+ Reageer
Pagina 3 van 8 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
31 tot 45 van 111
    MVC Lid

Reacties
    1.907
    12-03-2017

Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Alleen Europeanen?
    Vanwaar deze vraag?

120 miljard wegsluizen zodat er geen belasting over betaald hoeft te worden vind ik nogal wat..Europa is goed voor 120 miljard van de 350 miljard wereldwijd.
    Tel daar de 600 miljard van multinationals bij op en je praat over een slordige 1000 miljard.

En dat ieder jaar weer.

Ondertussen betaald het midden en kleinbedrijf wel gewoon belasting.net als de werkende....iets in mij zegt dat dat onrechtvaardig is...Volgens de belastingdienst overigens niet hoor...die maakt gewoon deals met multinationals en rutte 3 beloont aandeelhouders door de dividendbelasting af te schaffen.

Maar het niet druk over maken joh. ..lekker vallen over de topic titel

MVC Lid

Reacties
    1.907
    12-03-2017

Gatverdamme niemand Ontopic maar allemaal op de topicstarter.

Sorry maar wat een zieligheid.

الله اكبر

Reacties
    830
    30-10-2017

Als ze nou pedofilie en aids zouden bestrijden met Die 1000 miljard

MVC Lid

Reacties
    1.907
    12-03-2017

Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Als ze nou pedofilie en aids zouden bestrijden met Die 1000 miljard
    Er kan nog niet eens 100 miljoen extra naar de thuiszorg toe...

Deze bedrijven en particulieren ondermijnen onze samenleving en rutte 3 geeft voor dat ondermijnde gedrag een beloning van 1.4 moljard aan deze belastinontwijkers.

WorldFamous77

Reacties
    2.977
    15-07-2013

Corupte europeanen sluizen voor miljarden weg om de belasting te ontwijken

Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Er kan nog niet eens 100 miljoen extra naar de thuiszorg toe...

Deze bedrijven en particulieren ondermijnen onze samenleving en rutte 3 geeft voor dat ondermijnde gedrag een beloning van 1.4 moljard aan deze belastinontwijkers.
    Je maakt een denkfout, Nederland is 1 vd grootste faciliteeerders van belastingontwijking. Onderaan de streep verdient NL hier dus aan. Zou deze scam worden aangepakt, dan moet de regering dus gaan bezuinigen.

Andere landen hebben dan weer meer te besteden, vooral Afrikaanse landen lopen heel veel belasting mis is al meerdere malen uit onderzoek gebleken.

Ik begin niet voor niks over Majidi. Die beheert de portefeuille van SNI en daarmee de meeste bedrijven van
    Marokko.

الله اكبر

Reacties
    830
    30-10-2017

Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Je maakt een denkfout, Nederland is 1 vd grootste faciliteeerders van belastingontwijking. Onderaan de streep verdient NL hier dus aan. Zou deze scam worden aangepakt, dan moet de regering dus gaan bezuinigen.

Andere landen hebben dan weer meer te besteden, vooral Afrikaanse landen lopen heel veel belasting mis is al meerdere malen uit onderzoek gebleken.

Ik begin niet voor niks over Majidi. Die beheert de portefeuille van SNI en daarmee de meeste bedrijven van
    Marokko.
    .

MVC Lid

Reacties
    1.907
    12-03-2017

Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie

Volgens mij mis he het punt.

Nederland zou nikeland of apllestan moeten heten...dan is het tenminste duidelijk.

Het mkb en de werknemer betalen namelijk wel gewoon belasting en die multinationals nauwelijks tot niets.

En aangezien ze niet betalen ook maar niet profiteren van onze voorzieningen die opgehoest worden door de belastingbetaler.

Dat andere landen stelen over de rug van andere landen kan bovendien geen goede reden zijn om het ook te doen...nee gewoon weg met die freeloaders als ze zo graag weg willen als ze wel belastingen moeten betalen als een ieder ander

MVC Lid

Reacties
    1.985
    15-04-2016

Volgens mij mis he het punt.

Nederland zou nikeland of apllestan moeten heten...dan is het tenminste duidelijk.

Het mkb en de werknemer betalen namelijk wel gewoon belasting en die multinationals nauwelijks tot niets.

En aangezien ze niet betalen ook maar niet profiteren van onze voorzieningen die opgehoest worden door de belastingbetaler.

Dat andere landen stelen over de rug van andere landen kan bovendien geen goede reden zijn om het ook te doen...nee gewoon weg met die freeloaders als ze zo graag weg willen als ze wel belastingen moeten betalen als een ieder ander
    Moreel ben ik het met je eens, maar zo zwart wit is het natuurlijk niet.

Leg het maar eens uit als je dit niet doet dat Shell en Unilever alles weghalen hier en in London zetten.
    Ik zeg niet dat dat zeker zou gebeuren, maar wil je dat risico nemen?

MVC Lid

Reacties
    1.907
    12-03-2017

Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie

Leg het maar eens uit als je dit niet doet dat Shell en Unilever alles weghalen hier en in London zetten.
    Wat als shell of Unilever evengoed vertrekken naar Engeland.?

Het kan toch niet zo zijn dat dergelijk gedrag(chantage) getolereerd wordt?

En ja...dat risico wil ik nemen...zo belangrijk zijn ze ook weer niet voor onze totale economie.

MVC Lid

Reacties
    1.985
    15-04-2016

Wat als shell of Unilever evengoed vertrekken naar Engeland.?

Het kan toch niet zo zijn dat dergelijk gedrag(chantage) getolereerd wordt?
    Dat noemen ze lobbyen he
    Ze zeggen dat als dat afgeschaft wordt, ze daar blij van worden.
    Opkomen voor de eigen belangen is een ieder vrij.
    Doen de FNV en Greenpeace ook, deze jongens hebben alleen meer macht.

Als ze het alsnog doen, kun je dit gewoon terugdraaien, maar ik denk eigenlijk dat ze sowieso niet weg waren gegaan.

Maar ik zie ook liever een wereld waar naar chantage riekende praktijken als deze aangepakt kunnen worden zonder dat elke burger er (indirect) slachtoffer van wordt, maar ik zie niet hoe dat kan.

MVC Lid

Reacties
    1.907
    12-03-2017

Dat noemen ze lobbyen he
    Ze zeggen dat als dat afgeschaft wordt, ze daar blij van worden.
    Opkomen voor de eigen belangen is een ieder vrij.
    Doen de FNV en Greenpeace ook, deze jongens hebben alleen meer macht.

Als ze het alsnog doen, kun je dit gewoon terugdraaien, maar ik denk eigenlijk dat ze sowieso niet weg waren gegaan.

Maar ik zie ook liever een wereld waar naar chantage riekende praktijken als deze aangepakt kunnen worden zonder dat elke burger er (indirect) slachtoffer van wordt, maar ik zie niet hoe dat kan.
    Je ziet niet Hoe dat kan?

Om te beginnen er niet aan mee te doen...shell heeft bovendien slechts 10.000 werknemers in Nederland 8.000 man en 2.000 vrouw...voornamelijk werkzaam in Groningen, permis en wat devolpmemt.

Echt zo belangrijk zijn ze niet voor onze economie...zeker niet dat ze onze overheid moeten kunnen chanteren., belasting betalen doen ze al nauwelikjks tot niet. De s ik snap echt niet waar hun machtspositie vandaan komt...behalve dan hun dikke lobby club die in de broek zit bij rutte

MVC Lid

Reacties
    1.907
    12-03-2017

Unilever betaald ook nauwelijks tot geen belasting en heeft slechts 3100 mensen werken in Nederland.

Totaal geen toegevoegde waarde of machtspositie hebben deze bedrijven.

Wegwezen als ze geen belasting willen betalen zoals een ieder ander dat wel doet.

MVC Lid

Reacties
    22.597
    27-01-2012

Na het behalen van het diploma gymnasium-A overwoog hij naar het conservatorium te gaan (Rutte speelt piano), maar het werd een studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden, waarin hij in 1992 zijn doctoraalexamen haalde. Hij was daarna werkzaam bij Unilever. Tot 1997 was hij, onder andere bij het toenmalige Unilever-onderdeel Loders Croklaan in Wormerveer, verantwoordelijk voor opleidingen en trainingen van medewerkers en begeleidde hij enkele reorganisaties

in 1997 trad hij binnen unilever als personeelsmanager in dienst van van den bergh nederland. Hij werd in 2000 benoemd in de corporate human resources group. In 2002 was hij als directeur human resources in dienst van de iglomora groep bv, een werkmaatschappij van unilever.

rutte
    A.U.B geen prive berichten!
    alvast bedankt

MVC Lid

Reacties
    22.597
    27-01-2012

laat ze maar naar Londen gaan
    daarom moet europa hierin 1 beleid hebben

A.U.B geen prive berichten!
    alvast bedankt

MVC Lid

Reacties
    2.819
    27-08-2010

Menen jullie nu echt dat alles niet geweten is? . Al die bedrijven gaan gewoon de schouders ophalen en verder doen. En de modale burger zal nog steeds hun producten kopen, want uiteindelijk kan het hen maar weinig schelen.

- Kleren in vele kledijketens komen uit sweatshops met kinderen: mensen blijven elkaar half de kop inslaan tijdens de solden om er te kunnen kopen
    - Nike betaalt amper belastingen, maar hun verkoop blijft wel boomen
    - Apple laat hun telefoons maken in fabrieken met slechte werkomstandigheden, maar ze staan wel weer in de rij voor de nieuwe Iphone
    -Politicus x Y en Z worden betrapt op fraude, belastingsontduikingen, corruptie etc, maar de volgende verkiezingen zijn ze weer verkozen (vandaag nog gelezen dat Berlusconi in Italie weer opgang maakt)

Maw: er verandert niets omdat de modale mens er gewoon geen bal om geeft. Veel praat aan den toog, tot hij zelf zijn gedrag moet veranderen of zelf iets gaan ondernemen
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~