1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    181
    06-01-2015

    Hebben marokkaanse mannen ook kans op chlamidya

    Omdat ze besneden zijn
    Ik ben erg benieuwd want ik hoor dan vrouwen die zeggen .
    We zijn. 4x getrouwd gescheiden niks op gelopen .omdat ze rein. Zijn alhaw3lm.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Enkel bij HaramSeks dus Zina kan je Ziektes Oplopen. Aids enz. Zina is Haram.

    HalalSeks gaat in Vanaf de HuwelijksNacht.

    En de Islam eist voor Beiden een Kleine Wassing voor de GeslachtsGemeenschap en Grote Wassing na de GeslachtsGemeenschap.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    Enkel bij HaramSeks dus Zina kan je Ziektes Oplopen. Aids enz. Zina is Haram.

    HalalSeks gaat in Vanaf de HuwelijksNacht.

    En de Islam eist voor Beiden een Kleine Wassing voor de GeslachtsGemeenschap en Grote Wassing na de GeslachtsGemeenschap.
    Dat is helemaal niet waar hoor.
    Als een man voor zijn huwelijk seksueel actief is geweest kan hij dit opgelopen hebben en daarna zijn vrouw besmetten die nooit seks heeft gehad.
    Grote en kleine wassing voorkomt ook geen geslachtsziektes. Toevallig dat ik dit lees na die ophef topic van walou Hayat.

    En aan TS 4 keer gescheiden en getrouwd?
    Realy? Zijn we inmiddels zo ver gezonken....

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    70
    02-06-2017

    Weetje wat is jullie willen gewoon allemaal ebroer nehal kehba yemekom. Ga na je huisarts en zeg mijn man heeft besneden ebroer en nubheb ik chlamidiya. Kleine meisjes
    ik stel me open voor gevoelens en emoties de meeste zeggen dat ook terwijl ze nooit de dood zien