+ Reageer
Pagina 1 van 7 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 98
    MVC Lid

Reacties
    2.183
    24-04-2014

Rechterhand Zefzafi Karim Boulidam achter separatist beweging drugsbaron Said Chaou

Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

MVC Lid

Reacties
    2.855
    04-11-2016

Seculiertje komt weer met zijn 3e rangs ontwikkelingsland propaganda

Deze pro-Amerika seculier denkt dat we dom zijn

الله اكبر

Reacties
    911
    30-10-2017

Die klaploper wil gewoon aandacht, hij smeekt ernaar, zo van : kijk ik ben een rebelse azul, arresteer mij Marokko zodat ik meer aanzien krijg voor mijn azul

Echt een sukkels

الله اكبر

Reacties
    911
    30-10-2017

Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Seculiertje komt weer met zijn 3e rangs ontwikkelingsland propaganda

Deze pro-Amerika seculier denkt dat we dom zijn
    we hebben niet bepaald het idee dat azulisten slim zijn

Ottoman Caliphate

Reacties
    468
    12-03-2016

Zo lang Marokko dit soort ondankbare verraderlijke ratten onder zich heeft zie ik het somber in om vooruitgang te boeken.
    Dit soort luizen moeten geneutraliseerd worden door de Staat.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

الله اكبر

Reacties
    911
    30-10-2017

Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    Zo lang Marokko dit soort ondankbare verraderlijke ratten onder zich heeft zie ik het somber in om vooruitgang te boeken.
    Ik zou ze ophangen en laten rotten voor de poorten van al hoceima.

mathematician

Reacties
    148
    25-07-2013

Vooruitgang op welk gebied?
    Checkmate

MVC Lid

Reacties
    2.855
    04-11-2016

Jullie moeten vooral doorgaan met die mensen te beschuldigen van separatisme terwijl ze terecht zaken onder de aandacht brengen zoals verrotte 'ziekenhuizen' , werkloosheid, geen wegen, corruptie etc.

Dan ga je dat separatisme van je krijgen

En denk maar niet dat als jullie seculiere zionisten continu deze mensen zwart maken en er een burgeroorlog ontstaat dat jullie die oorlog dan zullen gaan winnen, vieze amerikalovers

Ga maar nog even door met dat separatisme geblaat van jullie en dan ga ik er ook gewoon in mee en zeggen dat de Rif afgescheiden moet worden...dus ga nog maar even door vieze seculiere amerika aanbidder

الله اكبر

Reacties
    911
    30-10-2017

Jullie moeten vooral doorgaan met die mensen te beschuldigen van separatisme terwijl ze terecht zaken onder de aandacht brengen zoals verrotte 'ziekenhuizen' , werkloosheid, geen wegen, corruptie etc.

En denk maar niet dat als jullie seculiere zionisten continu deze mensen zwart maken en er een burgeroorlog ontstaat dat jullie die oorlog dan zullen gaan winnen, vieze amerikalovers

Ga maar nog even door met dat separatisme geblaat van jullie en dan ga ik er ook gewoon in mee en zeggen dat de Rif afgescheiden moet worden...dus ga nog maar even door vieze seculiere amerika aanbidder

This is how a azul makes a (gay)scene

الله اكبر

Reacties
    911
    30-10-2017

AzulSeparisten moeten naar de hel geknald worden, no mercy

Ottoman Caliphate

Reacties
    468
    12-03-2016

Je kunt toch die screenshots lezen en controleren door die pagina te bezoeken? Dit zijn verwerpelijke zaken die onvoorwaardelijk afgekeurd dienen te worden.
    Het feit dat je ergens dat soort gedachten kunt hebben als afscheiding geeft aan dat er iets niet klopt in je bovenkast.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

الله اكبر

Reacties
    911
    30-10-2017

Je kunt toch die screenshots lezen en controleren door die pagina te bezoeken? Dit zijn verwerpelijke zaken die onvoorwaardelijk afgekeurd dienen te worden.
    Het feit dat je ergens dat soort gedachten kunt hebben als afscheiding geeft aan dat er iets niet klopt in je bovenkast.
    wat ik heb opgemerkt bij deze debielen is dat ze claimen pro islam te zijn zolang je hun azul niet bekritiseerd.

Heb je ook met Demo die Chaou altijd verdedigd.

Eerlijk gezegd is dat een zwakte, regionaal denken. Je moet outside the box kunnen denken, deze azulisten denken altijd binnen de azul

MVC Lid

Reacties
    2.855
    04-11-2016

Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    wat ik heb opgemerkt bij deze debielen is dat ze claimen pro islam te zijn zolang je hun azul niet bekritiseerd.

Heb je ook met Demo die Chaou altijd verdedigd.

Eerlijk gezegd is dat een zwakte, regionaal denken. Je moet outside the box kunnen denken, deze azulisten denken altijd binnen de azul
    Kun je even uitleggen wie of wat dat zijn, die azul... dan praten we daarna verder

" wat ik heb opgemerkt bij deze debielen is dat ze claimen pro islam te zijn zolang je hun billenspreidende amerika-agents (seculiere dictators) niet bekritiseerd "

الله اكبر

Reacties
    911
    30-10-2017

Kun je even uitleggen wie of wat dat zijn, die azul... dan praten we daarna verder

" wat ik heb opgemerkt bij deze debielen is dat ze claimen pro islam te zijn zolang je hun billenspreidende amerika-agents (seculiere dictators) niet bekritiseerd "
    Cultuur voor islam plaatsen is haram, maar het azulisme voor islam plaatsen mag wel

Net als je hasj opmerking

Is leuk als azuli’s als jij klapjes krijgen van de gendarmerie royal

MVC Lid

Reacties
    2.855
    04-11-2016

Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Cultuur voor islam plaatsen is haram, maar het azulisme voor islam plaatsen mag wel

Net als je hasj opmerking

Is leuk als azuli’s als jij klapjes krijgen van de gendarmerie royal
    Leg nog even uit wat azul is, bommenwerper

Stap nu over!