1. #16
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Ottomaanse rijk was de laatste islamitische staat met een khalief. Wil je hun nu ook afbranden omdat ze geen Berbers zijn?
    Ik ben overigens Riffijns.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    Ottomaanse rijk was de laatste islamitische staat met een khalief. Wil je hun nu ook afbranden omdat ze geen Berbers zijn?
    Ik ben overigens Riffijns.
    " omdat ze geen berbers zijn "

    Zie je het me iets interesseren wie wel of geen imazighen zijn...wat een onzin...

    Ik hou me daar niet mee bezig. Ik ben een Riffi, ik hou van bepaalde dingen van de amazigh cultuur zoals eten en dan stopt het ook...

    Ik wil zeggen jij bent zo pro erdogan maar die man heeft ook bepaalde nationalistische trekken

    maar hij is wel de beste keus uit de slechtere

  3. #18
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Ik ben niet zo zeer pro-Erdogan ik vind hem een van de betere leiders op dit moment binnen dat islamitisch/Arabisch spectrum.
    Uiteindelijk dient hij de belangen van zijn land en probeert hij zijn ding te doen binnen de kaders die hem zijn gegeven.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    2.658
    24-04-2014

    die boulidam in3ar abechoun nyemeh

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Pak die vleermuis maar op . Er is geen plaats voor Azulisten in Marokko en Nederland.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    Ik ben niet zo zeer pro-Erdogan ik vind hem een van de betere leiders op dit moment binnen dat islamitisch/Arabisch spectrum.
    Uiteindelijk dient hij de belangen van zijn land en probeert hij zijn ding te doen binnen de kaders die hem zijn gegeven.
    Klopt...ik snap je wel...maar ik zal hem nooit helemaal mogen, vanwege zijn vieze acties dat hij amerikaanse soldaten en bommenwerpers tientallen jaren een Turkse legerbasis heeft laten gebruiken

    Ik hoop dat hij daar spijt van heeft. Eén van de slechtste dingen die je kunt doen als moslim. Met degenen die continu moslims doden samenwerken en hen zelfs je grondgebied aanbieden om dit mogelijk te maken

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Oke, dus je hebt uitgelegd wat azulisten volgens jou zijn, het probleem is alleen dat je fantasie er met de rest van het verhaal vandoor gaat

    Die azulisten die jij beschrijft zijn maar een heel klein deel en die hebben ook heel weinig te maken met de situatie daar. Dat zijn 2 aparte zaken, want die azulisten zoals jij ze noemt zijn al jaren bezig, ver voordat de mensen in de Rif opstonden voor sociale problemen. Nog wat, azulisten zijn niet veel anders als pan-arabisten, ook seculieren zoals Hakeem bijvoorbeeld, die zichzelf hebben gebombardeerd tot afstammeling van een mytisch 'arabisch' ras en die ook een groot pan Arabisch rijk voor zich zien

    Je kan ze ook Baathisten noemen
    yek a half vandaal en half allah ye3lem wat,

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Jullie moeten vooral doorgaan met die mensen te beschuldigen van separatisme terwijl ze terecht zaken onder de aandacht brengen zoals verrotte 'ziekenhuizen' , werkloosheid, geen wegen, corruptie etc.

    Dan ga je dat separatisme van je krijgen

    En denk maar niet dat als jullie seculiere zionisten continu deze mensen zwart maken en er een burgeroorlog ontstaat dat jullie die oorlog dan zullen gaan winnen, vieze amerikalovers

    Ga maar nog even door met dat separatisme geblaat van jullie en dan ga ik er ook gewoon in mee en zeggen dat de Rif afgescheiden moet worden...dus ga nog maar even door vieze seculiere amerika aanbidder
    wou je zeggen dat er geen separatisten zijn, dan ben je nog dommer dan je bent,
    marokko.nl is vol van, jij bent er 1 maar durft het niet hard op te zeggen . oa oushen ,clear ,demo om een paar te noemen,

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    hakeem is een mongool en is een racist en mag die zionarabisme in zijn hol dauwen.
    hahaha, ana gatini terma

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    bzaaf d le7mir hna

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    je hebt ze wel inderdaad, ze durven het niet voluit te zeggen.
    heel veel. denk zelfs de meeste die hier reageren

  12. #27
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie

    Heb je ook met Demo die Chaou altijd verdedigd.
    zoals jij jouw Arabischtalig azulistische helden mounir kejji ahmed 3assid en malika izan verdedigt en steunt..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  13. #28
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    wou je zeggen dat er geen separatisten zijn, dan ben je nog dommer dan je bent,
    marokko.nl is vol van, jij bent er 1 maar durft het niet hard op te zeggen . oa oushen ,clear ,demo om een paar te noemen,
    en dat uit een mond van een atheïst en een islamhater..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    zoals jij jouw Arabischtalig azulistische helden mounir kejji ahmed 3assid en malika izan verdedigt en steunt..
    azulisten zijn berbers die islam hebben verworpen

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    en dat uit een mond van een atheïst en een islamhater..
    leugenaar, ben meer moslim dan jij achterlijk azulist