+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 23
    MVC Lid

Reacties
    751
    24-05-2017

Stelling: Mannen die obsessie hebben over "negatieve" vrouwen,

kunnen beter vaker kijken naar positieve vrouwen.

1. Eens
    2. Oneens
    3. Weet ik niet

Ottoman Caliphate

Reacties
    462
    12-03-2016

Waar zijn die positieve vrouwen dan? Heb je voorbeelden? Je noemt het obsessie maar ik denk dat die mannen gerechtvaardigde redenen hebben om op z'n minst bezorgd te zijn.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

Life is good. ❤️

Reacties
    2.106
    23-03-2016

Oneens. Elke vrouw heeft negatieve en postieve kanten. Het is gewoon beter om zelf positief in het leven te staan.
    Success is walking from failure to failure with no loss of enthusiasm.

MVC Lid

Reacties
    751
    24-05-2017

In iedere volk heb je zuivere vrouwen en zuivere mannen en onzuivere vrouwen en onzuivere mannen.

Ottoman Caliphate

Reacties
    462
    12-03-2016

Hoepel op met je clichés. Dit zijn geen onderwerpen die zich lenen voor antwoorden als ja of nee of nog erger ik weet het niet.
    Wat ben je dan voor randdebiel om je met dit soort zaken bezig te houden.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

MVC Lid

Reacties
    751
    24-05-2017

Je vraag was: Waar zijn die positieve vrouwen dan.?

In iedere volk heb je zuivere vrouwen en zuivere mannen en onzuivere vrouwen en onzuivere mannen.

MVC Lid

Reacties
    751
    24-05-2017

Citaat Geplaatst door Butterflyyy Bekijk reactie
    Oneens. Elke vrouw heeft negatieve en postieve kanten. Het is gewoon beter om zelf positief in het leven te staan.

Negatief bedoel ik vooral vrouwen die zich vaak zedig kleden en fotos van maken zoals je vaak op internet tegenkomt. Mannen zoeken vaak op internet naar zulke type vrouwen.

Maar tuurlijk zijn vrouwen ook mensen met gevoelens dus ups en downs.

Lil moments.

Reacties
    1.833
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    Waar zijn die positieve vrouwen dan? Heb je voorbeelden? Je noemt het obsessie maar ik denk dat die mannen gerechtvaardigde redenen hebben om op z'n minst bezorgd te zijn.
    Waar zijn de positieve, schone mannen dan?

Alles heeft ook een keerzijde: 'Vieze' vrouwen- 'vieze' mannen en 'nette' vrouwen- 'nette' mannen. Je hebt ze allemaal.

Life is good. ❤️

Reacties
    2.106
    23-03-2016

Citaat Geplaatst door AtlasLion- Bekijk reactie
    Negatief bedoel ik vooral vrouwen die zich vaak zedig kleden en fotos van maken zoals je vaak op internet tegenkomt. Mannen zoeken vaak op internet naar zulke type vrouwen.

Maar tuurlijk zijn vrouwen ook mensen met gevoelens dus ups en downs.
    Het uiterlijk zegt vrij weinig. Laat je vooral niet leiden hierdoor. Iedereen heeft slechte en goede kanten, sommige verstoppen het en de ander niet. Als mens hebben we ook heel veel tekortkomingen.
    Success is walking from failure to failure with no loss of enthusiasm.

Allochtoonse.

Reacties
    225
    29-01-2015

Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    Abi, svp ook solidair zijn met Afghanistan.

Once declared, wars must be fought.

MVC Lid

Reacties
    35
    16-10-2017

Die kunnen beter naar zichzelf kijken. Geen enkel mens is perfect, ook zij maken fouten. Ik denk dat dit soort mannen zelf erg verkeerd bezig zijn en daarom juist naar anderen wijzen zodat zij hun eigen fouten kunnen verdoezelen.

MVC Lid

Reacties
    751
    24-05-2017

Up

Verbannen

Reacties
    72
    22-07-2017

Citaat Geplaatst door AtlasLion- Bekijk reactie
    Up

En jij noemt jezelf een atlaslion a kontelikkende chiwawa gehehe