+ Reageer
1 tot 9 van 9
    MVC Lid

Reacties
    64
    10-11-2012

Voor mijn lieve vriendin die gescheiden is

Mijn vriendin staat er dan eindelijk voor open om weer eens de stap te nemen om iemand te leren kennen zonder relatie. Zij is gescheiden en heeft een kindje. Zij weigert veel dus ook wanneerzij op straat wordt aangesproken door een man maar ook t koppelen door family wilt zij ook niet dus dacht laat ik wat openen met toestemming van mijn vriendin.
    Voor verder informatie kun je mij een berichtje sturen zodat ik wat meer kan vertellen over haar.

Eisen:

Afkomst: Marokkaans maar mag ook zeker een bekeerling zijn. Berbers of Arabisch
    Geloof: Moet zeker deelnemen aan t gebed.
    Lengte: Boven de 1.75
    Verzorging: Belangrijk is hygiënisch en verzorgd zijn.
    Leeftijd. Tussen de 30 en 40 jaar.

MVC Lid

Reacties
    34
    13-07-2014

Ff seriues he. Ze weigert via familie te koppelen maar wel via jou hier een oproep

Wesh denk je nou echt dat een serieuze man hierop in gaat!

MVC Lid

Reacties
    649
    23-02-2015

via familie is niet verplicht

MVC Lid

Reacties
    33
    28-04-2016

En bekeerling ZEKER niet uitgesloten

duidelijk dat haar oproep meer bedoeld is voor een bekeerling dan een marokkaan
    ra ra ra wrm ze gescheiden is stereotype marokkaans meisje dus niks bijzonders

MVC Lid

Reacties
    649
    23-02-2015

omdat een bekeerling ruimdenkerder is in het algemeen ook omdat ze een kind heeft niet vervelend bedoeld

maar Marokkanen zijn echt veel eisend alles moet perfect

MVC Lid

Reacties
    6
    11-09-2017

Ze wilt liever een marokkaan maar een bekeerling kiest ze natuurlijk als niks anders kan want geen enkel marokkaan wilt een gescheiden vrouw laat staan een gescheiden vrouw met kind

Ik vind subhanalah vrouwen die gescheiden zijn altijd raar Er zit altijd iets achter waarom ze gescheiden is. Als je het de vrouw vraagt is het altijd de schuld van de man !

MVC Lid

Reacties
    3
    24-08-2017

Marokkaans maar een bekeerling mag ook. Zware afknapper. Goedkoop wijf

MVC Lid

Reacties
    3.246
    14-02-2011

Inshaa Allah,vind je vriendin de man van haar dromen.ken heel veel Marokaanse dames,die na een scheiding met kind zelfs kinderen.hertrouwd zijn,met kanjers, dus zowel knap,als rijk.dus,laat je niet ontmoedigen,door die negatieve mannetjes.die niks van Islam weten.in Islam,zijn de hasanaat hoog,voor mannen die met gescheiden vrouwen trouwen.
    "If a woman is Free to show her body,why should she not be Free,to cover it!
    Happily Married.geen pms van Mannen.
    Islam – verdraagzaamheid en geen dwang in het geloof.
    "Nergens in de Koran is te vinden dat iemand doodgemaakt moet worden wanneer hij zijn geloof verliest, de Koran gaat er zelfs vanuit dat iemand terug kan komen tot het geloof. Juist door die persoon dood te maken ontneem je die persoon de kans om dat te doen"

MVC Lid

Reacties
    649
    23-02-2015

daarin geef ik je wel gelijk aloe vera bekeerlingen zijn vaak genoeg als het echt niet meer gaat

Stap nu over!