1. #196
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    We weten dat Marok.nl imam, niet Durani is. Alleen jij wilt dat graag geloven. Um Suhayla, stop met die poppenkast en gedraag je als een vrouw.

  2. #197
    مَعاذ الله

    Reacties
    2.995
    26-04-2002

    Koffieleuten is wel een nette beschrijving voor kleuter als scheldwoord.
    Qur3iyabi قرعيابي taa ti toe

    قل سبحان الله ومآ أنا من المشركيين ~ ومآ من المبتدعييييين


  3. #198
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Ga samen in jullie eigen topics trollen, laat deze topic voor serieuze en normale leden.

  4. #199
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Durani stop met je onzin. Het helpt niet

  5. #200
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Ga samen in jullie eigen topics trollen, laat deze topic voor serieuze en normale leden.
    Verwijder je onzin en geplak aan iemand die het niet waard is. Wees een vrouw en stop ermee. Mijn respect naar jouw is gewoon verdwenen.

  6. #201
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Hebben deze mensen geen leven? Ze komen me telkens aanvallen in mijn eigen topics. Moge Allah jullie leiden of geven wat jullie verdienen ameen. Blijf in jullie eigen topics, en ga daar klagen, laat mijn topics gewoon schoon aub!

    Taktubu

    Durani

    Bilal

    En anderen.


  7. #202
    مَعاذ الله

    Reacties
    2.995
    26-04-2002

    Ja tuurlijk roep Bilal maar weer voor de rechter.
    Qur3iyabi قرعيابي taa ti toe

    قل سبحان الله ومآ أنا من المشركيين ~ ومآ من المبتدعييييين


  8. #203
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Bah. Dat je plakt aan iemand die ver verwijderd is van de Soenna van de profeet. En elke dat geschreeuw Durani, Durani.
    Ittakie Allah. Jouw hart hoort geen liefde te hebben voor mensen die dwalingen promoten. Reinig je hart.

  9. #204
    مَعاذ الله

    Reacties
    2.995
    26-04-2002

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Bah. Dat je plakt aan iemand die ver verwijderd is van de Soenna van de profeet. En elke dat geschreeuw Durani, Durani.
    Ittakie Allah. Jouw hart hoort geen liefde te hebben voor mensen die dwalingen promoten. Reinig je hart.
    Ja sluit jezelf op van de wereld.
    Qur3iyabi قرعيابي taa ti toe

    قل سبحان الله ومآ أنا من المشركيين ~ ومآ من المبتدعييييين


  10. #205
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Bilal_El-Khattabi Bekijk reactie
    Ja sluit jezelf op van de wereld.
    Beter

  11. #206
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Bah. Dat je plakt aan iemand die ver verwijderd is van de Soenna van de profeet. En elke dat geschreeuw Durani, Durani.
    Ittakie Allah. Jouw hart hoort geen liefde te hebben voor mensen die dwalingen promoten. Reinig je hart.
    Ik ben niet verwijderd van de Sunnah van de Profeet, maar van de Sunan van jou priesters en monikken...dat is wat jij niet kan aanvaarden.

    Ik volg geen YouTubers, maar klassieke juristen.

    Ik volg de Qur'an en Sunnah volgens de begrip van Salaf en klassieke Fuqahaa van de Sunni madhaahib.

    Jij bent madhabloos en volgt Youtubers.

    Bewijs anders waarin ik tegen een bevestigde authentieke Sunnah inga?

    Dat kan je niet.

  12. #207
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Kunnen jullie nu met zijn drieën gezellig in jullie eigen topic gaan kletsen en klagen. Ik heb geen zin om jullie onzin te lezen, er komt niks nuttigs en leerzaam uit jullie.

    Gelieve niet meer te reageren!

  13. #208
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Gelieve niet meer jouw hart openen voor mensen die op dwalingen zitten. Stop ermee. Het schaad jouw, zo te zien. En dit is wat de Shaytain wil.

    Ittakie Allah, en stop met de poppenkast

  14. #209
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Vandaar dat jij promoot, dat je een man, mag gehoorzamen in het slechte. Heel eng allemaal

  15. #210
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Kunnen jullie nu met zijn drieën gezellig in jullie eigen topic gaan kletsen en klagen. Ik heb geen zin om jullie onzin te lezen, er komt niks nuttigs en leerzaam uit jullie.

    Gelieve niet meer te reageren!

    Maak samen een topic in onzinhoek en praat daar over jullie verdriet en zorgen