1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    wat een domme opmerking.

    “Jullie” (jij al mahi stelt geen snot voor namelijk) proberen de islam te beperken in haar omvang...

    Gaat echt niet gebeuren, hoeveel homo propaganda je ertegen aan gooit
    Niemand hoeft te proberen 'de Islam' te beperken in omvang. Dat kunnen moslims prima zelf, door zich onderling te richten op hun verschillen, in plaats van hun overeenkomsten.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie


    Geloof je dat zelf

    Fast growing religion on earth
    Welke stroming groeit het hardste?

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    wat een domme opmerking.

    “Jullie” (jij al mahi stelt geen snot voor namelijk) proberen de islam te beperken in haar omvang...

    Gaat echt niet gebeuren, hoeveel homo propaganda je ertegen aan gooit
    Waar spreek ik over de islam?

    Jij bent degene die hierbij het geloof betrekt.
    Niet ik.

    Het lijkt wel alsof je bang bent voor de islam op deze manier.
    Zoiets noemt men Islamofobie. Het lijkt er wel op dat jij daar aan lijdt.

    Verder weer hulde voor je totaal inhoudsloze "bijdrage" hier.

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Jij moet nog veel leren ipv als een cheerleader hier lopen janken


    Deze reactie raakt kant noch wal, wat probeer je me te vertellen?


    En wat moet ik leren? Dat ik niet over de islam begon, maar jij wel?
    Mensen die ergens angst voor hebben spreken er ook veel over.
    En jij beste man, komt over als een islamofoob, ergens heb jij
    zeer veel angst als het over de islam gaat.

    En janken en cheerleader?
    Duidelijk dat jij niet weet wat de functie is van een cheerleader.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    132
    20-10-2017

    Geheime Joden !!!! Waar haal je dat ? Wordt dat verteld in je instelling ? Ooit school gelopen ? Israel hoeft zich geen zorgen te maken
    Dergelijke tegenstand.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    A ja, gewoon IS laten zitten. Dat is waar ook. En de Koerden afknijpen, kijken hoe de Koerden vermoord worden in Kobane.



    Juist, ik snap jouw idee van Turks reveille. Vindt het alleen behoorlijk moorddadig en obsceen.


    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Nou nee jakko, sterker nog ze zijn een beetje bij hun zinnen gekomen na de 90 jaar seculiere dictatuur waarbij ze de islam ver weg moesten stoppen en achterwerken gingen likken van europeanen en amerikanen om erbij te kunnen horen ( zie toetreding Europa) terwijl ze gewoon continu als idioten voor de gek zijn gehouden.

    TR moet ook gewoon direct Incirlik sluiten voor de amerikaanse oorlogsmisdadigers. Ze hebben al te lang vanuit die basis burgers in islamitische landen gedood met zware bombardementen op woonwijken. Banden met de islamitische wereld, Europa en China aanhalen en banden met de amerikaanse en russische honden verbreken. Vooral die russische honden hebben de islamitische wereld niks te bieden, behalve terreur , russische barbaarsheiud en achterlijkheid

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Hoe meer ik lees op o.a. dit forum hoe meer ik snap dat die hele islamtitische wereld in elkaar flikkert, stukje bij beetje.

    Turken vs Marokkanen, Marokkanen vs Turken, Libiers vs Turken of Marokkanen, Syriers vs Sunnies, Sunnies tegen shiiten, Iran vs Sunnis, Sa sunnies vs Iran Shiiten, Yemen Shiiten vs SA sunnies. Om van alle stam/regionale onzin of bepaalde landen in Afrika nog maar niet te spreken.

    De één gaat nog barbaarser tekeer dan de ander, maar het is allemaal de schuld van het Westen.. laat dat duidelijk zijn.
    en dan vergeet je dit nog..


    https://twitter.com/joopvankooten/st...19827260633088

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Krankzinnig, maar islam is één volgens Turkije. Dat artikel toont zelfs enkel de landen, het heeft het niet eens over seculiere stromingen binnen die landen of de regio. Wat een puinhoop is het daar, Europa heeft door dit soort ongein twee wereldoorlogen over zich heen gekregen maar volgens mij heeft Europa dit soort haat en verdeeldheid nooit gekend op deze schaal. En ja, dat is nogal een statement.