1. #31
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    En het wrange is dat er geeneens Amerikanen zijn omgekomen.
    Maar mensen uit Argentinie en Belgie.

    Verder is deze Jongeman zijn hartje gevuld met haat. Totaal niet meer
    voor reden vatbaar.
    Als er een god zou zijn, moet deze jongenman zeer plechtig smeken om
    vergiffenis.
    En dan nog, alsof alle Amerikanen slecht zijn, ik ben ook volledig tegenstander van hun kolonisten landje roof verleden, maar je kan moeilijk hele volkeren de schuld geven van iets, ik ben voorstander van individualiteit en je recht daar op, al genoeg in deze maatschappij dat ons dat probeert te ontnemen.
    Als ik straks een klap krijg van een blonde blanke man, moet ik dan elke blonde blanke man gaan vrezen en verdoemen, waar houd het op.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    En dan nog, alsof alle Amerikanen slecht zijn, ik ben ook volledig tegenstander van hun kolonisten landje roof verleden, maar je kan moeilijk hele volkeren de schuld geven van iets, ik ben voorstander van individualiteit en je recht daar op, al genoeg in deze maatschappij dat ons dat probeert te ontnemen.
    Als ik straks een klap krijg van een blonde blanke man, moet ik dan elke blonde blanke man gaan vrezen en verdoemen, waar houd het op.

    Vele hebben dat totaal niet meer door.

    Men valt Wilders aan op zijn discriminerende of generaliserende opmerkingen,
    en daar heeft men volledig gelijk in.

    Maar een comment verder doet men precies hetzelfde.

    Zie hier over Amerika of het westen.

    Totaal geen verstand meer, en totaal geen nuances meer aanwezig.


    Verder kan ik me helemaal vinden in je comment !

  3. #33
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Een misdaad blijft een misdaad.
    Met een vingertje wijzen en roepen: maar hij doet ook iets wat niet mag is geen excuus. Een misdaad blijft een misdaad.

    Een goeie reactie zou kunnen zijn:
    Vreselijk, diep gestoord. Mijn medeleven voor de slachtoffers en nabestaanden.
    Echte integratie begint tussen de lakens.............

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Vreselijk, diep gestoord. Mijn medeleven voor de slachtoffers en nabestaanden
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  5. #35
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Echt vreemd dat je altijd krijgt te horen dat die terroristen 'Allahu Akbar' roepen tijdens een terroristische aanslag.
    Los van het feit dat dergelijke aanslagen geen basis hebben binnen de islam, zou een moslim dat de dood ziet aankomen, de shahada dienen uit te spreken ipv 'Allahu Akbar'.

    Maar de shahada zal wel te lang voor de krantenkoppen zijn denk ik....
    Umm Hurairah.

  6. #36
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Echt vreemd dat je altijd krijgt te horen dat die terroristen 'Allahu Akbar' roepen tijdens een terroristische aanslag.
    Los van het feit dat dergelijke aanslagen geen basis hebben binnen de islam, zou een moslim dat de dood ziet aankomen, de shahada dienen uit te spreken ipv 'Allahu Akbar'.

    Maar de shahada zal wel te lang voor de krantenkoppen zijn denk ik....
    Tegenstrijdig wat je zegt, een aanslag heeft geen basis binnen de islam.
    Toch bestempel je de dader als moslim....?
    En toch ga je er vanuit dat de dader dan de shahada zou moeten opzeggen.

    Als de basis niet in de islam ligt voor deze aanslag, waarom dan toch wel als moslim bestempelen?


    Maar om een simpel antwoord te geven op je complot denken, de meeste mensen zijn de Arabische taal niet machtig, en zeggen wat ze herkennen, de meeste kennen niet bismillah of andere woorden, en allah akbar wel.
    Als jij in het Nederlands in de VS praat tegen een Amerikaan, en je zegt "Trump moet dood" zal hij alleen Trump herkenenn en onthouden.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    watte?
    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Heb jij dat bewijzen dat er geen briefjes zijn gevonden?

    Toon dit dan aan, of zwijg!
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Veel daders uit Oezbekistan..

    "Inwoners van de voormalige Sovjetrepubliek waren al eerder betrokken bij aanslagen in het westen. Zo arresteerde de politie in Stockholm een Oezbeek na de aanslag in april, waarbij vier doden vielen. Ook de vermeende dader van de aanslag op nachtclub Reina in Istanbul kwam uit Oezbekistan"

    apart
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    "In 2001 sloot Karimov een verdrag met de Verenigde Staten, die vanuit Oezbekistan hun strijdkrachten in Afghanistan mochten bevoorraden. Toen echter in 2005 een opstand in de stad Andijan bloedig werd neergeslagen en het Westen stevige kritiek liet horen, sloot Karimov de Amerikaanse basis en zocht zijn toevlucht bij Rusland en China. Enkele jaren later sloot echter ook Pakistan zijn grens met Afghanistan voor Amerikaanse goederen, waardoor de bevoorrading van de ISAF-troepen in gevaar kwam. Vandaar dat de Westerse machten wederom bij Karimov aanklopten voor hulp. Hierdoor ontstond een breuk tussen Oezbeekse milities in Noord-Afghanistan en de ISAF-troepen, omdat veel Oezbeekse milities fel gekant waren tegen Karimov en zij de knieval zagen als erkenning van Karimovs regime. Daarna verdubbelde het aantal leden van Oezbeekse milities in Afghanistan binnen enkele maanden, en ontstond tijdelijk een onveilige situatie rond steden als Kunduz, waar de milities voor het eerst in jaren weer Taliban toelieten op grond van het feit dat zij dezelfde vijand hadden"
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Heb jij dat bewijzen dat er geen briefjes zijn gevonden?

    Toon dit dan aan, of zwijg!
    Ik las het in het AD: brief gevonden, dader pleegde de aanslag namens IS
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    https://web.archive.org/web/20070816...2002/13708.htm




    Redesignation of the Islamic Movement of Uzbekistan as a Foreign Terrorist Organization


    Today, the Department of State is announcing the redesignation of the Islamic Movement of Uzbekistan (IMU) as a Foreign Terrorist Organization under U.S. law. The group was first designated two years ago, and designations last for a two-year period.

    The Islamic Movement of Uzbekistan is a threat to the security of Uzbekistan and to the region. The group has close ties to al-Qaida and has received al-Qaida funds. It fought alongside the Taliban in Afghanistan against coalition forces in Operation Enduring Freedom. The Islamic Movement of Uzbekistan military leader Juma Namangani apparently was killed during an airstrike last November. The Islamic Movement of Uzbekistan is responsible for criminal acts of terrorism against the citizens of Uzbekistan and has also kidnapped foreigners, including four American mountain climbers who were held hostage in 2000 before being able to escape. In 1999, the Islamic Movement of Uzbekistan took a group of Japanese geologists hostage. We also believe the Islamic Movement of Uzbekistan was involved in explosions in Tashkent that killed 16 people and a bus hijacking in 1999, in which 2 passengers and several police were killed.
    The Islamic Movement of Uzbekistan has also publicly called for the violent overthrow of the Government of Uzbekistan and has claimed responsibility for ongoing armed incursions into the territory of Uzbekistan and Kyrgyzstan. These actions have resulted in the deaths of a number of civilian Uzbek security personnel. There are indications that the Islamic Movement of Uzbekistan continues planning for additional terrorist attacks.
    Last September the Islamic Movement of Uzbekistan was added to Executive Order 13224 that blocks terrorists' assets.
    This redesignation of the Islamic Movement of Uzbekistan keeps the total number of Foreign Terrorist Organizations at 34. Although the Department reviews designated groups every two years, the Secretary of State is authorized to make new designations at any time, or to remove a group from that list at any time if the facts warrant.
    The Foreign Terrorist Organization designation makes it illegal for persons within U.S. jurisdiction to provide funding or material support to the Islamic Movement of Uzbekistan and gives the Department of the Treasury the authority to block any of the group's assets within U.S. jurisdiction. In certain cases, Islamic Movement of Uzbekistan members or representatives can be denied visas or excluded from the United States.

    Released on September 25, 2002
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  13. #43
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    Tegenstrijdig wat je zegt, een aanslag heeft geen basis binnen de islam.
    Toch bestempel je de dader als moslim....?
    En toch ga je er vanuit dat de dader dan de shahada zou moeten opzeggen.

    Als de basis niet in de islam ligt voor deze aanslag, waarom dan toch wel als moslim bestempelen?


    Maar om een simpel antwoord te geven op je complot denken, de meeste mensen zijn de Arabische taal niet machtig, en zeggen wat ze herkennen, de meeste kennen niet bismillah of andere woorden, en allah akbar wel.
    Als jij in het Nederlands in de VS praat tegen een Amerikaan, en je zegt "Trump moet dood" zal hij alleen Trump herkenenn en onthouden.
    Een moordenaar/verkrachter etc kan nog moslim zijn. Hij wordt pas ongelovig beschouwd als hij moorden of andere verboden van Allah halal maakt.

    Verder slaat het nergens op wat je zegt want de woorden 'Allahu Akbar' komen niet voor in de shahada. Dit weet elke kleuter moslim of ze nou het Arabisch machtig zijn of niet.
    Umm Hurairah.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    watte?
    Als men een uitspraak doet als deze :

    "Hahah briefjes gevonden in de auto

    Een Oezbeek die een aanslag pleegt in the usa.
    Klopt helemaal niks van"

    En men kan dat niet bewijzen, dan moet men zwijgen.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    nee joh is geen false flag is gewoon een idioot! zieke gast
    mentaal niet in orde!
    Citaat Geplaatst door Karam990 Bekijk reactie
    false flag
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''