+ Reageer
Pagina 3 van 14 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 ... LaatsteLaatste
31 tot 45 van 197
    MVC Lid

Reacties
    5.798
    07-09-2016

Citaat Geplaatst door AKER3IE_TJE_IV Bekijk reactie
    Hahah briefjes gevonden in de auto

Een Oezbeek die een aanslag pleegt in the usa.
    Klopt helemaal niks van
    Heb jij dat bewijzen dat er geen briefjes zijn gevonden?

Toon dit dan aan, of zwijg!
    =The Mahdi is the protector of the knowledge, the heir to the knowledge of all the prophets, and is aware of all things=

MVC Lid

Reacties
    5.798
    07-09-2016

Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    En ondertussen sta je hier toe te juichen dat er New Yorkers zijn vermoord, maar nergens zie je hier iemand toejuichen dat er moslims worden vermoord, en toch is dat jouw onrealistische kijk en bewoording, een echte moslim liegt niet en een echte moslim kijkt niet alleen door een haatbril, vraag me dan af waarom jij wel? Ik denk dat jij hier de grootste kufar bent met je vuile haat praat, eerlijk is eerlijk, daar waar ik en mijn medemens een probleem willen oplossen, wil jij het erger maken en nooit de vrede of de rust bewaren, maar eeuwig en altijd blijven wijzen.
    Lijkt me psychisch zwaar om elke dag maar de vijand te zien en te benoemen, besef hoe zwart jouw verrot hart is
    En buiten dar zijn de Europeanen nog mild naar jouw soort, velen aanslagen op onschuldige burgers opzettelijk,
    en noem mij een stad in Nederland waar Jouw soort marokkanen geen rotzooi veroorzaken of aan ghetto vorming doen.
    Hoe lang had een Nederlandse minderheid die in Marokko zou wonen, en steeds vanuit hun hoek een aanslag wordt gepleegd op Marokkanen, hoe lang denk je dat zo een minderheid had bestaan in Marokko?????
    Je bent niet superieur en je geloof ook niet, leg dat bij je neer zoals wij dat ook doen en kunnen, bescheidenheid heet dat, daar bouw je iets mee op.
    En het wrange is dat er geeneens Amerikanen zijn omgekomen.
    Maar mensen uit Argentinie en Belgie.

Verder is deze Jongeman zijn hartje gevuld met haat. Totaal niet meer
    voor reden vatbaar.
    Als er een god zou zijn, moet deze jongenman zeer plechtig smeken om
    vergiffenis.
    =The Mahdi is the protector of the knowledge, the heir to the knowledge of all the prophets, and is aware of all things=

-

Reacties
    417
    04-09-2017

Heb je kritiek op mensen hun mentaliteit of houding en je uit je kritiek ben je een kafir, veroordeel je IS, ben je een kafir.

Dus als een moslim volgende keer BOEF bekritiseerd is hij ook gelijk een kafir

#rareinteeltlogica.

MVC Lid

Reacties
    5.798
    07-09-2016

Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Inside job natuurlijk
    Citaat Geplaatst door maghrebi-85 Bekijk reactie
    Wollahila..1 grote poppenkast
    Citaat Geplaatst door EnigmaX Bekijk reactie
    Ja ook deze riep "Allah Akbar" straks vinden ze ook weer een paspoort en dan gaan ze weer moslimlanden bombarderen. We kennen het al.

Sterkte aan de families van de slachtoffers.
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    https://www.youtube.com/watch?v=YXWFYPk11GM
    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    inside job
    Ah weer een mooie weergave!

Ontkenning!!!

Hartelijk gefeliciteerd heren.

Het bekende paradepaardje is weer van stal gehaald.

De ontkenning!!!

Precies de enige reactie die nooit zal leiden tot een oplossing.

Hierna verwacht ik natuurlijk de uitleg dat het allemaal de schuld is van:

Amerika / het westen / Isreal / atheisten / darwin / enz.

En voor de Turkije minded people here :

Gulen / PKK / Koerdistan /

-

Reacties
    417
    04-09-2017

Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    En het wrange is dat er geeneens Amerikanen zijn omgekomen.
    Maar mensen uit Argentinie en Belgie.

Verder is deze Jongeman zijn hartje gevuld met haat. Totaal niet meer
    voor reden vatbaar.
    Als er een god zou zijn, moet deze jongenman zeer plechtig smeken om
    vergiffenis.
    En dan nog, alsof alle Amerikanen slecht zijn, ik ben ook volledig tegenstander van hun kolonisten landje roof verleden, maar je kan moeilijk hele volkeren de schuld geven van iets, ik ben voorstander van individualiteit en je recht daar op, al genoeg in deze maatschappij dat ons dat probeert te ontnemen.
    Als ik straks een klap krijg van een blonde blanke man, moet ik dan elke blonde blanke man gaan vrezen en verdoemen, waar houd het op.

MVC Lid

Reacties
    5.798
    07-09-2016

Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    En dan nog, alsof alle Amerikanen slecht zijn, ik ben ook volledig tegenstander van hun kolonisten landje roof verleden, maar je kan moeilijk hele volkeren de schuld geven van iets, ik ben voorstander van individualiteit en je recht daar op, al genoeg in deze maatschappij dat ons dat probeert te ontnemen.
    Als ik straks een klap krijg van een blonde blanke man, moet ik dan elke blonde blanke man gaan vrezen en verdoemen, waar houd het op.

Vele hebben dat totaal niet meer door.

Men valt Wilders aan op zijn discriminerende of generaliserende opmerkingen,
    en daar heeft men volledig gelijk in.

Maar een comment verder doet men precies hetzelfde.

Zie hier over Amerika of het westen.

Totaal geen verstand meer, en totaal geen nuances meer aanwezig.

Verder kan ik me helemaal vinden in je comment !

PA3KIP

Reacties
    1.709
    25-01-2005

MVC Premium MVC Premium
    Een misdaad blijft een misdaad.
    Met een vingertje wijzen en roepen: maar hij doet ook iets wat niet mag is geen excuus. Een misdaad blijft een misdaad.

Een goeie reactie zou kunnen zijn:
    Vreselijk, diep gestoord. Mijn medeleven voor de slachtoffers en nabestaanden.
    only the flying spaghetti monster knows............

MVC Lid

Reacties
    22.593
    27-01-2012

Vreselijk, diep gestoord. Mijn medeleven voor de slachtoffers en nabestaanden
    A.U.B geen prive berichten!
    alvast bedankt

Bon bon

Reacties
    7.501
    08-10-2013

Echt vreemd dat je altijd krijgt te horen dat die terroristen 'Allahu Akbar' roepen tijdens een terroristische aanslag.
    Los van het feit dat dergelijke aanslagen geen basis hebben binnen de islam, zou een moslim dat de dood ziet aankomen, de shahada dienen uit te spreken ipv 'Allahu Akbar'.

Maar de shahada zal wel te lang voor de krantenkoppen zijn denk ik....
    Umm Hurairah.

-

Reacties
    417
    04-09-2017

Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Echt vreemd dat je altijd krijgt te horen dat die terroristen 'Allahu Akbar' roepen tijdens een terroristische aanslag.
    Los van het feit dat dergelijke aanslagen geen basis hebben binnen de islam, zou een moslim dat de dood ziet aankomen, de shahada dienen uit te spreken ipv 'Allahu Akbar'.

Maar de shahada zal wel te lang voor de krantenkoppen zijn denk ik....
    Tegenstrijdig wat je zegt, een aanslag heeft geen basis binnen de islam.
    Toch bestempel je de dader als moslim....?
    En toch ga je er vanuit dat de dader dan de shahada zou moeten opzeggen.

Als de basis niet in de islam ligt voor deze aanslag, waarom dan toch wel als moslim bestempelen?

Maar om een simpel antwoord te geven op je complot denken, de meeste mensen zijn de Arabische taal niet machtig, en zeggen wat ze herkennen, de meeste kennen niet bismillah of andere woorden, en allah akbar wel.
    Als jij in het Nederlands in de VS praat tegen een Amerikaan, en je zegt "Trump moet dood" zal hij alleen Trump herkenenn en onthouden.

MVC Lid

Reacties
    22.593
    27-01-2012

watte?

alvast bedankt

MVC Lid

Reacties
    22.593
    27-01-2012

Veel daders uit Oezbekistan..

"Inwoners van de voormalige Sovjetrepubliek waren al eerder betrokken bij aanslagen in het westen. Zo arresteerde de politie in Stockholm een Oezbeek na de aanslag in april, waarbij vier doden vielen. Ook de vermeende dader van de aanslag op nachtclub Reina in Istanbul kwam uit Oezbekistan"

apart
    alvast bedankt

MVC Lid

Reacties
    22.593
    27-01-2012

"In 2001 sloot Karimov een verdrag met de Verenigde Staten, die vanuit Oezbekistan hun strijdkrachten in Afghanistan mochten bevoorraden. Toen echter in 2005 een opstand in de stad Andijan bloedig werd neergeslagen en het Westen stevige kritiek liet horen, sloot Karimov de Amerikaanse basis en zocht zijn toevlucht bij Rusland en China. Enkele jaren later sloot echter ook Pakistan zijn grens met Afghanistan voor Amerikaanse goederen, waardoor de bevoorrading van de ISAF-troepen in gevaar kwam. Vandaar dat de Westerse machten wederom bij Karimov aanklopten voor hulp. Hierdoor ontstond een breuk tussen Oezbeekse milities in Noord-Afghanistan en de ISAF-troepen, omdat veel Oezbeekse milities fel gekant waren tegen Karimov en zij de knieval zagen als erkenning van Karimovs regime. Daarna verdubbelde het aantal leden van Oezbeekse milities in Afghanistan binnen enkele maanden, en ontstond tijdelijk een onveilige situatie rond steden als Kunduz, waar de milities voor het eerst in jaren weer Taliban toelieten op grond van het feit dat zij dezelfde vijand hadden"
    alvast bedankt

MVC Lid

Reacties
    1.343
    12-06-2015

Ik las het in het AD: brief gevonden, dader pleegde de aanslag namens IS
    Een Bommelding