar taken uit zoals we dat hier in Nederland verwachten.

    Het verschil in deze is: Arib en Aboutaleb verdedigen de Nederlandse belangen tot op een bepaald punt. Kuzu is gewoon een Turk, een Erdo-Turk. Een Turk waar het Westen niet zo dol op is. Een soort van Saddam-Turk, om het simpel te zeggen.

    Als je dat niet ziet dan ben je blind, excuses voor de directheid.

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Khadija Arib misbruikt machtspositie als Kamervoorzitter om Tunahan Kuzu het zwijgen op te leggen
    Jij bent ècht de weg kwijt.

    Vraag aan Neoborn of hij je thuis wil brengen!

  15. #75
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Jij bent ècht de weg kwijt.

    Vraag aan Neoborn of hij je thuis wil brengen!
    Die Turkse media sites kun je ook niet serieus nemen.
    Die worden zelfs op dit forum niet gezien als een geldige bron.