1. #1
    prrrt.

    Reacties
    1.145
    05-12-2014

    Doelwit schietpartij Marrakech Mustapha "Moes" vrijgelaten door Marokkaanse politie

    Tja, het weet allemaal wat. Als je sommige reageerders moet geloven zou Moes gemarteld worden tot-ie al zijn geheimen prijsgeeft en worden al zijn spullen afgepakt. En kan hij voorlopig fluiten naar vrijlating.

    Lijkt mee te vallen: doorgaans welingelichte kringen melden dat hij al vrij is, zonder beperkingen. Dat er wat meer op hem gelet gaat worden door de Marokkaanse – en Nederlandse – autoriteiten, dat zal vast. En of hij nog net zo gemakkelijk van zijn dure spullen kan genieten als voorheen is ook de vraag.

    In de loop van de week kreeg ik heel wat foto’s van hem toegestuurd. Misschien leuk om een klein overzicht van te geven. Ik heb hem voor de zekerheid gebalkt, al zou dat eigenlijk niet hoeven: hij is geen verdachte, hij was doelwit.

    Wat ontbreekt: een foto van hem met onze mooie zwemster Inge de Bruijn. Schijnt vaak in zijn clubs in Marokko te zijn gesignaleerd. Zoals veel meer Nederlandse prominenten. Maar zij wordt het vaakst genoemd. Misschien omdat ze het mooist is en het best kan zwemmen en er geen punt van maakt zich een beetje (eigenlijk helemaal) bloot te geven.

    http://www.misdaadjournalist.nl/2017...even-in-beeld/





  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    The newspaper said that the suspects received an order to kill the cafe’s owner for a USD 50,000 reward from an international “drug lord,” who is currently serving 12 years’ imprisonment in Netherlands. The cafe owner has reportedly stole the money from one of the boss’ cocaine shipment, estimated at EUR 27 million.
    Is dat niet die gozer die op GTA-style probeerde te ontsnappen uit de gevangenis?



    https://www.moroccoworldnews.com/201...ally-happened/

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Dit lijkt mij nou echt een drugsdealer en crimineel die zelf mensen laat doden voor geld

    Als dit soort gasten neergeknald worden heb ik er al minder moeite mee

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Dit lijkt mij nou echt een drugsdealer en crimineel die zelf mensen laat doden voor geld

    Als dit soort gasten neergeknald worden heb ik er al minder moeite mee
    Said Chaou ook?

    Ik ben benieuwd naar je antwoord.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Allemaal te herleiden op Scarface Samir ,.Gweneth Martha en Benaouf..
    Zooitje blijft elkaar nog wel ff afmaken om die ripdeal.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    die is zelfs door Demo heilig verklaard
    We hebben hem klem. Z'n hersenen draaien nu overuren.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    moroccanzionist is niet altijd even eerlijk, volgens hem is hasj halal

    Mensen doen aan cherry picking, vooral die downie
    Heb ik nooit gezegd idiot...

    Je verzint weer fantasieverhaaltjes

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    Citaat Geplaatst door -Versace. Bekijk reactie
    Tja, het weet allemaal wat. Als je sommige reageerders moet geloven zou Moes gemarteld worden tot-ie al zijn geheimen prijsgeeft en worden al zijn spullen afgepakt. En kan hij voorlopig fluiten naar vrijlating.

    Lijkt mee te vallen: doorgaans welingelichte kringen melden dat hij al vrij is, zonder beperkingen. Dat er wat meer op hem gelet gaat worden door de Marokkaanse – en Nederlandse – autoriteiten, dat zal vast. En of hij nog net zo gemakkelijk van zijn dure spullen kan genieten als voorheen is ook de vraag.

    In de loop van de week kreeg ik heel wat foto’s van hem toegestuurd. Misschien leuk om een klein overzicht van te geven. Ik heb hem voor de zekerheid gebalkt, al zou dat eigenlijk niet hoeven: hij is geen verdachte, hij was doelwit.

    Wat ontbreekt: een foto van hem met onze mooie zwemster Inge de Bruijn. Schijnt vaak in zijn clubs in Marokko te zijn gesignaleerd. Zoals veel meer Nederlandse prominenten. Maar zij wordt het vaakst genoemd. Misschien omdat ze het mooist is en het best kan zwemmen en er geen punt van maakt zich een beetje (eigenlijk helemaal) bloot te geven.

    http://www.misdaadjournalist.nl/2017...even-in-beeld/




    Dit soort drugs tjappies denken dat ze eeuwig leven en hebben schijt aan hun familie.
    ze mogen blij zijn als ze de 40 halen , ben je eerder de pijp uit laat je jouw familie in diepe rouw en trauma achter voor de rest van hun leven.