1. #16
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    je kan het met denk eens zijn of niet dat terzijde

    maar wat hier mevrouw Arib doet als voorzitter kan gewoon niet is onprofessioneel
    Het is de taak van de voorzitter van een vergadering de tijd in de gaten te houden
    en hij/zij, en niemand anders, bepaalt wie het woord krijgt.

    Degene die hier onprofessioneel handelt en op de vrouw speelt is Kuzu: "[mevrouwtje], u bent vermoeid!!".
    Kuzu kruipt vervolgens, zoals Wilders ook altijd doet, in de slachtofferrol en probeert dit met een toneelstukje
    publicitair bij zijn achterban uit te buiten.
    Trap er niet in ...

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door AtlasLion- Bekijk reactie
    Kadija Arib is de baas in de Tweede Kamer. Mocht het weer te persoonlijk worden en het heeft niets te maken met het onderwerp moet ze hem de 2e kamer uit sturen ivm rebellie en onverdraagzaamheid.
    Zou kunnen...weet niet hoe het precies werkt, maar als hij net als iedereen evenveel tijd heeft gekregen dan snap ik haar wel

    Ik vind wel dat hij niet teveel persoonlijk moet worden en het professioneel moet houden, dan voelt ze zich niet ook gedwongen om tegen hem in te gaan en is ze wat relaxter waarschijnlijk

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Waar zegt ie 'mevrouwtje' dan...ik hoor t em niet zeggen

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    We horen Farid Azarkan niet meer.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Het is de taak van de voorzitter van een vergadering de tijd in de gaten te houden
    en hij/zij, en niemand anders, bepaalt wie het woord krijgt.

    Degene die hier onprofessioneel handelt en op de vrouw speelt is Kuzu: "[mevrouwtje], u bent vermoeid!!".
    Kuzu kruipt vervolgens, zoals Wilders ook altijd doet, in de slachtofferrol en probeert dit met een toneelstukje
    publicitair bij zijn achterban uit te buiten.
    Trap er niet in ...
    precies een kleinerende seksistische opmerking..
    de mannen zullen het wel ff klaren..kuzu vergat alleen dat zij achter de knopjes zat..echt een domme vent weer

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    domme trutje die high class wil leven tussen mensen die haar haten
    love you babe

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door AtlasLion- Bekijk reactie
    We horen Farid Azarkan niet meer.
    https://m.youtube.com/watch?v=NVo3ba4PHWk


    druk hij heeft nog eens een eigen
    eigen vastgoed adviesbureau..sinds 2015
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Kuzu leek me het neerbuigend te bedoelen dat ze moe is etc en Arib staat in haar recht de microfoon dicht te draaien, maar ze wordt ook verwacht 'boven' eventuele pogingen tot irritatie te staan van kamerleden dus in zekere zin heeft ze zich mee laten slepen naar waar ze niet moet gaan.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Dom lelijk wijk die denkt nog 16 te zijn met haar kleding en gedrag .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    De hele kamer heeft het wel gehad met dit soort lui die hun middeleeuwse agenda's door willen drukken in een land als Nederland.

    Arib wordt hier aangevallen maar kijk eens naar de reactie van de blonde dame die naast hem staat, die is minstens zo geirriteerd door zijn geblaat.

    Ik ben geen racist en zal niemand afkeuren op zijn geloof, geaardheid of wat dan ook. Kuzu en Denk zijn een verlengstuk van Erdogan, foute boel. Dergelijke ellende hoeven we hier niet.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    De hele kamer heeft het wel gehad met dit soort lui die hun middeleeuwse agenda's door willen drukken in een land als Nederland.

    Arib wordt hier aangevallen maar kijk eens naar de reactie van de blonde dame die naast hem staat, die is minstens zo geirriteerd door zijn geblaat.

    Ik ben geen racist en zal niemand afkeuren op zijn geloof, geaardheid of wat dan ook. Kuzu en Denk zijn een verlengstuk van Erdogan, foute boel. Dergelijke ellende hoeven we hier niet.

    Arib is niks waard.ze is gewoon een pop neergezet door de zionisten .


    Kuzu heeft gewoon een punt en nee ik stem niet op denk



    Ze moet een curces Nederlands nemen .....
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Arib is niks waard.ze is gewoon een pop neergezet door de zionisten .


    Kuzu heeft gewoon een punt en nee ik stem niet op denk



    Ze moet een curces Nederlands nemen .....
    Waarom is Arib niets waard? Zij is een Marokkaanse die het zover geschopt heeft dat ze de debatten in de Tweede Kamer mag leiden, een hele prestatie zou ik zeggen. De hele kamer dient hier dus te gehoorzamen en iedereen doet dit dus ook. Behalve Kuzu/Denk die vaak de regels niet respecteren en liever een kabinet zien zoals in barbaarse landen waar ze met elkaar op de vuist gaan. Weet je uberhaupt waar de discussie om ging of heb je alleen deze trailer van 2 minuten gezien?

    Jij bent degene die een 'curces' Nederlands nodig heeft. Dat woord bestaat niet in de Nederlandse taal.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    48
    09-12-2015

    Arib hoor ik nooit zo tekeer gaan tegen de pvv.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    De hele kamer heeft het wel gehad met dit soort lui die hun middeleeuwse agenda's door willen drukken in een land als Nederland.

    Arib wordt hier aangevallen maar kijk eens naar de reactie van de blonde dame die naast hem staat, die is minstens zo geirriteerd door zijn geblaat.

    Ik ben geen racist en zal niemand afkeuren op zijn geloof, geaardheid of wat dan ook. Kuzu en Denk zijn een verlengstuk van Erdogan, foute boel. Dergelijke ellende hoeven we hier niet.
    Je mag het een verleng stuk vinden of niet.

    Denk heeft een achterban die hun wel graag in de kamer zien.

    Respect voor democratie AUB en voor de achterban van DENK AUB die hun wel graag zien.

    Of wil jij dat de stem van de een minder telt dan de stem van de ander?
    Hala Madrid y nada mas

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Chucky. Bekijk reactie
    arib likt blanke billetjes

    https://www.youtube.com/watch?v=ElGmKKxlTiI
    Ik haat die Arib serieus smerige sell out dat ze is in haar constante partijdige kt gedrag(pardon my french)
    Heavy