1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    heb je dat helemaal zelf verzonnen?
    Triest wijf

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik reageer liever niet op gekke mensen want ik vind ze niet snugger genoeg om zaken te begrijpen. Ga maar fijn ergens anders gek doen en vergeet je medicatie niet
    Omdat jij je eigen onzin niet kunt verdedigen daarom ga je er niet op in. Weet je al of jouw homogevoelens zijn aangeboren?

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Triest wijf
    niemand is zo triest als jij.

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    143
    20-06-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie

    Dat is jouw mening en jouw geloof.

    Als het gaat om het gehoorzamen van de man, dan heb ik het niet over het soort gehoorzaamheid die de mensen van begeerten en en innovaties bedoelen.

    De gehoorzaamheid van de vrouw naar haar man is een plezier en rust voor de gelovige vrouw.
    Er hangt hier de penetrante geur van het Stockholmsyndroom......

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Graal Bekijk reactie
    Er hangt hier de penetrante geur van het Stockholmsyndroom......
    Aldus een Islamhatertje op een forum voor Marokkaanse Moslims.

  6. #111
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    heb je dat helemaal zelf verzonnen?
    Aub, gedraag je Gekke-meid.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  7. #112
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Omdat jij je eigen onzin niet kunt verdedigen daarom ga je er niet op in. Weet je al of jouw homogevoelens zijn aangeboren?
    Gekke-meid, a_bdars en umm-suhayla zetten hun visie met waardigheid uiteen. Je hoeft het inhoudelijk niet met hen eens te zijn. Maar neem er een voorbeeld aan. Jouw reacties zijn meer wel dan niet beneden alle peil.
    Schaamteloos.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  8. #113
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Hobbit, wij hebben een andere manier van leven dan jij en jouw denkwijze is niet onze denkwijze en jouw beeld van gelukkigeheid is niet onze gelukkigheid, jij leeft in dit wereldse voor het wereldse en wij leven in dit wereldse om Djannah te betreden want het echte leven van ons is het leven na dit wereldse leven.

    Wij hebben een islamitische manier van leven waarin de man en vrouw rechten en plichten van Allaah hebben gekregen en richtlijnen voor alles in dit wereldse leven. Vrouwen hebben van de Islaam rechten gekregen 1400 jaar geleden en het westen? De islamitische wereld was het licht op aarde, terwijl heel het westen nog in de duisternissen leefden en zelfs hun ontlasting emmer op straat leeg wierpen. De islamitische wereld was zo ver ontwikkeld dat het westen verbaast stond en met hun mond open stonden te kijken naar de islamitische wereld van wetenschap, ontwikkelingen, altijd rein en schoon, straten schoon en goede manieren terwijl het westen in vuil en duisternis lag.

    De Islaam is degene die de wereld naar een hele andere hoge niveau heeft gebracht, niet het atheisme, niet het humanisme, maar Islaam, het geloven in Allaah. Dus wees de Islam en de islamitische gemeenschap dankbaar voor wat jullie hebben gekregen want wij zijn de westerse ridders niet dankbaar voor hun haat en afgunst voor onze ontwikkelingen dat ze al onze wetenschap en geschriften vol kennis hebben vernietigd en veel hebben meegenomen van ons en ons in puin hebben achtergelaten.

    Ga naar jouw westerse geschiedenis kijken en kijk dan naar de Islaam en wat het gebracht heeft aan de wereld bevolking. Wij hebben niet dezelfde normen en waarden noch dezelfde levensdoelen want wij geloven en weten dat dit een beproeving is en wij weten dat Allaah onze Schepper is en dat Hij Zijn schepping het beste kent en het veste weet wat goed voor ons is en Hij heeft de alleen recht op aanbidding en wij weten zonder twijfel dat de Wetten en manier van leven die Hij ons heeft bevolen, het allerbeste is en hetgeen is dat ons succes zal schenken.

    We zijn niet hetzelfde en onze doelen zijn anders zoals ik zei, dus jouw denkwijze en die van ons botst dus discusseren of praten met jou heeft geen zin want het zal niet overeen komen. Ieder zijn manier van leven, wij die van ons en jij die van jou en tot Allaah is de terug keer.
    Dat we een sterk uiteenlopende levensvisie hebben is evident duidelijk. Dat is op zich ook geen punt.
    Ik probeer in deze discussie enkel te begrijpen wat 'vrouw gehoorzaamt man' in concreto betekent. Ik heb in eerdere posts enkele algemene voorbeelden gegeven met de bedoeling de pragmatische invulling van deze doctrine - in een westerse maatschappij - te kunnen inschatten. Daar is jammer genoeg niet verder op ingegaan. Dus blijf ik 'n beetje op m'n honger zitten in het werven van inzicht in dit specifieke onderwerp.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    113
    26-11-2015

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    heb je dat helemaal zelf verzonnen?
    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    niemand is zo triest als jij.
    Het is echt niet nodig om op een onbeleefde manier te gaan reageren.
    Prima dat je een andere mening hebt. Maar uit dit gewoon op een respectvolle manier.

    PS: I hope you're happy.


  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    143
    20-06-2017

    Citaat Geplaatst door Boekenwurmin Bekijk reactie
    Het is echt niet nodig om op een onbeleefde manier te gaan reageren.
    Prima dat je een andere mening hebt. Maar uit dit gewoon op een respectvolle manier.
    Lieden die menen dat de (betere) helft van de wereldbevolking als gehoorzame slaaf van een testosteron-patiënt door het leven dient te gaan zijn duizendtriljoen maal respectlozer......

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Graal Bekijk reactie
    Lieden die menen dat de (betere) helft van de wereldbevolking als gehoorzame slaaf van een testosteron-patiënt door het leven dient te gaan zijn duizendtriljoen maal respectlozer......
    Aldus een smerige Islamhater op een forum voor Marokkaanse Moslims

  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Boekenwurmin Bekijk reactie
    Het is echt niet nodig om op een onbeleefde manier te gaan reageren.
    Prima dat je een andere mening hebt. Maar uit dit gewoon op een respectvolle manier.
    Hoe bedoel je onbeleefd?
    Hij noemt mij toch triest niet andersom.
    Ik heb niks verkeerds gezegd, heb alleen gevraagd of hij het zelf heeft verzonnen.

    Die abdars heeft een topic over homo gevoelens dus dan is het toch niet raar als ik vraag of hij al antwoord heeft op zijn vraag of dat het is aangeboren of aangeleerd, aangezien hij niet meer reageert in zijn topic.

    Je kan mij wel gaan aanvallen maar lees eerst goed mijn reacties voordat je dat doet.

  13. #118
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Gekke-meid, a_bdars en umm-suhayla zetten hun visie met waardigheid uiteen. Je hoeft het inhoudelijk niet met hen eens te zijn. Maar neem er een voorbeeld aan. Jouw reacties zijn meer wel dan niet beneden alle peil.
    Schaamteloos.
    wat heb ik verkeerd gezegd dan wat zo ''schaamteloos'' is?

  14. #119
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Hoe bedoel je onbeleefd?
    Hij noemt mij toch triest niet andersom.
    Ik heb niks verkeerds gezegd, heb alleen gevraagd of hij het zelf heeft verzonnen.

    Die abdars heeft een topic over homo gevoelens dus dan is het toch niet raar als ik vraag of hij al antwoord heeft op zijn vraag of dat het is aangeboren of aangeleerd, aangezien hij niet meer reageert in zijn topic.

    Je kan mij wel gaan aanvallen maar lees eerst goed mijn reacties voordat je dat doet.
    Lees jouw eigen reactie goed:

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Omdat jij je eigen onzin niet kunt verdedigen daarom ga je er niet op in. Weet je al of JOUW homogevoelens zijn aangeboren?
    Niet zo onschuldig doen, maar je hebt die naam niet voor niets want heel jouw reactie is gek inclusief jouw gedrag. Maar goed, wat ik schreef zijn feiten die je simpelweg kunt opzoeken in de geschiedenis en zelfs op WESTERSE documentaires. Dus jouw reactie met: heb je dit zelfs verzonnen slaat nergens op, het is jouw kennis hierover die tekort schiet vandaar je reactie en dat je compleet offtopic gaat en spreekt over een topic van mij van een lange tijd geleden, is gewoon wegen zoeken om te beledigen en men naar beneden te halen. Maar ik sta op jouw gedrag en niet enkel boven jouw gedrag.

    Ik wens je veel beterschap gekke persoon, moge Allaah jou genezen. Amien

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  15. #120
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Lees jouw eigen reactie goed:


    Niet zo onschuldig doen, maar je hebt die naam niet voor niets want heel jouw reactie is gek inclusief jouw gedrag. Maar goed, wat ik schreef zijn feiten die je simpelweg kunt opzoeken in de geschiedenis en zelfs op WESTERSE documentaires. Dus jouw reactie met: heb je dit zelfs verzonnen slaat nergens op, het is jouw kennis hierover die tekort schiet vandaar je reactie en dat je compleet offtopic gaat en spreekt over een topic van mij van een lange tijd geleden, is gewoon wegen zoeken om te beledigen en men naar beneden te halen. Maar ik sta op jouw gedrag en niet enkel boven jouw gedrag.

    Ik wens je veel beterschap gekke persoon, moge Allaah jou genezen. Amien
    Dan kan je toch antwoorden met: Nee, ik heb het niet zelf verzonnen. Op de volgende pagina kun je lezen hoe en wat etc. etc.
    Ik weet niet waarom jij je zo aangevallen voelt?