+ Reageer
Pagina 1 van 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 64
    MVC Lid

Reacties
    2.180
    16-04-2009

Gekoppeld worden..

.. Moeders, zussen, tantes etc die je aanspreken voor hun zonen, broertjes, neefjes etc.
    Hoe ga je hiermee om?

Op een gegeven moment moet je het hiermee doen als je niet verder komt dan thuis en werk. Maar het is me geen enkele keer gelukt om hier voor open te staan. Er gaan dan gelijk hele negatieve scenario's rond in mijn hoofd.

Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."

MVC Lid

Reacties
    2.677
    24-01-2017

.. Moeders, zussen, tantes etc die je aanspreken voor hun zonen, broertjes, neefjes etc.
    Hoe ga je hiermee om?

Op een gegeven moment moet je het hiermee doen als je niet verder komt dan thuis en werk. Maar het is me geen enkele keer gelukt om hier voor open te staan. Er gaan dan gelijk hele negatieve scenario's rond in mijn hoofd.
    als je vrouw bent en nadenken je niet goed gaat omdat je vrouw bent krijg je dat

Insta Kersen_taart

Twitter @kersen_taart

MVC Lid

Reacties
    2.180
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    als je vrouw bent en nadenken je niet goed gaat omdat je vrouw bent krijg je dat
    Shut up.

MVC Lid

Reacties
    1.850
    29-10-2006

Het is belangrijk om je open te stellen voor dit soort dingen

Ga ik voortaan ook doen inshaAllah.

MVC Lid

Reacties
    2.180
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Het is belangrijk om je open te stellen voor dit soort dingen

Ga ik voortaan ook doen inshaAllah.
    Nou laat me weten wnr je bingo hebt, dan zal ik het ook wagen

Ik heb gewoon geen zin om bijv mensen af te wijzen. Het voelt dan alsof ik tot iets verplicht ben als ik oke zeg..
    Ik heb het een keer in de moskee geaccepteerd. Nou die dame belde en appte mij om de half uur om te vragen wat de stand van zaken was. Ik wilde toen niets meer van hem weten.

MVC Lid

Reacties
    5
    06-10-2017

Ik heb gewoon geen zin om bijv mensen af te wijzen. Het voelt dan alsof ik tot iets verplicht ben als ik oke zeg..
    Ik heb het een keer in de moskee geaccepteerd. Nou die dame belde en appte mij om de half uur om te vragen wat de stand van zaken was. Ik wilde toen niets meer van hem weten.

Als je niets te verliezen hebt, moet je het gewoon doen. Is op zich een goede manier om iemand te leren kennen, en omdat andere bij betrokken zijn, weet je idg dat hij serieus is.

Maar het heeft inderdaad ook zijn nadelen. Vaak worden ze gepusht door hun mama. Of in ieder geval dat was mijn ervaring. Ik heb een super leuke moeder teleurgesteld en zijn zus, die ik kende van vroeger. Een afwijzing is voor niemand leuk. Maar ach ja. Die moeders denken altijd dat hun kids gaan veranderen eenmaal getrouwd met een goede vrouw.

MVC Lid

Reacties
    1.850
    29-10-2006

Haha, inshaAllah.

Gewoon van te voren zeggen en hen goed duidelijk maken.
    Als iemand zo doet moet je gewoon zeggen dat je afknapt door haar, dat zal het wel duidelijk maken

Afwijzen en afgewezen worden horen er gewoon bij. Allahu3lem wie het uiteindelijk gaat worden.

Bismillah

Reacties
    324
    02-11-2006

Iedereen verdient een kans, bid van te voren Salat al-Istikhara en je zal vanzelf erachter komen of de persoon juist is voor jou of niet.

اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِي، وَارْحَمْنِي، واهْدِنِي، وَعَافِنِي وَارْزُقْنِي

MVC Lid

Reacties
    2.180
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door nachtrust_ Bekijk reactie
    Als je niets te verliezen hebt, moet je het gewoon doen. Is op zich een goede manier om iemand te leren kennen, en omdat andere bij betrokken zijn, weet je idg dat hij serieus is.

Maar het heeft inderdaad ook zijn nadelen. Vaak worden ze gepusht door hun mama. Of in ieder geval dat was mijn ervaring. Ik heb een super leuke moeder teleurgesteld en zijn zus, die ik kende van vroeger. Een afwijzing is voor niemand leuk. Maar ach ja. Die moeders denken altijd dat hun kids gaan veranderen eenmaal getrouwd met een goede vrouw.
    Nou zo serieus zijn ze niet altijd denk ik. Veel jongens roepen thuis wel van ja "zoeken jullie dan iemand voor me", maar wanneer het erop aan komt, dan weten ze niet meer wat ze willen. Of je hebt inderdaad van die moeders die hun zonen voorstellen als advocaten, terwijl ik al weet wat voor andere praktijkjes ze verrichten.
    Ik zou ook niet afgewezen willen worden, dus daarom wijs ik een ander ook niet graag af. En om die reden ga ik die kansen lopen vermijden. En vooral inderdaad als je een leuke band hebt met zijn naasten. Het laat toch wel een littekentje achter.

Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Haha, inshaAllah.

Gewoon van te voren zeggen en hen goed duidelijk maken.
    Als iemand zo doet moet je gewoon zeggen dat je afknapt door haar, dat zal het wel duidelijk maken

Afwijzen en afgewezen worden horen er gewoon bij. Allahu3lem wie het uiteindelijk gaat worden.
    Ik weet nooit zo goed wat ik van tevoren moet zeggen of vragen. Ik spreek dan ook opeens heel slecht Berbers/Arabisch.

Nou Allah i3awnek alvast haha.

Nou leuk begin zo met je schoonzus als ik dat al na een paar uur over haar zeg.
    Citaat Geplaatst door Nottz Bekijk reactie
    Iedereen verdient een kans, bid van te voren Salat al-Istikhara en je zal vanzelf erachter komen of de persoon juist is voor jou of niet.
    InShaAllah. Dat gebed heeft ook haar tijd nodig. Kan enige tijd duren voordat je "antwoord" hebt.

MVC Lid

Reacties
    2.931
    08-02-2016

Ik zou als vrouw zijnde die moeders, zussen en tantes allemaal het jawoord geven. Zo heb je een back up voor de back up en kies je uiteindelijk de beste man uit na 3 jaar met hun om te zijn gegaan.

Dat doen alle vrouwen. Ze kiezen de beste man uit en nemen daarom veel back ups.
    Hala Madrid y nada mas

MVC Lid

Reacties
    2.180
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Ik zou als vrouw zijnde die moeders, zussen en tantes allemaal het jawoord geven. Zo heb je een back up voor de back up en kies je uiteindelijk de beste man uit na 3 jaar met hun om te zijn gegaan.

Dat doen alle vrouwen. Ze kiezen de beste man uit en nemen daarom veel back ups.
    Ja joh. Had ik ook moeten doen inderdaad. Doe jij mij dan een notitieboek cadeau? Zodat ik kan noteren wie wie is. Ik laat mijn hersenen namelijk niet graag overuren draaien. Ik heb verder geen 3 jaar de tijd. Kan dat niet korter? Ik voel me nu echt minder vrouw nu je vertelt dat alle andere vrouwen dat doen pff.

MVC Lid

Reacties
    1.397
    07-03-2009

Ga trouwen of houd je bek dicht, zo vaak een topic openen over gekoppeld worden
    Je hebt een obsessie

MVC Lid

Reacties
    2.931
    08-02-2016

Ja joh. Had ik ook moeten doen inderdaad. Doe jij mij dan een notitieboek cadeau? Zodat ik kan noteren wie wie is. Ik laat mijn hersenen namelijk niet graag overuren draaien. Ik heb verder geen 3 jaar de tijd. Kan dat niet korter? Ik voel me nu echt minder vrouw nu je vertelt dat alle andere vrouwen dat doen pff.
    Als je wil trouwen, neem even contact met mij op via prive.

Ik stel je een aantal vragen. Hele simpele vragen.

Als die antwoorden redelijk zijn zal ik je koppelen met een oom van mij.
    Hala Madrid y nada mas

MVC Lid

Reacties
    3.372
    14-02-2011

Vroeger in de Sahaba tijden was dit ideaal.maar nu,heerst er zo weinig Islam in veel praktische zaken,waardoor,koppelacties,vaak met de verkeerde intenties gepaard gaan.heb zoveel paren gezien,die op deze manier getrouwd zijn.en de meest afschuwelijke huwelijken en scheidingen hadden.en sommige zijn al snel tevreden,en kunnen wel leven zonder liefde passie etcetc.omdat ze,geen enkele liefde voor elkaar voelden,en ook totaal geen raakvlakken hadden,behalve,dat ze wanhopig waren.en trouwden voor de buitenwereld! Het beste is,Zelf iemand leren kennen.een echte man regeld zelf zijn vrouw.anders,ook nog eens grootste kans ,dat je met een moederskindje te maken hebt.want een echte Man,laat geen bruidjes,door familie,voor hem kiezen.
    The most complete of the believers in faith, is the one with the best character. And the best of you are those who are best to their women.

O jullie die gelovig zijn! Als een zondaar een bericht naar jullie brengt, trek dat dan na.''

MVC Lid

Reacties
    668
    23-02-2015

zahar geef me die box je weet zeluf echte man regelt zijn zaken zelf koppel is niets mis mee maar het moet wel omwille van allah swt

zijn en niet via familie die maar gewoon hun zin doordrijven want anders

Stap nu over!