+ Reageer
Pagina 2 van 23 EersteEerste 1 2 3 4 12 ... LaatsteLaatste
16 tot 30 van 335
    breaking the waves

Reacties
    18.596
    22-06-2009

Citaat Geplaatst door miss_Tashel7it Bekijk reactie
    is het alleen omdat die jongen geen Marokkaan is? belachelijk hoor. wat is zijn probleem met die Tunesiër dan?
    Inderdaad. Belachelijk
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

Verbannen

Reacties
    72
    22-07-2017

Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    zeg da maar tegen je eigen vrouwelijke familieleden!!
    Huilie huilie hahaha

Mononoke<3

Reacties
    1
    01-11-2017

Koun lghair

Verstuurd vanaf mijn SM-J320F met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    15.633
    13-08-2012

En jij dacht dat je hier het antwoord op je vraag zou krijgen
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

Alleen ik.

Reacties
    14.212
    20-02-2009

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Wat zeg jij allemaal ?

Wat een vergelijking. Echt een cyber-imama die iets van toegevoegde waarde wil zeggen maar de plank volledig mis slaat.
    Heeft ze ongelijk dan?
    -

True.

Verbannen

Reacties
    72
    22-07-2017

De waarheid doet pijn bij de schapenkoppies maar ik kan er niks anders van maken hahaha. Als je toch voor een ontmaagde ho gaat wat ik althans nooit zou doen kun je beter voor een mooie welgestelde niet marokkaanse ontmaagde ho gaan. Wat moet je nou met een pingun??

Alleen ik.

Reacties
    14.212
    20-02-2009

MVC Premium MVC Premium
    Begrijp jij waarom hij een probleem heeft met zijn afkom als Tunesiër? Woont hij misschien in Tunesie dan? Was het nou een Algerijn geweest dan zijn er heel veel marokkaanse vaders die daar geen goed gevoel bij hebben, maar een Tunesiër, dat zijn toch lieve mensen? wil overigens niet zeggen dat Algerijnse mensen geen lieverdjes zijn hoor, maar blijkbaar hebben marokkaanse vaders daar een bepaalde gedachte over.

Heeft je broer al met die Tunesiër gesproken? Misschien is hij ergens achter gekomen wat hem niet bevalt.
    Persoonlijk sta ik achter mijn nichtje, maar dit kan ik niet hardop uitspreken. Mijn broer en mijn ouders gaan zich verraden voelen en stel dat ik voor haar opkom en het wordt later een scheiding, dan weet ik zeker dat ik er ook bij gelapt zal worden.

Nee, de jongen en zijn familie wonen bij mijn broer in de wijk. Zij kent hem van school. Het probleem van mijn broer is dat hij een Marokkaan wil voor zijn dochter en dat hij geen hoge pet op heeft van zijn familie. Hij zegt dat het niet ons niveau is.

Hij heeft nog niet met hem gesproken en is dat binnenkort ook niet van plan. Hij wil er niks van weten en vraagt mij om haar om te praten.
    -

True.

Ask me anything!

Reacties
    31.595
    07-08-2007

Is die gast een praktiserende moslim? Zo ja, dan zie ik het probleem niet direct. Dat zijn ouders liberaal zijn moet geen doodsteek voor die gast zijn.
    Je heb genoeg zuipende en ongelovige Marokkaanse mannen/vrouwen, mag hun kind dan ook niet trouwen door hun gedrag of moet dat kind een partner zoeken met ook zuipende ongelovige ouders?
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

Alleen ik.

Reacties
    14.212
    20-02-2009

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Geen goed signaal idd,

Heeft vast weer te maken met dat de eer van de hele familie afhankelijk is van een meisje hahaha.
    Ach ach ach soms zoeken mensen zelf problemen op en vragen zich af waarom ze in ellende leven.

@ topicstarter wat zijn de tegenargumenten van de familie? Het verhaal mist vveel details om je te kunnen voorzien van advies.
    Tegenargumenten zijn dat het geen Marokkaan is, dat zijn ouders liberaal zijn (zn moeder is op leeftijd en draagt geen hoofddoek, zijn vader en broer wordt nooit in de moskee gezien en zijn zus loopt er gewoon heel vrij bij). Onze familie is best wel traditioneel, ouderwets bijna.
    -

True.

Alleen ik.

Reacties
    14.212
    20-02-2009

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    En jij dacht dat je hier het antwoord op je vraag zou krijgen
    . Zolang wiiven (lees:mannen) zich er niet mee bemoeien, had ik hoop.
    -

True.

MVC Lid

Reacties
    15.633
    13-08-2012

Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Is die gast een praktiserende moslim? Zo ja, dan zie ik het probleem niet direct. Dat zijn ouders liberaal zijn moet geen doodsteek voor die gast zijn.
    Je heb genoeg zuipende en ongelovige Marokkaanse mannen/vrouwen, mag hun kind dan ook niet trouwen door hun gedrag of moet dat kind een partner zoeken met ook zuipende ongelovige ouders?
    Geen doodsteek, maar wel iets waar je rekening mee zal moeten houden. Hoe je het ook wendt of keert, je zal met die familie te maken hebben. Als ze echt lijnrecht tegenover jouw ouders staan en diens normen en waarden, dan kan dat soms voor vervelende situaties zorgen.

Maar ik geef je gelijk hoor. Als de jongen in kwestie er geen liberale opvattingen op nahoudt, dan is dat wat telt.

MVC Lid

Reacties
    11.294
    06-05-2008

Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    En waarom werkt het niet?
    EN trouwens waarom mogen we geen vergelijkingen trekken met mensen uit de tijd van de profeet ( saws) of van de profeet ( saws) zelf. Is hij niet degene die ons vroeg hem na te doen, voorbeeld te nemen van hem en zijn sunnah?
    Zij raakt ervan in de war...haar familie is streng en de ene familie doe maar wat.

wat zei de profeet( saws) : de beste zijn nu met mij en daarna de generatie erop en daarna die en daarna die.........dus ons vergelijken met vroeger gaat een beetje te ver.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

MVC Lid

Reacties
    15.633
    13-08-2012

Citaat Geplaatst door ZAKENVROUW__ Bekijk reactie
    . Zolang wiiven (lees:mannen) zich er niet mee bemoeien, had ik hoop.
    Het lijkt mij geen kwestie waar je op basis van reacties van vreemden naar moeten handelen. Jij kent je familie het beste en weet hoe je zoiets het beste kunt brengen/aanpakken.

Alleen ik.

Reacties
    14.212
    20-02-2009

MVC Premium MVC Premium
    als het haar broer er alleen om ging dat hij Tunesier is, maar stel dat hij erachter is gekomen dat hij drugs dealer is of aanghanger van ISIS dan snap ik zijn bezorgdheid wel.

TS: Maar wat als hij Nederlander was dan, was het dan wel ok?
    Nederlander? Dan al helemaaaaaaaaaaaal niet.
    -

True.

山羊

Reacties
    10.560
    07-05-2014

Familie van partner is wel degelijk belangrijk.

Een man, vader zal niet zomaar een partner afwijzen voor zijn kind. Daar hebben ze meestal gegronde redenen voor.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠