+ Reageer
Pagina 14 van 15 EersteEerste ... 4 12 13 14 15 LaatsteLaatste
196 tot 210 van 223
    MVC Lid

Reacties
    5.456
    18-06-2010

Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Iedereen ziet dat jij hier elke dag op mijn topic zit te janken je echte account en dan weer met die nepaccounts, dit doe je allemaal omdat je het jou zo erg pijn doet dat ik geen mushrika ben zoals jij. Ga weg, blijf weg en neem die nepaccounts mee. Mannen die huilen zijn mietjes.
    O ezel , ik zeg 1000x dat ik niet achter die accounts zit , hoe vaak moet ik dat nog zeggen voordat jij het eindelijk begrijpt?! Eet jij brood of gras?!

Ik wil niks te maken hebben met een takfiri wahabi vuilnis zoals jij. Ik ben een Sunni.

Blijf uit mijn buurt , tot je berouw hebt getoond voor je khariji takfiri madhab en innovaties , en terug bent gekeerd naar de klassieke Islam.

Ik heb gezworen dat ik alleen deze account heb...durf jij te zweren dat ik die trol accounts ben?! Zo niet, waarom vrees je niet Allah en stop je niet met valse geruchten verspreiden?

Of waarom breng je geen bewijs?! Is het eerlijk om iemand te beschuldigen , zonder bewijs?

Stop eens met dit achterlijkheid en laat mij met rust. LOL, plak niet aan mij.

MVC Lid

Reacties
    3.376
    08-01-2017

Wat een kleuter zeg. hhh

''O jullie die gelovig zijn! Als een zondaar een bericht naar jullie brengt, trek dat dan na.''

يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن جَآءَكُمۡ فَاسِقُۢ بِنَبَإٍ۬ فَتَبَيَّنُوٓاْ
    (الحُجرَات -6)

MVC Lid

Reacties
    3.376
    08-01-2017

Niemand wil jou alleen een mushrika, blijf dus uit mijn topics.

''O jullie die gelovig zijn! Als een zondaar een bericht naar jullie brengt, trek dat dan na.''

يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن جَآءَكُمۡ فَاسِقُۢ بِنَبَإٍ۬ فَتَبَيَّنُوٓاْ
    (الحُجرَات -6)

MVC Lid

Reacties
    1.051
    13-02-2017

We weten dat Marok.nl imam, niet Durani is. Alleen jij wilt dat graag geloven. Um Suhayla, stop met die poppenkast en gedraag je als een vrouw.

بلال

Reacties
    2.318
    26-04-2002

Koffieleuten is wel een nette beschrijving voor kleuter als scheldwoord.

الحمد لله الذي بنعمته تتم الصالحات٠وتزد البركات٠وتذهب الرجزيات٠وتحيي الحياونات٠الإنسيا والدابات — أصل

Lof&dank voor Allah met Wiens gunst oprechte daden vervolmaakt worden ٠ En zegeningen toenemen ٠ En narigheid doet wegvagen ٠ En bezitters van animo doet leven ٠ De mensen en de viervoeters uitspraak

MVC Lid

Reacties
    3.376
    08-01-2017

Ga samen in jullie eigen topics trollen, laat deze topic voor serieuze en normale leden.

(الحُجرَات -6)

MVC Lid

Reacties
    1.051
    13-02-2017

Durani stop met je onzin. Het helpt niet

MVC Lid

Reacties
    1.051
    13-02-2017

Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Ga samen in jullie eigen topics trollen, laat deze topic voor serieuze en normale leden.
    Verwijder je onzin en geplak aan iemand die het niet waard is. Wees een vrouw en stop ermee. Mijn respect naar jouw is gewoon verdwenen.

MVC Lid

Reacties
    3.376
    08-01-2017

Hebben deze mensen geen leven? Ze komen me telkens aanvallen in mijn eigen topics. Moge Allah jullie leiden of geven wat jullie verdienen ameen. Blijf in jullie eigen topics, en ga daar klagen, laat mijn topics gewoon schoon aub!

Taktubu

Durani

Bilal

En anderen.

(الحُجرَات -6)

بلال

Reacties
    2.318
    26-04-2002

Ja tuurlijk roep Bilal maar weer voor de rechter.

الحمد لله الذي بنعمته تتم الصالحات٠وتزد البركات٠وتذهب الرجزيات٠وتحيي الحياونات٠الإنسيا والدابات — أصل

Lof&dank voor Allah met Wiens gunst oprechte daden vervolmaakt worden ٠ En zegeningen toenemen ٠ En narigheid doet wegvagen ٠ En bezitters van animo doet leven ٠ De mensen en de viervoeters uitspraak

MVC Lid

Reacties
    1.051
    13-02-2017

Bah. Dat je plakt aan iemand die ver verwijderd is van de Soenna van de profeet. En elke dat geschreeuw Durani, Durani.
    Ittakie Allah. Jouw hart hoort geen liefde te hebben voor mensen die dwalingen promoten. Reinig je hart.

بلال

Reacties
    2.318
    26-04-2002

Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Bah. Dat je plakt aan iemand die ver verwijderd is van de Soenna van de profeet. En elke dat geschreeuw Durani, Durani.
    Ittakie Allah. Jouw hart hoort geen liefde te hebben voor mensen die dwalingen promoten. Reinig je hart.
    Ja sluit jezelf op van de wereld.

MVC Lid

Reacties
    1.051
    13-02-2017

Citaat Geplaatst door Bilal_El-Khattabi Bekijk reactie
    Ja sluit jezelf op van de wereld.
    Beter

MVC Lid

Reacties
    5.456
    18-06-2010

Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Ik ben niet verwijderd van de Sunnah van de Profeet, maar van de Sunan van jou priesters en monikken...dat is wat jij niet kan aanvaarden.

Ik volg geen YouTubers, maar klassieke juristen.

Ik volg de Qur'an en Sunnah volgens de begrip van Salaf en klassieke Fuqahaa van de Sunni madhaahib.

Jij bent madhabloos en volgt Youtubers.

Bewijs anders waarin ik tegen een bevestigde authentieke Sunnah inga?

Dat kan je niet.

MVC Lid

Reacties
    3.376
    08-01-2017

Kunnen jullie nu met zijn drieën gezellig in jullie eigen topic gaan kletsen en klagen. Ik heb geen zin om jullie onzin te lezen, er komt niks nuttigs en leerzaam uit jullie.

Gelieve niet meer te reageren!

(الحُجرَات -6)

Stap nu over!