1. #16
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    hahahah deze extremistische atheisten worden met de dag radicaler hier.
    In het begin waren ze nog beleefd maar een toneelspel kan je niet je hele leven vol houden.
    Zijn maar een paar niet-moslim leden die ik wel mag en die normaal blijven doen

    Zodra iemand het doden van moslims in islamitische landen gaat goedpraten weet ik genoeg ( " terroristen verschuilen zich tussen burgers" )

    Dan weet je dat je met een moslimhater te maken hebt die moslims het liefst wilt uitroeien zoals hun voorouders ook hebben gedaan met joden en andere volken die niet blank of christelijk zijn en die dat wil maskeren met leugens

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    Je broers hebben daar meer leed en gruweldaden gepleegd dan de VS in Vietnam je bent gewoon een hypocriete teef, altijd de slachtoffer spelen maar zelf de grote sadist en smeerlap zijn.
    7 van de 10 "strijders" waren Marokkanen in Irak en Syrie allemaal stuk voor stuk moordenaars in andermans land.
    Je kiest een kant die je uitkomt niet een kant van rechtvaardigheid, dat maakt jou en je broeders die daar dood en verderf zaaien stront van de duivel,
    en net als dat berber tuig in Nederland en Europa de hele Marokkaanse naam bevuilen met hun achterlijke smerige mentaliteit.

    Niet mijn taalgebruik, maar er zit wat in. Er zit echt wat in!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  3. #18
    Ik wil groennn

    Reacties
    3.605
    10-10-2012

    Hahah briefjes gevonden in de auto

    Een Oezbeek die een aanslag pleegt in the usa.
    Klopt helemaal niks van

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    weer een salafist moslim die de islam een slecht naam geeft

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    deze turk leeft nog

  6. #21
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Zo wat een sadist bent u, goedpraten van verkrachtingen en martelen.
    Ik hoop niet dat je zo eng bent in het echte leven.
    Waar praat ik iets goed? Jullie duivels gebroed zijn sluw in het verleggen van woorden, het enige wat ik zeg is kijk in je eigen achtertuin ipv de eeuwige Amerikaan en de eeuwige Jood.
    De reden van IS in Irak en Syrie is voornamelijk door buitenlanders en door Marokkanen, allemaal zelf benoemde strijders van het geloof,
    maar ondertussen niets meer dan psychisch labiele poppen van hun eigen opgebouwde vloeien circus.
    Als jij en je broeders zo geloofs rechtvaardig waren was jullie aanpak vol barmhartigheid en medeleven, maar in tegenstelling is het wreed barbaars en dominant waar geen plaats is voor anders denkende en anders gelovig.

  7. #22
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    jawel, het is niet zomaar een lkaffir maar eentje die misdaden tegen moslims goedpraat en daarnaast daden van moslims 100 keer uitvergroot en overdrijft op allerlei manieren
    Wat een stempels, jij bent overduidelijk een gevaar voor de Europese vrije samenleving.
    Ik vergroot vrij weinig maar er is dan ook vrij weinig over van Syrie en Irak, ga even bij je broeders vragen hoe dat nou echt komt, en waarom ze zo nodig daar naartoe moesten vluchten nadat jullie eigen vaders hier kwamen om hard te werken.
    Vraag jezelf echt eens af waarom al het rotzooi in nederland door berber tuig wordt gepleegd? Waarom al die primitieve dieren niet verder komen dan moord, roof en een grote bek.
    Ga jij als man zijnde de eeuwige slachtoffer spelen????? altijd met de kaffir en de joden en de amerikanen aankomen en het eeuwige gejank ze maken ons zwart? ben jij echt zo een slappeling?

  8. #23
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    #zionistischcomplot

  9. #24
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    Zijn maar een paar niet-moslim leden die ik wel mag en die normaal blijven doen

    Zodra iemand het doden van moslims in islamitische landen gaat goedpraten weet ik genoeg ( " terroristen verschuilen zich tussen burgers" )

    Dan weet je dat je met een moslimhater te maken hebt die moslims het liefst wilt uitroeien zoals hun voorouders ook hebben gedaan met joden en andere volken die niet blank of christelijk zijn en die dat wil maskeren met leugens
    En ondertussen sta je hier toe te juichen dat er New Yorkers zijn vermoord, maar nergens zie je hier iemand toejuichen dat er moslims worden vermoord, en toch is dat jouw onrealistische kijk en bewoording, een echte moslim liegt niet en een echte moslim kijkt niet alleen door een haatbril, vraag me dan af waarom jij wel? Ik denk dat jij hier de grootste kafir bent met je vuile haat praat, eerlijk is eerlijk, daar waar ik en mijn medemens een probleem willen oplossen, wil jij het erger maken en nooit de vrede of de rust bewaren, maar eeuwig en altijd blijven wijzen.
    Lijkt me psychisch zwaar om elke dag maar de vijand te zien en te benoemen, besef hoe zwart jouw verrot hart is
    En buiten dar zijn de Europeanen nog mild naar jouw soort, velen aanslagen op onschuldige burgers opzettelijk,
    en noem mij een stad in Nederland waar Jouw soort marokkanen geen rotzooi veroorzaken of aan ghetto vorming doen.
    Hoe lang had een Nederlandse minderheid die in Marokko zou wonen, en steeds vanuit hun hoek een aanslag wordt gepleegd op Marokkanen, hoe lang denk je dat zo een minderheid had bestaan in Marokko?????
    Je bent niet superieur en je geloof ook niet, leg dat bij je neer zoals wij dat ook doen en kunnen, bescheidenheid heet dat, daar bouw je iets mee op.

  10. #25
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    (Jouw soort doel ik dus volledig op jihadisten, bontkraagjes die alleen maar rotzooi trappen, en andere gespuis vanuit jouw visie mentaliteit) kortom generaliserend over het negatieve. Voor het geval je de racisme kaart trekt

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    Zijn maar een paar niet-moslim leden die ik wel mag en die normaal blijven doen

    Zodra iemand het doden van moslims in islamitische landen gaat goedpraten weet ik genoeg ( " terroristen verschuilen zich tussen burgers" )

    Dan weet je dat je met een moslimhater te maken hebt die moslims het liefst wilt uitroeien zoals hun voorouders ook hebben gedaan met joden en andere volken die niet blank of christelijk zijn en die dat wil maskeren met leugens
    "" terroristen verschuilen zich tussen burgers" "

    Hey sneeuwvlokje.

    Zijn sommige waarheden te hefig voor je?

    Kijk die videos van IS een zelf. En zie waar die lui woonden.

    Jij holt begrippen als moslimhaters totaal uit.

    Je begrijpt duidelijk niet eens wat het echt inhoudt.

    En ja blijft maar schreeuwen.
    Totaal los van de gevolgen van je geschreeuw.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door AKER3IE_TJE_IV Bekijk reactie
    Hahah briefjes gevonden in de auto

    Een Oezbeek die een aanslag pleegt in the usa.
    Klopt helemaal niks van
    Heb jij dat bewijzen dat er geen briefjes zijn gevonden?

    Toon dit dan aan, of zwijg!

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    En ondertussen sta je hier toe te juichen dat er New Yorkers zijn vermoord, maar nergens zie je hier iemand toejuichen dat er moslims worden vermoord, en toch is dat jouw onrealistische kijk en bewoording, een echte moslim liegt niet en een echte moslim kijkt niet alleen door een haatbril, vraag me dan af waarom jij wel? Ik denk dat jij hier de grootste kufar bent met je vuile haat praat, eerlijk is eerlijk, daar waar ik en mijn medemens een probleem willen oplossen, wil jij het erger maken en nooit de vrede of de rust bewaren, maar eeuwig en altijd blijven wijzen.
    Lijkt me psychisch zwaar om elke dag maar de vijand te zien en te benoemen, besef hoe zwart jouw verrot hart is
    En buiten dar zijn de Europeanen nog mild naar jouw soort, velen aanslagen op onschuldige burgers opzettelijk,
    en noem mij een stad in Nederland waar Jouw soort marokkanen geen rotzooi veroorzaken of aan ghetto vorming doen.
    Hoe lang had een Nederlandse minderheid die in Marokko zou wonen, en steeds vanuit hun hoek een aanslag wordt gepleegd op Marokkanen, hoe lang denk je dat zo een minderheid had bestaan in Marokko?????
    Je bent niet superieur en je geloof ook niet, leg dat bij je neer zoals wij dat ook doen en kunnen, bescheidenheid heet dat, daar bouw je iets mee op.
    En het wrange is dat er geeneens Amerikanen zijn omgekomen.
    Maar mensen uit Argentinie en Belgie.

    Verder is deze Jongeman zijn hartje gevuld met haat. Totaal niet meer
    voor reden vatbaar.
    Als er een god zou zijn, moet deze jongenman zeer plechtig smeken om
    vergiffenis.

  14. #29
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Heb je kritiek op mensen hun mentaliteit of houding en je uit je kritiek ben je een kafir, veroordeel je IS, ben je een kafir.

    Dus als een moslim volgende keer BOEF bekritiseerd is hij ook gelijk een kafir

    #rareinteeltlogica.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Inside job natuurlijk
    Citaat Geplaatst door maghrebi-85 Bekijk reactie
    Wollahila..1 grote poppenkast
    Citaat Geplaatst door EnigmaX Bekijk reactie
    Ja ook deze riep "Allah Akbar" straks vinden ze ook weer een paspoort en dan gaan ze weer moslimlanden bombarderen. We kennen het al.

    Sterkte aan de families van de slachtoffers.
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    https://www.youtube.com/watch?v=YXWFYPk11GM
    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    inside job
    Ah weer een mooie weergave!

    Ontkenning!!!

    Hartelijk gefeliciteerd heren.

    Het bekende paradepaardje is weer van stal gehaald.

    De ontkenning!!!

    Precies de enige reactie die nooit zal leiden tot een oplossing.


    Hierna verwacht ik natuurlijk de uitleg dat het allemaal de schuld is van:

    Amerika / het westen / Isreal / atheisten / darwin / enz.

    En voor de Turkije minded people here :

    Gulen / PKK / Koerdistan /