+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 17 van 17
    MVC Lid

Reacties
    3.708
    23-02-2011

Citaat Geplaatst door zapdoz Bekijk reactie
    Het ligt ook altijd aan mij sorry hoor je hebt er ook niets van begrepen, blijf het vooral troep noemen, tot je op een dag niets meer te eten heb dan piep je wel anders.

Als we ernaar kijken zoals hun doen (heb het niet gezien, maar weet wat ik kan verwachten) dan kan je vrijwel alles wel bewerkt noemen, wat blijft er dan nog over?

Begin een moestuintje zou ik zeggen, wel een dak erboven en goede afzuiging in verband met chemtrails!

en je weet vast een adresje waar je aluminium hoedjes kan kopen?
    Bijzondere redenering heb je. Dus omdat ik nu zeg dat ons voedsel troep is, ben ik ondankbaar en moet ik wachten tot ik geen eten meer heb? Aparte logica.

Er blijft niet veel over, dat betekent niet dat het goed is of dat we niet kritisch mogen zijn naar wat we naar binnenwerken. Er zijn genoeg alternatieven.

Er is een website die Google heet. Misschien kan je daar wat gaan zoeken.

It's you. It's always been you..

بلال

Reacties
    2.291
    27-04-2002

Anas bin Malik narrated that the Messenger of Allah صلى الله عليه وسلم said:
    "Whoever avoids lying while he is doing so falsely, a house will be built for him on the skirts of Paradise. Whoever avoids arguing while he is in the right, a house will be built for him in its midst. And whoever has good character, a house will be built for him in its heights."

Grade : Da'if (Darussalam)

Jami` at-Tirmidhi 1993

Bron: https://sunnah.com/tirmidhi/27/99

الحمد لله الذي بنعمته تتم الصالحات٠وتزد البركات٠وتذهب الرجزيات٠وتحيي الحياونات٠الإنسيا والدابات — أصل

Lof&dank voor Allah met Wiens gunst oprechte daden vervolmaakt worden ٠ En zegeningen toenemen ٠ En narigheid doet wegvagen ٠ En bezitters van animo doet leven ٠ De mensen en de viervoeters uitspraak