1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    34
    06-08-2017

    Huwelijksreis naar Thailand

    Salaam 3alaykoum dames,

    Wij willen voor twee weken naar Thailand gaan in de periode Maart/April 2018. Welke hotels en plekken zijn aan te raden? Ik houd wel erg van privacy en ben opzoek naar een villa met prive zwembad voor een aantal dagen. Wij houden ook van excursies doen en houden van uitdagingen.

    Hoop dat er dames zijn die mij hierbij kunnen helpen.

    Groetjes Bride 2 Be.

  2. #2
    pareltje

    Reacties
    2.247
    12-12-2004

    beste is om alleen ticket naar thailand te boeken met de eerste 2 dagen een hotel in bangkok en van daar uit kijken waar jullie heen willen en dan via booking.com hotels boeken.

  3. #3
    Alleen ik.

    Reacties
    13.040
    20-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Airbnb voor een villa. Los daarvan; twee weken in een villa in Thailand verblijven is niks aan. Eilandhoppen is veel leuker.
    -

    True.


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    34
    06-08-2017

    Citaat Geplaatst door ZAKENVROUW__ Bekijk reactie
    Airbnb voor een villa. Los daarvan; twee weken in een villa in Thailand verblijven is niks aan. Eilandhoppen is veel leuker.

    Ja, wij willen ook zeker naar de eilandjes gaan. Alleen ook bijvoorbeeld in Phuket een villa hebben zodat ik daar kan zwemmen zonder andere mensen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    692
    09-09-2005

    Hi meid,

    Thailand is geweldig. Het is wel echt een land om rond te reizen en vooral veel eilandjes te bezoeken oftewel eiland hoppen. Ik raad je aan om Koh Lipe te bezoeken. Dat is het mooiste bounty eilandje ooit, lekker rustig en klein. Je kan een huisje huren op het strand, waarbij je letterlijk een meteen een duik in het water kan nemen. Daarnaast zijn de volgende eilanden ook zeker een aanrader: Koh Lanta, Koh PhiPhi, Railey Beach.

    Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

  6. #6
    X

    Reacties
    1.163
    10-02-2010

    Precies wat Perla zegt.. via booking.com kan je ergens anders inchecken als je je wilt verplaatsen of als het hotel tegen valt.