1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Inderdaad, dat is wel een heel erg stil parlements lid.

    Het lijkt er bijna op dat de man alleen voor spek en bonen mee doet.
    Om als een magneet te werken voor een bepaalde groep, net als die
    dame waarmee het heerschap onlang op vakantie is geweest in Suriname.
    zo stil is hij niet hoor, hij wordt gespot op de canal parade of tussen de sepratisten van het rif gebergte....zo stil is hij niet hoor

  2. #32
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Inderdaad, dat is wel een heel erg stil parlements lid.

    Het lijkt er bijna op dat de man alleen voor spek en bonen mee doet.
    Om als een magneet te werken voor een bepaalde groep, net als die
    dame waarmee het heerschap onlang op vakantie is geweest in Suriname.
    Totdat zijn zus met een Surinaamse gaat.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Nee Ahmed ik ben niet trots op je sterker nog velen van ons voelen zich niet eens verbonden met je. Ga politiek voeren voor jezelf en voor de sell outs die je volgen maar je hebt vrij weinig betekend voor ons.
    Heavy

  4. #34
    Worldfamous

    Reacties
    25.549
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ligt eraan wie je vraagt. Werkeloze semi criminelen die de hele dag online zijn zullen hem niet kunnen luchten. Vraag je de 1e generatie 50 plussers zal de uitslag positiever zijn.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Ligt eraan wie je vraagt. Werkeloze semi criminelen die de hele dag online zijn zullen hem niet kunnen luchten. Vraag je de 1e generatie 50 plussers zal de uitslag positiever zijn.
    Hahaha 1e generatie 50 plussers kennen hem niet eens.
    Heavy

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door .Exclusief Bekijk reactie
    Heb je cijfers of sta je weer brutaal uit je nek te kletsen zoals altijd?
    Heb je nog een tattoo of is die inmiddels al verwijderd?
    Heavy

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Heb je nog een tattoo of is die inmiddels al verwijderd?
    Duidelijk dat je geen cijfers of info hebt die je verhaaltje onderbouwen.

    Dus heeft .Exclusief gelijk.

    Je staat weer uit je nek te kletsen.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Jongens ik sta uit mijn nek te kletsen het spijt me.
    Marcouch is geliefd door meer dan de helft van de Nederlandse Marokkanen.
    Het is een fakkel van hoop die gerespecteerd word door velen zoals we vaak kunnen zien tijdens de verkiezingen.

    Ahmed Marcouch dat is pas een man waar Nederlandse Marokkanen op kunnen bouwen. ( En mee dansen op een boot)
    Heavy

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Jongens ik sta uit mijn nek te kletsen het spijt me.
    Marcouch is geliefd door meer dan de helft van de Nederlandse Marokkanen.
    Het is een fakkel van hoop die gerespecteerd word door velen zoals we vaak kunnen zien tijdens de verkiezingen.

    Ahmed Marcouch dat is pas een man waar Nederlandse Marokkanen op kunnen bouwen. ( En mee dansen op een boot)
    hier in heb je wel gelijk marocoush en aboe taleb zijn niet geliefd bij mokros , komt omdat ze hun agenda vol is met anti mokros, ze hebben nooit iets positiefs over mokros gezegd

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    hier in heb je wel gelijk marocoush en aboe taleb zijn niet geliefd bij mokros , komt omdat ze hun agenda vol is met anti mokros, ze hebben nooit iets positiefs over mokros gezegd
    Pas op met wat je zegt hoor Ahmed is een stalen redding voor ons.
    Waar zouden we zijn zonder deze held waar velen Marokkanen hun petje voor af doen.
    Heavy

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Ligt eraan wie je vraagt. Werkeloze semi criminelen die de hele dag online zijn zullen hem niet kunnen luchten. Vraag je de 1e generatie 50 plussers zal de uitslag

    positiever zijn.


    Niemand neemt hem serieus. En Aboutaleb ook niet de verrader van de huizen van onze vaders in Marokko.



    Marcouche is een Wilders met een Marokkaans uiterlijk.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    geen enkel marokkaan neemt een roze canal parade aanbidder serieus of het is een azul vlaggendrager , dan kan ik het nog wel begrijpen die kleuren sluiten mooi bij elkaar aan...

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door .Exclusief Bekijk reactie
    Hij staat ook uit zijn nek te kletsen. Want die cijfers bestaan helemaal niet. Men kan ook niet weten hoeveel procent van de Nederlandse Marokkanen trots zijn op Marcouch. IK zelf denk dat het meer dan de helft is. Maar dat is een gok op basis van wat ik lees en hoor.

    Het is net wat OBB stelde; onbegrijpelijk dat een succesvolle Marokkaan zo door het slijk wordt gehaald door een paar losers.
    Jij kwam met de vraag geef cijfers ik heb nergens procenten geplaatst.
    De dag dat ik een Marokkaan moet tegenkomen die trots is op Marcouch en die kan opnoemen wat Marcouch echt voor hem of haar heeft betekent moet ik nog tegenkomen.

    Dus zoals ik zei velen van ons hebben niks met deze sell out. Het zijn losers zoals jij die denken dat iemand automatisch respect verdiend omdat die een hoge functie heeft. Zo simpel zijn jullie gedachtes het zijn dezelfde types die beroemdheden beschermen ook al verspreiden ze haram.

    We zijn namelijk allemaal oh zo jaloers op ze.
    Heavy

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door .Exclusief Bekijk reactie


    Met velen van ons bedoel je een absolute meerderheid. Althans,in die context bedoelde je dat ook. Waarom anders het woord ´velen´ gebruiken?

    Jij kan veel zeggen. Ik ook. Maar feit is dat er geen cijfers zijn en op basis van dat gegeven kan je niet spreken over velen die voor óf tegen Marcouch zijn.
    Als ik zeg velen dan bedoel ik jou niet. Dus niet inclusief maar exclusief jij lekker toepasselijk.
    Heavy

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Als ik zeg velen dan bedoel ik jou niet. Dus niet inclusief maar exclusief jij lekker toepasselijk.
    als ik me niet vergis heeft hij eerder in zijn reacties met de vele nick die hij gebruikt, anti marcoush en aboetaleb geuit , heb geen zin zijn reacties te gaan zoeken staan vol haat en scheldpartijen