+ Reageer
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
31 tot 33 van 33
    MVC Lid

Reacties
    700
    29-06-2017

een hoogmoedige word zelfs het paradijs verboden, terwijl Allah een berouwvolle junkie nog altijd kan vergeven, just saying
    wie lachend een zonde begaat zal huilend de hel ingaan, wie huilend Allah tevreden stelt zal lachend het paradijs ingaan

MVC Lid

Reacties
    546
    26-02-2015

Citaat Geplaatst door mezjnoena6 Bekijk reactie
    hhhh wauw wat een wending, heb wel gelachen maar effe to the point, je voelt je hot terwijl ze je slechts als een 2de keus zag,met deze attitude zal je zekers niemand kunnen krijgen, ik bedoel ze heeft je eerder al gefriendzoned wat al een teken is dat je niet hot bent en nog doe je zo? zie je nou waarom vrouwen vaak op de zogenaamde bad boys vallen, ook al is hij junkie, verslaafd or whatever, hij draagt je sowieso op handen en voeten en zal je voor altijd lief hebben en je het gevoel geven dat je belangrijk bent voor hem, daarom vallen vrouwen op dat soort mannen ondanks hun gebreken, jongens zoals jou worden gelijk friendzoned, zelfs bij een gescheiden vrouw eerlijk gezegd, niemand kan een hoogmoedige serieus nemen die eigenlijk dat soort zelfvertrouwen niet eens mag hebben met alle respect

Ten eerste ik voelde me niet hot omdat ik 2e keus was. Ik voelde me meer beledigd. Ik ben nooit gefriendzoned ik had verzocht om een gesprek aan te gaan met haar mahram thats it. Daaruit was er niets uit gekomen dus heb ik ook contact verbroken en was verder gegaan. Ik snap niet dat jij zelf een eigen verhaal ervan maakt met alleen aannames. Je kan ook vragen stellen ipv je eigen verhaal ervan maken en dan uitlachen

MVC Lid

Reacties
    91
    28-11-2004

Salaam

Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Ten eerste ik voelde me niet hot omdat ik 2e keus was. Ik voelde me meer beledigd. Ik ben nooit gefriendzoned ik had verzocht om een gesprek aan te gaan met haar mahram thats it. Daaruit was er niets uit gekomen dus heb ik ook contact verbroken en was verder gegaan. Ik snap niet dat jij zelf een eigen verhaal ervan maakt met alleen aannames. Je kan ook vragen stellen ipv je eigen verhaal ervan maken en dan uitlachen
    Wat zijn de vrouwen gemeen tegen je op deze topic niets van aantrekken. Wat vervelend dat ze daar na een scheiding en kids pas mee
    kwam. Ik snap wel dat je beledigd was, vooral omdat ze je had afgewezen voor lijkbaar een loser. Ik hoop dat je snel de juiste vrouw
    ontmoet die bij jou past. Blijkbaar was zij dat niet alles is el mektaab.