1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.735
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Ouarzazate: Arrestatie van leerling die docent in elkaar slaat (video)

    De video van de mishandeling ging sinds zaterdag al viraal op social media.



    Een minderjarige student die fysiek geweld gebruikte tegen een leraar op de middelbare school Sidi Daoud in Ouarzazate, werd zondag gearresteerd.

    De veiligheidsdiensten reageerden op de zaterdag geplaatste video op social media waarop te zien is dat een leraar fysiek wordt mishandeld door een 17-jarige student, meldt het directoraat-generaal voor de Nationale Veiligheid (DGSN) in een verklaring.

    Volgens de eerste elementen van het onderzoek is hierover geen klacht ingediend, noch door het slachtoffer noch door de onderwijsadministratie, volgens dezelfde bron. De provinciale administratie van het onderwijs in Ouarzazate meldde echter vandaag in een persverklaring dat zij een klacht hebben ingediend, mogelijk overlapten de aangifte en de arrestatie elkaar.

    Het onderzoek door de veiligheidsdiensten op basis van de informatie in de betreffende video, maakte het in korte tijd mogelijk om de dader te identificeren en te arresteren.



    YouTube link

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Nou dat een leraar is inelkaar geslagen zal je niks van de khawana horen want een leraar is een slaaf van de koning en daarom heeft hij het verdiend de logica van de bontkraagjes .

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    Vroeger als de kinderen op school kwamen en de leraar stond voor de deur dan kuste iedere leerling de hand van de leraar voor die het klaslokaal betrad!
    Tegenwoordig zeggen ze amper goeie morgen..:/

    De maatschappij is naar de klote!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1
    06-11-2017

    Schande. De leerlingen kijken toe. Ik schaam me echt een marokaan te zijn ongeloofelijk dit. Opsluiten voor heel zn leven

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Zoals ik al zei daar hebben de khawana niet van terug .