+ Reageer
Pagina 1 van 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 67
    MVC Lid

Reacties
    271
    06-10-2016

Je Kind is verliefd!!

Wat als je kind jouw komt vertellen dat hij/zij verliefd is.

Hoe zouden jullie reageren?
    Bij het ene gezin mag er geen woord over gesproken worden. Terwijl een ander precies op de hoogte is van van alles wat er in haar kind omgaat en hier openlijk over praat.

Wat zijn de grenzen en wat leer je je kind hierover?

Ik ben benieuwd

Mijn lieve ap.......

Reacties
    6.355
    27-02-2008

Ik heb een hele open band met mijn zoons. Vorige jaar kwam mijn zoon mij vertellen dat een meid op school verliefd op hem was. Hij moest er zelf om lachen.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.

mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

Verbannen

Reacties
    2.718
    24-01-2017

als je verliefd bent ga je trouwen

veel meer valt niet te vertellen

MVC Lid

Reacties
    3.243
    26-12-2015

Vind wel dat je een band met jouw kind moet hebben waarin jouw kind zich veilig en prettig voelt om bij de moeder/vader zijn/haar ei kwijt kan, ongeacht het onderwerp. Als het goed is, is het kind al op de hoogte dat relaties enz niet mogen enz, en weten zij dat nog niet, dan is dat het perfecte moment om dat op een normale manier heel duidelijk te maken.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

MVC Lid

Reacties
    2.412
    08-11-2014

Mijn jongste zoon nog van de week in de auto....hij wilde een geheimpje met mij delen, maar hij wilde eerst van mij weten of ik ooit verliefd was op iemand toen ik even oud was als hij. Ik zei ja en dat het heel normaal is om verliefd te zijn en heb hem ook uitgelegd wat niet mag als je verliefd bent. Hij vertelde dat hij verliefd is op een meisje bij hem in de klas(groep 5) en dat ie haar erg aardig vind en zij hem.

MVC Lid

Reacties
    461
    06-10-2017

Mijn zoontje is verliefd op 2 meisjes zei hij laatst toen we naar een voorstelling waren en er werd gevraagd wie is er verliefd??

Ik lach er gewoon met hem om.
    The original.

山羊

Reacties
    10.560
    07-05-2014

Ik wil niet heilig doen ofzo, maar dat stamp ik er wel ruim op tijd in inshaAllah.
    No love no cry kiddos.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

nooit geweest

Reacties
    22.296
    23-06-2003

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik wil niet heilig doen ofzo, maar dat stamp ik er wel ruim op tijd in inshaAllah.
    No love no cry kiddos.
    [emoji1]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    271
    06-10-2016

thanks voor de reacties meiden, nu word er voornamelijk gesproken over zoons, maar hoe zit het dan met dochters? zouden jullie er dan anders op reageren?
    want als moeder wil je je kind natuurlijk beschermen.

Ik ben bijvoorbeeld van huis uit opgevoed dat ik er geen woord over kon spreken.
    was echt een taboe thuis. dus nu ikzelf moeder ben weet ik me er geen raad mee als hij of zij me straks benaderen met zoiets.

mijn zoontje kwam mij vertellen dat een jongetje in zijn klas verliefd was op een meisje en dat hij haar wilde kussen,(8-9 jaar) hij moest erom lachen en ik dacht: wwwaatt??
    ik kreeg er toch een vervelend gevoel van.

hoe maak je een kind duidelijk dat het bij gevoelens moet blijven en dat ze er niks mee mogen doen?

Verbannen

Reacties
    2.718
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door seffa Bekijk reactie
    thanks voor de reacties meiden, nu word er voornamelijk gesproken over zoons, maar hoe zit het dan met dochters? zouden jullie er dan anders op reageren?
    want als moeder wil je je kind natuurlijk beschermen.

Ik ben bijvoorbeeld van huis uit opgevoed dat ik er geen woord over kon spreken.
    was echt een taboe thuis. dus nu ikzelf moeder ben weet ik me er geen raad mee als hij of zij me straks benaderen met zoiets.

mijn zoontje kwam mij vertellen dat een jongetje in zijn klas verliefd was op een meisje en dat hij haar wilde kussen,(8-9 jaar) hij moest erom lachen en ik dacht: wwwaatt??
    ik kreeg er toch een vervelend gevoel van.

hoe maak je een kind duidelijk dat het bij gevoelens moet blijven en dat ze er niks mee mogen doen?
    voor mij maakt niet uit of je zoon of dochter bent

MVC Lid

Reacties
    2.412
    08-11-2014

Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    voor mij maakt niet uit of je zoon of dochter bent

Dus jouw kind van bijvoorbeeld 8 wanneer hij/zij verliefd is gaat trouwen ?

Verbannen

Reacties
    2.718
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door citroencake Bekijk reactie
    Dus jouw kind van bijvoorbeeld 8 wanneer hij/zij verliefd is gaat trouwen ?
    ja als die ander dat ook wil mag van mij

anders moet je maar niet verliefd worden

MVC Lid

Reacties
    626
    23-10-2010

ik lees alleen zoontje dit zoontje dat..en als je dochter zegt dat xe verliefd is op iemand..en dan bijv shurendy of jan peter?

MVC Lid

Reacties
    922
    16-06-2016

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    No love no cry kiddos.
    jouw kids gaan jou niks vertellen later. Iedereen wordt wel eens verliefd.

Verbannen

Reacties
    48
    01-11-2004

Als een dochter datgene is wat mijn toekomst te brengen heeft, hoop ik ten eerste dat ze de ogen heeft van haar moeder. Wanneer ze de liefde vindt zoals ik en haar moeder deden, ja, dan laten we haar gaan. Prachtig toch, je dochter van bijna 8 (dus je bent 7? Ja, bijnaaa ah-achhtttt!!!) in een witte bruidsjurk.