1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MohammedDMB Bekijk reactie
    Durani gaat maar lekkah huile. Zij wil u niet
    Haha obsessie met Durani
    Heavy

  2. #152
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Shaytan's Most Honored Soldier


    https://www.youtube.com/watch?v=K3Z-I1sbyTU

  3. #153
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017


  4. #154
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Lees dit eens Hobbit


  5. #155
    --

    Reacties
    6.686
    09-01-2003

    Als zij haar ouders moet verzorgen hoeft ze niet haar man te gehoorzamen en mag ze zonder zijn toestemming de deur uit. En qua verhuizen of niet mag ze dit van te voren vastleggen dat zij niet van woonplaats verandert.

    استغفــر الله الــذى لا الـــه الا هـــو الحـــى القيـــوم وأتــــوب الــيه‏


  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door RaiseUp Bekijk reactie
    Als zij haar ouders moet verzorgen hoeft ze niet haar man te gehoorzamen en mag ze zonder zijn toestemming de deur uit. En qua verhuizen of niet mag ze dit van te voren vastleggen dat zij niet van woonplaats verandert.
    Een vrouw weet zelf wel wat ze doet, daar heeft ze geen man voor nodig anders kan ze net zo goed bij haar ouders blijven wonen

  7. #157
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door RaiseUp Bekijk reactie
    Als zij haar ouders moet verzorgen hoeft ze niet haar man te gehoorzamen en mag ze zonder zijn toestemming de deur uit. En qua verhuizen of niet mag ze dit van te voren vastleggen dat zij niet van woonplaats verandert.

    Ze kan gewoon beide doen, haar man gehoorzamen en haar ouders verzorgen.

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Ze kan gewoon beide doen, haar man gehoorzamen en haar ouders verzorgen.
    jij bent helemaal

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    jij bent helemaal
    Ben je hier ook al bezig dorpsgek. Je hebt wel echt een obsessie met Moslims dat is wel duidelijk.
    Heavy

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ben je hier ook al bezig dorpsgek. Je hebt wel echt een obsessie met Moslims dat is wel duidelijk.
    Niet echt. Zou jij je man gehoorzamen vóór je ouders?

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Niet echt. Zou jij je man gehoorzamen vóór je ouders?
    Ow nee was ik vergeten, Mannen mogen alles

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Niet echt. Zou jij je man gehoorzamen vóór je ouders?
    Ieder Moslim weet dat we onze moeder en vader dienen te eren. Het is dan ook een raadsel hoe jij probleem hebt met gezag terwijl je leeft onder deze wereldse gezag. Het is niet de taak van een gehuwd stel om elkaar te domineren hoe jij dat graag ziet. Het zijn rollen die Allah ons heeft gegeven om voor elkaar te zorgen in ieder mogelijk opzicht. Het word misschien een keer tijd dat je die westerse bril afdoet en kijkt naar culturen zoals wij ernaar kijken. Dan pas zul je echt meer kennis beschikken en daadwerkelijk begrijpen. Tot die tijd ben je een dwaas niets meer en niets minder.
    Heavy

  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ieder Moslim weet dat we onze moeder en vader dienen te eren. Het is dan ook een raadsel hoe jij probleem hebt met gezag terwijl je leeft onder deze wereldse gezag. Het is niet de taak van een gehuwd stel om elkaar te domineren hoe jij dat graag ziet. Het zijn rollen die Allah ons heeft gegeven om voor elkaar te zorgen in ieder mogelijk opzicht. Het word misschien een keer tijd dat je die westerse bril afdoet en kijkt naar culturen zoals wij ernaar kijken. Dan pas zul je echt meer kennis beschikken en daadwerkelijk begrijpen. Tot die tijd ben je een dwaas niets meer en niets minder.

    Waarom moet ik erna kijken als jij?
    Doe jij ook wat andere doen?
    Heb je een eigen mening of eigen leven?

    Ik vind jou eerder een dwaas die niet geschoold lijkt. Als je met iemand trouwt of samen bent, is het logisch dat je er voor elkaar bent maar wat deze tp zegt vind ik onzin.

    Trouwens, daar gaat de topic toch niet over, het gaat over je ''man'' boven je ouders zetten. Maar zoals altijd reageer jij niet inhoudelijk op mijn reactie maar moet je er een heel verhaaltje bij verzinnen zodat men afdwaalt van het onderwerp maar bij mij werkt het niet

    Nogmaals, zou jij je echtgenoot BOVEN je ouders stellen?
    Simpele vraag, ja of nee en niet als dit als dat.

    Als je weer een verhaaltje gaat verzinnen, bespaar je de moeite

  14. #164
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Ik ga bijna denken dat Gekke-meid Durani is. hhh

  15. #165
    bij de les blijven

    Reacties
    257
    14-07-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Ik ga bijna denken dat Gekke-meid Durani is. hhh
    Lauk!
    Wat heb jij met Durani haha?
    Kun je hem niet los laten?
    Als de vliegen vliegen vliegen de vliegen vliegensvlug.