1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Francisco Jole ontkend aanranding

    «*Jelle Brandt Corstius heeft toch getuigen


    Nieuwe Revu: ‘RTL Boulevard zat flink in de shit’*»

    Francisco van Jole ontkent misbruik 23-jarige vrouwGeplaatst op Wed 08 Nov 2017 om 13:57

    BNNVARA-gezicht*Francisco van Jole*ontkent tien jaar geleden een 23-jarige vrouw misbruikt te hebben. Hij herkent zich niet volledig in haar verhaal. Dat heeft hij vanmiddag gezegd in De Nieuws BV op Radio 1. Van Jole bevestigt wél de authenticiteit van het geluidsfragment dat gisteren op GeenStijl geplaatst werd. Hieropis te horen*hoe de vrouw hem confronteert met het vermeende misbruik. “Tien jaar geleden heb ik een ontmoeting gehad met die vrouw op haar verzoek“, zegt hij nu.

    Na die ontmoeting heeft hij haar nog slechts één keer gezien en tijdens die ontmoeting is de opname van het geluidsfragment gemaakt dat nu te horen is op GeenStijl. “Een jaar of twee jaar later kwam ik haar toevallig tegen en zei ze: ‘Kan ik even met u praten ergens rustig?’ Ja, natuurlijk, waarom zou ik niet willen praten?”

    De jongedame deelde toen haar ervaringen met Van Jole. “Toen begon zij een verhaal tegen mij te vertellen over die avond, waar ik gewoon heel erg geschrok. Dat hoor je ook op het bandje dat er is, omdat het totaal niet mijn beleving van die avond was. Ik schrok er heel erg van en vond het ook heel erg vervelend dat zij dat kennelijk zo heeft ervaren. Dat kwam aan als een moker.”

    Van Jole lijkt ongepast gedrag te bevestigen tijdens de confrontatie. “Je luistert ernaar, want wat moet je anders doen? Ik heb daar mijn excuses voor aangeboden, want het is niet de bedoeling dat mensen zich daar naar over voelen. Toen was het gesprek voorbij en ik wist niet dat zij daarvan een opname maakte. Dat is wat er gebeurde. Nogmaals: ik stond heel erg te kijken van het verhaal wat zij toen vertelde en nu op GeenStijl staat.”

    Klopt het dat hij tegen haar zin in zijn tong in haar mond heeft gestopt? “Nou kijk, die tong in haar mond… Wij waren wat aan het drinken. Dat was op een gegeven moment ten einde. Bij het afscheid zoenden wij en daarna zei ze: ‘Nee.’ Vervolgens is ze meegegaan naar de hotelkamer. Dat er sprake geweest zou zijn van dwang of intimidatie: daar is geen sprake van. In haar beleving kennelijk wel.”

    Klopt het dat hij in de hotelkamer ineens in zijn witte onderbroek stond? “Ik wilde gaan slapen, ja.”

    Klopt het dat hij vervolgens op haar is gaan liggen? “Nee, dat lijkt mij sterk. Dan moeten we allemaal in details treden, maar dat staat mij niet zo bij, moet ik zeggen“, zegt hij. “Er is voor de rest niks gebeurd. Helemaal niks wat het daglicht niet kan verdragen.”

    “Mijn versie van het verhaal is wat anders, maar dan wordt het zo’n welles-nietes. Ik zeg alleen maar: zij heeft mij haar verhaal verteld, ik ben daarvan geschrokken, ik heb gezegd dat het niet de bedoeling was dat zij dit zo zou beleven en ik heb mijn excuses aangeboden.”

    Gaan zich nog meer vermeende slachtoffers melden? “Nee, ha ha. Ik zou het niet weten.”

    Lees ook:*Ook Francisco van Jole beschuldigd van misbruik*(7 november)

    Foto: NPO Radio 1





    Dit bericht is geplaatst op 08-11-2017 at 13:57 in de categorie*BNN,*VARA. U kunt de reacties op dit bericht volgen via de*RSS 2.0*feed. Klik*

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Ga nou es weg met die onzin

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    gesprek jole en "vermeend" slachtoffer https://www.geenstijl.nl/5139290/te-...-waar-te-zijn/

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    6op de tape geeft hij toe dronken te zijn geweest en dat hij ongewenste seksuele handelingen heeft verricht.
    Ben benieuwt of dit uitgebreid besproken gaat worden bij bv DWDD .

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    De omroep in een perscommuniqué woensdagavond:

    *

    “BNNVARA heeft kennisgenomen van de berichten over Francisco van Jole. Berichten die anoniem zijn geuit en zich niet in de werk- maar in de privésfeer zouden hebben afgespeeld.*Voor alle betrokken personen is dit een gevoelige en pijnlijke kwestie. Het zijn juist die specifieke omstandigheden die BNNVARA de stellige overtuiging geven dat, als direct betrokkenen menen daartoe over te willen gaan, dit door de daartoe geëigende instanties bekeken zou moeten worden. Dat past in de zorgvuldigheid die in zaken als deze noodzakelijk is.”




    ah aan #metoo zijn bnnvara regeltjes verbonden zodra de verdachte uit eigen kring komt..dat we het maar weer weten mensen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ga nou es weg met die onzin
    Vollgens de site van "aanrander"Jole hebben de seksueel geïntimideerden altijd gelijk.
    Dus wil jij je ff stil houden..

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Iedereen is opeens aangerand en verkracht, 30,20 , 10 of 2 jaar geleden

    Dus als je met een paar vrouwen naar bed bent geweest, misschien staat de politie binnenkort op de stoep om te zeggen dat je die vrouwen hebt verkracht en dat ze schadevergoeding willen

    In Amerika gebeurt iets en alle honden in Europa volgen hen als kuddedieren.

    Het lijkt wel op een soort mode..."het is deze winter trendy om iemand van verkrachting te beschuldigen, het is heel hip dus gewoon doen ! "

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    Iedereen is opeens aangerand en verkracht, 30,20 , 10 of 2 jaar geleden

    Dus als je met een paar vrouwen naar bed bent geweest, misschien staat de politie binnenkort op de stoep om te zeggen dat je die vrouwen hebt verkracht en dat ze schadevergoeding willen

    In Amerika gebeurt iets en alle honden in Europa volgen hen als kuddedieren.

    Het lijkt wel op een soort mode..."het is deze winter trendy om iemand van verkrachting te beschuldigen, het is heel hip dus gewoon doen ! "
    Reinste onzin..
    Bij het onderwerp van deze topic..Francisco jole is trouwens een geluidsopname waar hij toegeeft dat hij zijn tong in de strotvan slachtoffer heefr gedrukt..excuus dronken..
    En dat uit de mond van een hoofdredacteur van een site die nu weken iedereen met een beetje naam die beschuldigd is van seksuele intimidatie aan de schandpaal nagelt.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Reinste onzin..
    Bij het onderwerp van deze topic..Francisco jole is trouwens een geluidsopname waar hij toegeeft dat hij zijn tong in de strotvan slachtoffer heefr gedrukt..excuus dronken..
    En dat uit de mond van een hoofdredacteur van een site die nu weken iedereen met een beetje naam die beschuldigd is van seksuele intimidatie aan de schandpaal nagelt.
    Oke...en hoe kan iemand zijn tong in iemands mond proppen...heeft ie geoefend op zijn opblaaspop...je klapt dan toch gelijk je kaken op elkaar en die tong is weg

    maar is dat nu ook al aanranding dan...niet dat ik zeg dat het goed is maar het lijkt wel een soort hippe trend om zielig te doen

  10. #10
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Er is al langer een campagne aan de gang om heteroseksuele mannen te criminaliseren, dit doen ze in samenwerking met de LGBT-gemeenschap.
    Iedere man is vogelvrij en kan worden aangeklaagd voor seksueel misbruik wanneer hij met een vrouw seks heeft gehad en daarna bijvoorbeeld ''dumpt''. Ze kunnen je kennelijk tot in de lengte der dagen chanteren. Houdt daarom altijd bewijs achter de hand, gooi het op een cloud waar je altijd terecht kunt. Ook de rechterlijke macht hebben ze in hun zakken en het is wachten alvorens je zelf aan de beurt komt.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Oke...en hoe kan iemand zijn tong in iemands mond proppen...heeft ie geoefend op zijn opblaaspop...je klapt dan toch gelijk je kaken op elkaar en die tong is weg

    maar is dat nu ook al aanranding dan...niet dat ik zeg dat het goed is maar het lijkt wel een soort hippe trend om zielig te doen
    wel eens gehoord van totale overrompeling.

    nee dit is verkrachting..het ongewenst binnen dringen van het lichaam.