1. #31
    Verbannen

    Reacties
    628
    25-03-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Je begrijpt mijn punt niet.
    Jij wilt dat de arabieren plaats maken voor de Turken terwijl Erdogan hetzelfde doet als Salman.
    Wat verandert er dan? helemaal niks.
    Je hebt zeker een goeie punt met wat je zegt. De Saud familie is een koloniale project van Engeland en Amerika. Ze doen precies wat zij zeggen en dat zullen ze ook blijven doen.

    Echter in Turkije is er een verandering in gekomen na de coup op 15 juli 2016. De zionistische engelse koloniale project die men Turkije heeft genoemd veranderd in een islamitische staat. Alle koloniale figuren die voorstander zijn van het westen worden in de gevangenis gezet en maken plaats voor moslims. Turkije is nog geen islamitische staat maar wel op weg om er eentje te worden , een staat die overal wereldwijd zal strijden voor de moslims. Hierdoor worden de westerse legers allemaal 1 voor 1 uit Turkije gekickt.

    Vergeet ook niet dat Turkije voorstander is van de moslimbroeders. Dit zijn mensen die opnieuw een kalifaat willen stichten. De Saud familie heeft Sisi de seculiere coup pleger in Egypte geholpen tegen de moslimbroeders. Ook wou de Saud familie samen met Amerika de moslimbroeder gezinde regering in Qatar omverduwen doormiddel van een staatsgreep/militaire ingreep.

    De Saud familie is niets anders dan de duivel die maar 1 ding verdient en dat is totale vernietiging. Erdogan is miljard keer beter dan die kufr familie die niets anders is dan een koloniale zionistische project van de Engelsen en Amerikanen.






  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    217
    25-07-2016

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Bilaad al 7aramayn moet nooit een vorm van discussie worden, eerder een rode lijn ongeacht wat je van de leiders vind. Leiders komen en gaan, regeringen komen en gaan.

    Maar al 7aramayn? Als die weg zijn dan zijn we geen knip voor de neus waard en een schande voor onze 3a9eeda.

    Je gaat dood voor je land, voor je kinderen en voor je geloof.
    Riyaad is geen heilige stad en mag daarom aangevallen worden door Jemenitische verzet. Medina en Mekka moeten aparte bestuur krijgen en onder toezicht komen van Islamistische landen.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    217
    25-07-2016

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    ksa is een rode lijn, shitlijers mogen naar de hel geknald worden samen met de turken die hun kontje verkopen aan elke debiel met een zakje geld in het m-o
    Ken je plek en bemoei je niet met zaken ver van je huis. Je herinnert je de F16 van je gay king nog wel?


    Luister naar de laatste 20 seconden




  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door sepah Bekijk reactie
    knip
    Chek eens hoe ze jullie rawafidratten afslachten in jemen.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    217
    25-07-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Chek eens hoe ze jullie rawafidratten afslachten in jemen.
    Jemenieten blijven strijden:


    Saudis en VAE geven samen meer uit aan wapens dan Rusland (nummer 3 in de wereld), alsnog kunnen ze een paar Jemenitische koffieboeren niet verslaan. Wat een schande. De vuile obesitas diabetes volk (saudi arabie) dachten dat ze even snel in paar weken Jemen konden verslaan. DAT GAAT MOOI NIET DOOR

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door sepah Bekijk reactie
    Jemenieten blijven strijden:


    Saudis en VAE geven samen meer uit aan wapens dan Rusland (nummer 3 in de wereld), alsnog kunnen ze een paar Jemenitische koffieboeren niet verslaan. Wat een schande. De vuile obesitas diabetes volk (saudi arabie) dachten dat ze even snel in paar weken Jemen konden verslaan. DAT GAAT MOOI NIET DOOR
    Jullie rawafid tuig worden elke dag neergeknald in jemen chek de aantal rawafidratten zijn doodgegaan en de aantal die dood zijn gedaan aan de ksa kant . Jullie rawafidratten hebben wel laten wat voor zwakkelingen jullie werkelijjk zijn toen jullie rawafidratten werden afgeslacht in irak door een groep van 20.000 man met verouderde kalasnikovs . Snel bij papa amerika slijmen om jullie rawafidratten en koerden uit de brand te helpen maar wees maar niet bezorgd de amerikkanen en russen gaan ooit weer weg . En dan komen ze jullie rawafidratten weer afslachten want militair bakken jullie er niks van.

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    437
    04-12-2016

    Citaat Geplaatst door Merri Bekijk reactie
    Je hebt zeker een goeie punt met wat je zegt. De Saud familie is een koloniale project van Engeland en Amerika. Ze doen precies wat zij zeggen en dat zullen ze ook blijven doen.

    Echter in Turkije is er een verandering in gekomen na de coup op 15 juli 2016. De zionistische engelse koloniale project die men Turkije heeft genoemd veranderd in een islamitische staat. Alle koloniale figuren die voorstander zijn van het westen worden in de gevangenis gezet en maken plaats voor moslims. Turkije is nog geen islamitische staat maar wel op weg om er eentje te worden , een staat die overal wereldwijd zal strijden voor de moslims. Hierdoor worden de westerse legers allemaal 1 voor 1 uit Turkije gekickt.

    Vergeet ook niet dat Turkije voorstander is van de moslimbroeders. Dit zijn mensen die opnieuw een kalifaat willen stichten. De Saud familie heeft Sisi de seculiere coup pleger in Egypte geholpen tegen de moslimbroeders. Ook wou de Saud familie samen met Amerika de moslimbroeder gezinde regering in Qatar omverduwen doormiddel van een staatsgreep/militaire ingreep.

    De Saud familie is niets anders dan de duivel die maar 1 ding verdient en dat is totale vernietiging. Erdogan is miljard keer beter dan die kufr familie die niets anders is dan een koloniale zionistische project van de Engelsen en Amerikanen.





    Precies

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Merri Bekijk reactie
    Je hebt zeker een goeie punt met wat je zegt. De Saud familie is een koloniale project van Engeland en Amerika. Ze doen precies wat zij zeggen en dat zullen ze ook blijven doen.

    Echter in Turkije is er een verandering in gekomen na de coup op 15 juli 2016. De zionistische engelse koloniale project die men Turkije heeft genoemd veranderd in een islamitische staat. Alle koloniale figuren die voorstander zijn van het westen worden in de gevangenis gezet en maken plaats voor moslims. Turkije is nog geen islamitische staat maar wel op weg om er eentje te worden , een staat die overal wereldwijd zal strijden voor de moslims. Hierdoor worden de westerse legers allemaal 1 voor 1 uit Turkije gekickt.

    Vergeet ook niet dat Turkije voorstander is van de moslimbroeders. Dit zijn mensen die opnieuw een kalifaat willen stichten. De Saud familie heeft Sisi de seculiere coup pleger in Egypte geholpen tegen de moslimbroeders. Ook wou de Saud familie samen met Amerika de moslimbroeder gezinde regering in Qatar omverduwen doormiddel van een staatsgreep/militaire ingreep.

    De Saud familie is niets anders dan de duivel die maar 1 ding verdient en dat is totale vernietiging. Erdogan is miljard keer beter dan die kufr familie die niets anders is dan een koloniale zionistische project van de Engelsen en Amerikanen.





    Ik begrijp niet helemaal wat je schrijft.
    Vind je het goed dat Turkije een islamitische staat wordt?
    Steun je het streven van de moslimbroederschap om een nieuw kalifaat te stichten? Moet ik jouw reactie zó begrijpen?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    ksa is een rode lijn, shitlijers mogen naar de hel geknald worden samen met de turken die hun kontje verkopen aan elke debiel met een zakje geld in het m-o
    Dit gaat absoluut helpen!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    449
    04-02-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Ik begrijp niet helemaal wat je schrijft.
    Vind je het goed dat Turkije een islamitische staat wordt?
    Steun je het streven van de moslimbroederschap om een nieuw kalifaat te stichten? Moet ik jouw reactie zó begrijpen?
    Ik geef hem zeker gelijk ik steun de moslimbroeders ook. Die mensen die je op die foto ziet zijn allemaal joden. Saudi Amerika mag naar de hell van mij. Wat een schoft is het ook. Kijk hoe hij die hand van die moslim moordenaar vasthoudt vieze vuile schoft:





    Iran is misschien shia maar wollahi Iran is veel betere keus dan Saudi Amerika. Iran Turkije en Irak moeten samen die klootzakken Saud familie kapot schieten. Als de Arabieren in Saudi Amerika slim zijn vechten ze samen aan de kant van Iran Turkije en Irak tegen de Saud familie die de islamitische wereld in een wurggreep houdt samen met de blanke kruisvaarders.

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    2.658
    24-04-2014

    Citaat Geplaatst door Merri Bekijk reactie