1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.308
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    'Laat ambtenaar meeluisteren in moskee'

    Dit is een van de voorstellen die Leefbaar Rotterdam heeft opgenomen in het verkiezingsprogramma.



    Ambtenaren moeten meeluisteren in de moskee. Als er haatdragende teksten worden uitgesproken, dan zou het gebedshuis direct gesloten moeten worden. Dit voorstel heeft Leefbaar Rotterdam opgenomen in het verkiezingsprogramma, dat de partij vrijdag presenteert.

    Een woordvoerder van de partij bevestigt dit donderdag naar aanleiding van een bericht in het Algemeen Dagblad. "We willen nieuwe wegen vinden om haat buiten de deur te houden. Moskeeën die geweld prediken, daar zit niks goeds achter", aldus Leefbaar-lijsttrekker Joost Eerdmans tegen de krant.

    De partij stelt verder voor om moslimextremisme te bestrijden door buitenlandse geldstromen naar Islamitische instellingen te verbieden.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Ik ben er voor!!! Zeker moeten die ambtenaren meeluisteren... en de imam's... die moeten hun kans grijpen door massaal inzetten op het laten bekeren van die ambtenaren... zodat de ambtenaar de boodschap kan overbrengen naar de rest...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.317
    29-01-2009

    Mogen wij ook mee luisteren in die duistere kamertjes van leefbaar?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Groene_Kreeft Bekijk reactie
    Mogen wij ook mee luisteren in die duistere kamertjes van leefbaar?
    Een moskee is toch gewoon openbaar toegankelijk?
    De vergaderruimtes van een politieke partij niet lijkt me.

    Maar dit is natuurlijk zwaar overdreven.
    Je gaat toch niet 24/7 in elke moskee een ambtenaar zetten. haha
    Helemaal gek

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Wat ben ik jaloers op die ambtenaar. Die kan dan altijd zijn gebed op tijd verrichten en er nog eens voor betaald krijgen ook
    Hala Madrid y nada mas

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Wat ben ik jaloers op die ambtenaar. Die kan dan altijd zijn gebed op tijd verrichten en er nog eens voor betaald krijgen ook

    haha wallahila

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    132
    15-01-2015

    Ambtenaren moeten alle netwerk camera's afsluiten bij alle moskeeën in Nederland die gebedshuizen storen en begluren ! Volgens het geloof recht is verboden om een gebedshuis zijn concentratie te storen, af te lijden of misleiden met zulke achterlijk handelingen !!!
    als hun denken dat moskeeën niet orde zijn den moeten maar het gebedshuis diensten betreden en alle gebedstijden volgen door om het gebed mee te praktiseren en Niet als een idiot achteraan staan of achteraf rodelen met hoop misstanden en onwetendheid!!
    Als nog wat deze verkiezingsbelanghebber plant is gewoon waardeloos ! Als hoe wel dat we moslims al weten dat moskeen al jaren worden gespeurd en afgeluisterd door geheime ingebouwde microfoons in de moskeeën of door camera's micro's als nog via mobieltelefoons van iedere! Deze man is pas zijn lampje ging branden voor verwarringen en verwaarlozing ! Gewoon Schande voorbeeld voor het beleed!!

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Groene_Kreeft Bekijk reactie
    Mogen wij ook mee luisteren in die duistere kamertjes van leefbaar?
    of bilder berg meetings waar bekende hollandse elite leden aan deelnemen daar waar terrorimse wordt besproken (navo en zo )

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Wat ben ik jaloers op die ambtenaar. Die kan dan altijd zijn gebed op tijd verrichten en er nog eens voor betaald krijgen ook
    Is wel iets voor Wrongbet

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door wieiswat Bekijk reactie
    Ambtenaren moeten alle netwerk camera's afsluiten bij alle moskeeën in Nederland die gebedshuizen storen en begluren ! Volgens het geloof recht is verboden om een gebedshuis zijn concentratie te storen, af te lijden of misleiden met zulke achterlijk handelingen !!!
    als hun denken dat moskeeën niet orde zijn den moeten maar het gebedshuis diensten betreden en alle gebedstijden volgen door om het gebed mee te praktiseren en Niet als een idiot achteraan staan of achteraf rodelen met hoop misstanden en onwetendheid!!
    Als nog wat deze verkiezingsbelanghebber plant is gewoon waardeloos ! Als hoe wel dat we moslims al weten dat moskeen al jaren worden gespeurd en afgeluisterd door geheime ingebouwde microfoons in de moskeeën of door camera's micro's als nog via mobieltelefoons van iedere! Deze man is pas zijn lampje ging branden voor verwarringen en verwaarlozing ! Gewoon Schande voorbeeld voor het beleed!!

    Wat is het nou: onzin, wartaal of een fijn alu-hoedje?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  11. #11
    Hometown

    Reacties
    24
    02-06-2004

    Gaat er ook een ambtenaar bij Pegida meeluisteren of geldt niet voor rechtsextremisten???

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door jabielo Bekijk reactie
    Gaat er ook een ambtenaar bij Pegida meeluisteren of geldt niet voor rechtsextremisten???
    Rechts extremisme wordt gedoogd door de staat.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Rechts extremisme wordt gedoogd door de staat.
    Onzin.
    Of ze genoeg aandacht krijgen is een andere vraag.