+ Reageer
1 tot 5 van 5
    MVC Lid

Reacties
    12
    06-11-2017

prins zoekt zijn prinses.. eentje met levenservaring. mag gescheiden zijn

hey hey prinsesje,

waar zit je nou verstopt. heb me rot gezocht naar je, maar tot heden niets gevonden. Kom nou te voorschijn want
    samen is het echt veel leuker. Alleen is maar alleen terwijl samen er veel plezier te beleven valt.
    lijkt me leuk om lekker met elkaar te kletsen over hoe onze dag was, plannen maken voor het weekend of vakantie, samen
    koken en eten, etc etc.

Maar het allerbelangrijkste is dat er een basis zal zijn van rust, vertrouwen, respect en plezier. Ik ben van mening dat
    een huwelijk alleen dan stand houdt. Denk jij hier ook zo over, pm me dan snel.

De voorkeur gaat uit naar een vrouw die verstandelijk volwassen is. Dus geen popi meiden, maar een echte vrouw.
    Ben je eerder getrouwd geweest? geen probleem, ook dan ben je van harte welkom voor een kennismaking.

graag tot pms.

MVC Lid

Reacties
    6
    19-12-2014

Salam w3likoem dame stuur me berrichtje via snap als je serieuze egt intenties hebt dan spreke we elkaar snel in sha allah mijn snap is gofast043

MVC Lid

Reacties
    12
    06-11-2017

Citaat Geplaatst door Moody Bekijk reactie
    Salam w3likoem dame stuur me berrichtje via snap als je serieuze egt intenties hebt dan spreke we elkaar snel in sha allah mijn snap is gofast043
    ik val niet op mannen sorry !

MVC Lid

Reacties
    6
    19-12-2014

Alatief Sorry bro wolah las het ff biet goed dacht je een vrouw was sem7ayi