+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 17
    MVC Lid

Reacties
    3.708
    23-02-2011

Ons voedsel vandaag de dag..

Deze documentaire is best interessant..

https://www.youtube.com/watch?v=C4osE1BjdPw

It's you. It's always been you..

MVC Lid

Reacties
    1.024
    13-02-2017

Samenvatting zuster?

.

Reacties
    2.877
    18-12-2015

notif

MVC Lid

Reacties
    3.708
    23-02-2011

Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Samenvatting zuster?
    We eten rotzooi.

MVC Lid

Reacties
    308
    15-03-2014

Citaat Geplaatst door OumHunayn Bekijk reactie
    We eten rotzooi.
    Je kan het ook anders bewoorden. Wees blij dat je te eten hebt dit komt heel ondankbaar over, maar het zal wel weer aan mij liggen.

Dat zij ermee rotzooien, veranderd niets aan de zaak dat het nog steeds de Schepper is die het maakt (doet groeien); de Voorziener is die ervoor zorgt dat het bij jou terecht komt.

En niet te vergeten dat hij ook de Beschermer is die als hij wilt, je lichaam beschermt tegen schadelijke stoffen.

Voor jou misschien rotzooi maar vele mensen dromen van deze 'rotzooi' !

Zeg de volgende keer gewoon dat ze met alles knoeien en het beter is om je eigen moestuintje te hebben of iets in die richting...

MVC Lid

Reacties
    308
    15-03-2014

Ik vraag mij wel af knoeien ze met de schepping van Allah door zulke middelen ze gebruiken? of heeft Allah ze kennis gegeven om deze middelen te verbeteren? (langer houdbaar etc.), je kan niet ontkennen dat er ook voordelen aan zitten.

Want is het gebruik van medicijnen, condooms, orthodontist etc. dan niet ook knoeien met de schepping ?

Ik bedoel het wel volledig los van het knoeien met DNA/RNA, want dat is overduidelijk de schepping veranderen...

MVC Lid

Reacties
    1.024
    13-02-2017

Citaat Geplaatst door zapdoz Bekijk reactie
    Je kan het ook anders bewoorden. Wees blij dat je te eten hebt dit komt heel ondankbaar over, maar het zal wel weer aan mij liggen.

Dat zij ermee rotzooien, veranderd niets aan de zaak dat het nog steeds de Schepper is die het maakt (doet groeien); de Voorziener is die ervoor zorgt dat het bij jou terecht komt.

En niet te vergeten dat hij ook de Beschermer is die als hij wilt, je lichaam beschermt tegen schadelijke stoffen.

Zeg de volgende keer gewoon dat ze met alles knoeien en het beter is om je eigen moestuintje te hebben of iets in die richting...
    Dit verdiend wel een pluspuntje hoor

MVC Lid

Reacties
    3.708
    23-02-2011

Citaat Geplaatst door zapdoz Bekijk reactie

Het ligt aan jou, ja. Je hebt het verkeerd als je mijn reactie linkt aan ondankbaar zijn.

Het feit dat Allaah ons beschermt, betekent niet dat je troep naar binnen moet werken en moet denken: "Maar Allaah beschermt mij wel."

بلال

Reacties
    2.288
    27-04-2002

Ik ben ook anti kufr al-ni'am.

الحمد لله الذي بنعمته تتم الصالحات٠وتزد البركات٠وتذهب الرجزيات٠وتحيي الحياونات٠الإنسيا والدابات

Lof&dank voor Allah met Wiens gunst oprechte daden vervolmaakt worden ٠ En zegeningen toenemen ٠ En narigheid doet wegvagen ٠ En bezitters van animo doet leven ٠ De mensen en de viervoeters uitspraak

MVC Lid

Reacties
    308
    15-03-2014

Citaat Geplaatst door OumHunayn Bekijk reactie
    Het ligt aan jou, ja. Je hebt het verkeerd als je mijn reactie linkt aan ondankbaar zijn.

Het feit dat Allaah ons beschermt, betekent niet dat je troep naar binnen moet werken en moet denken: "Maar Allaah beschermt mij wel."
    Het ligt ook altijd aan mij sorry hoor je hebt er ook niets van begrepen, blijf het vooral troep noemen, tot je op een dag niets meer te eten heb dan piep je wel anders.

Als we ernaar kijken zoals hun doen (heb het niet gezien, maar weet wat ik kan verwachten) dan kan je vrijwel alles wel bewerkt noemen, wat blijft er dan nog over?

Begin een moestuintje zou ik zeggen, wel een dak erboven en goede afzuiging in verband met chemtrails!

en je weet vast een adresje waar je aluminium hoedjes kan kopen?

Bon bon

Reacties
    7.501
    08-10-2013

Als de kennis tot ons komt dat iets schadelijk voor ons lichaam zou zijn dan is het niet meer dan normaal dat we daar afstand van dienen te nemen. Tegenwoordig is bijna alles wat in de supermarkten ligt bewerkt. Dit maakt het wel lastig...
    Umm Hurairah.

بلال

Reacties
    2.288
    27-04-2002

Ja mensen mensen eten, dan eet je onbewerkt.

الحمد لله الذي بنعمته تتم الصالحات٠وتزد البركات٠وتذهب الرجزيات٠وتحيي الحياونات٠الإنسيا والدابات

Lof&dank voor Allah met Wiens gunst oprechte daden vervolmaakt worden ٠ En zegeningen toenemen ٠ En narigheid doet wegvagen ٠ En bezitters van animo doet leven ٠ De mensen en de viervoeters uitspraak

Bon bon

Reacties
    7.501
    08-10-2013

Citaat Geplaatst door Bilal_El-Khattabi Bekijk reactie
    Ja mensen mensen eten, dan eet je onbewerkt.
    Is dat überhaupt wel haalbaar denk je?
    Umm Hurairah.

بلال

Reacties
    2.288
    27-04-2002

Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Is dat überhaupt wel haalbaar denk je?
    Dat weet ik niet, het is sarcasme een grap met een kern van waarheid, voor alle duidelijkheid.

Bon bon

Reacties
    7.501
    08-10-2013

Citaat Geplaatst door Bilal_El-Khattabi Bekijk reactie
    Dat weet ik niet, het is sarcasme een grap met een kern van waarheid, voor alle duidelijkheid.
    Mmm i see.
    Umm Hurairah.