+ Reageer
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
46 tot 60 van 64
    MVC Lid

Reacties
    7.683
    16-01-2010

Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Velen gekoppelde stelletjes,hebben gewoon een Verstandshuwelijk.of dat nou onder geluk valt?meeste blijven ook voor de buitenwereld bij mekaar.maar leven allang gescheiden van bed en tafel.De beste huwelijken,zijn de mensen die bewust voor hun partner hebben gekozen en niet door wanhoop,want dat is,vaak het geval,bij de singles,ze zijn zo wanhopig,dat ze alles maar accepteren om in het hokje,getrouwd te horen.met alle gevolgen van dien.
    Gekoppeld worden is door anderen aan elkaar worden voorgesteld. De bedoeling is dan nog steeds dat je bewust voor elkaar kiest.

MVC Lid

Reacties
    247
    24-04-2017

Velen gekoppelde stelletjes,hebben gewoon een Verstandshuwelijk.of dat nou onder geluk valt?meeste blijven ook voor de buitenwereld bij mekaar.maar leven allang gescheiden van bed en tafel.De beste huwelijken,zijn de mensen die bewust voor hun partner hebben gekozen en niet door wanhoop,want dat is,vaak het geval,bij de singles,ze zijn zo wanhopig,dat ze alles maar accepteren om in het hokje,getrouwd te horen.met alle gevolgen van dien.
    Als je hoteldebotel bent, hoe kun je bewust kiezen. Liefde blurred.
    Ik merk al een tijd dat je reacties een bittere smaak hebben met een sneer naargelang je onderwerp je schikt. waarom?

MVC Lid

Reacties
    7.683
    16-01-2010

Je kan ook iemand keren kennen,zonder gekke dingen te doen.dus gewoon halal,zodat je goed weet,of je echt bij mekaar past,niemand kan in de toekomst kijken,een scheiding,kan de beste koppels overkomen.

Valt me op,dat veel wanhopige meisjes,meteen ja zeggen tegen koppelacties.en binnen 1 maand gaan verloven.terwijl ze helemaal niks voelen voor die persoon,en kort erna trouwen.ze zijn veel meer bezig met de voorbereidingen van de bruiloft.na de bruiloft,zijn ze elke dag bij hun mams op de bank,om vervolgens ,toch erachter te komen,dat die man,helemaal niet bij ze past ,dit verklaard ook die hoge percentage aan scheidingen onder Marokanen,sommige blijven stug door zetten en leven als broer en zus.en dan heb je die dan wel gewoon gelijk scheiden.

Ach,ik ben gewoon voor neem je tijd,en leer de persoon echt goed kennen.voordat je samen met die persoon je leven gaat delen.
    Dat kan heus en daar gaat het niet echt om. Wat je helaas juist vaak ziet zijn de verliefde stelletjes die toch scheiden omdat over de belangrijke zaken toch niet ingesproken of alles door de roze bril roze leek.
    Dus als men niet wanhopig is en het gekoppeld worden meer het laten kennismaken is door mensen die beide kennen dan lijkt het mij een betere wijze dan zelf in aanraking komen met een wildvreemde.

Dat er zoveel scheiden zijn heeft niet zoveel te maken met een gebrek aan relaties vooraf.

MVC Lid

Reacties
    7.683
    16-01-2010

Het ligt eraan wie jou koppelt.kijk is het een vriendin,is wat anders.maar is het een moeder,zus etc van die persoon zou ik het mensen afraden.want er zit dan gewoon druk op.en dat is funest.
    Klopt zeker, dat is ook jammer. Daarom gaf ik ook aan dat ik het begrijp dat ze er niet op zit te wachten.
    Niet iedereen kan met afwijzing omgaan of snapt dat een oke ik wil een paar keer praten ook tot niks kan leiden. Maar mochten het niet van dat soort mensen zijn dan is het de gok waard.

MVC Lid

Reacties
    3.372
    14-02-2011

Citaat Geplaatst door Roos-je23 Bekijk reactie
    Klopt zeker, dat is ook jammer. Daarom gaf ik ook aan dat ik het begrijp dat ze er niet op zit te wachten.
    Niet iedereen kan met afwijzing omgaan of snapt dat een oke ik wil een paar keer praten ook tot niks kan leiden. Maar mochten het niet van dat soort mensen zijn dan is het de gok waard.
    +
    The most complete of the believers in faith, is the one with the best character. And the best of you are those who are best to their women.

O jullie die gelovig zijn! Als een zondaar een bericht naar jullie brengt, trek dat dan na.''

MVC Lid

Reacties
    2.180
    16-04-2009

Moge Allah swt ons allen voorzien. Van de juiste partner, op het juiste moment en op de juiste manier. Ik laat het over aan de tijd. Komt goed inShaAllah. Zo niet, dan is dat ook goed.

Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."

MVC Lid

Reacties
    1.850
    29-10-2006

Moge Allah swt ons allen voorzien. Van de juiste partner, op het juiste moment en op de juiste manier. Ik laat het over aan de tijd. Komt goed inShaAllah. Zo niet, dan is dat ook goed.
    Ameen!

+psies.

MVC Lid

Reacties
    2.180
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Ameen!

+psies.
    Wat moet die psies inhouden? Haha

MVC Lid

Reacties
    668
    23-02-2015

kom in me armen xmtalsia suri vs mocrooooooooooooooo

Ottoman Caliphate

Reacties
    491
    12-03-2016

Citaat Geplaatst door Evert Bekijk reactie
    Wie heeft er dan niks te verliezen denk ik dan? Het is je eventuele toekomst?
    je begint vanaf een totaal ander startpunt dan zij.
    het idee alleen al dat zij hier op een forum over jou hun gedachten kronkels kunnen plaatsen dat zij jou hebben afgewezen is voor mij al een nachtmerrie.
    ik wil dat idee meteen in de kiem smoren. volgens mij heb ik via mijn moeder al zo een stuk of 6 gegadigden moeten afzeggen.
    voordeel is dat mijn ouders hier niet meer mee aankloppen en dat ik totaal niet amused ben van dit soort taferelen.
    het heeft bij mij vooral ook iets beledigend. ik ben mijn tijd ver vooruit en heb daar geen ondersteuning nodig bij mijn naïeve maar voor de rest goed bedoelde acties van mijn ouders
    ze weten in ieder geval dat ik een gek kan zijn, dus stel ze gerust dat ik hun relatie in ieder geval niet zodanig zal verknallen dat het de voorpagina van de Telegraaf zal halen.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

Ottoman Caliphate

Reacties
    491
    12-03-2016

voor de goede orde alvorens ik hier als een prins wordt gezien.

ze moet gewoon aantrekkelijk zijn
    intelligentie
    karakter en een persoonlijkheid bezitten

vooral dat laatste is een belangrijk punt want dat valt min of meer met alles. marokkaanse meiden uit de randstad zijn bijna zo goed als allemaal afgeschreven want dat zijn lege hulsen.
    de omgeving denkt allemaal dat ik met een nederlandse zal eindigen, ik heb dat bij voorkeur niet. we zullen het zien
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

MVC Lid

Reacties
    46
    26-11-2017

Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    voor de goede orde alvorens ik hier als een prins wordt gezien.

ze moet gewoon aantrekkelijk zijn
    intelligentie
    karakter en een persoonlijkheid bezitten

vooral dat laatste is een belangrijk punt want dat valt min of meer met alles. marokkaanse meiden uit de randstad zijn bijna zo goed als allemaal afgeschreven want dat zijn lege hulsen.
    de omgeving denkt allemaal dat ik met een nederlandse zal eindigen, ik heb dat bij voorkeur niet. we zullen het zien
    Marokkaanse meisjes uit de Randstad praten meestal luidruchtig vind ik.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

MVC Lid

Reacties
    1.850
    29-10-2006

Wat moet die psies inhouden? Haha
    Haha, precies!

MVC Lid

Reacties
    2.180
    16-04-2009

Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Marokkaanse meisjes uit de Randstad praten meestal luidruchtig vind ik.
    Kijk als je geïnteresseerd bent in zijn rare persoonlijkheid, dan kan je dat gewoon direct melden bij hem. Hoef je je zusters niet voor neer te halen. Soort zoekt soort.

Reacties
    4.454
    11-05-2010

Je kan het een kans geven..

Stap nu over!