1. #16
    Verbannen

    Reacties
    56
    21-02-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    wat bedoel je precies?
    je zegt die gevoelens zijn aangeboren
    geloof je in Allah?
    ben je ermee geboren en moet je het gwn onderdrukken of?
    hoe moet je ermee omgaan volgens jou

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Als het aan jou lag zou heel marokko ongelovig mogen zijn en jou perverse gedachtes mogen uiten, Maar alhamdulilah dat onze koning moslim is en dat het heel Marokko de islam omhelst dat is de barmhartigheid van Allah.
    Jij komt bij mij over als een landverrader volgens mij zijn jou ouders joods die niks aan hun geloof doen en jij al helemaal niet dat is mij duidelijk geworden, Want je bent totaal ontspoort er zit niks goeds in jou heb ik gemerkt tot nu toe.. Maargoed zolang je nog leeft en elke dag kunt ademen heb je nog een kans om vergeving en te geloven dat God bestaat.
    Wat loop je nou de hele tijd over MIJ te praten?
    Volgens jouw, jij bent, jij vindt, jij zegt pff kun je niet op jezelf en je eigen letten?
    Mij boeit het echt niet waar iemand in gelooft, ik heb er geen baat bij. Jij daarentegen misschien wel?

    Waarom kom ik over als een landverrader, omdat ik nogmaals niet hetzelfde denk als jij en de koning?
    Nu denk je ook nog eens mijn ouders te kennen en te weten wat zij geloven?
    Waauw ik wist wel dat er rare mensen hier waren maar jij slaat echt alles. Fijn dat je mij zo goed kent en dat je weet wat ik doe in mijn leven. Ik denk dat jij denkt dat elke Marokkaans hetzelfde is als jij of je wilt het zo graag dat je gaat oordelen over mensen die jij niet kent. Ik hoef jou niks duidelijk te maken en jij mij niet. Leef je leven hoe jij dat wilt, met of zonder geloof maar laat andere mensen dat ook doen. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als iemand tegen jou zegt, luister het jodendom is het ware geloof en als je daar niet in wilt geloven, ben je slecht?

    Waarom moeten ''moslims'' altijd zo dramatisch doen als het gaat om geloof?
    Wat boeit jou het leven, geloof en gedachtes van een ander?

    Ik zou bijna denken dat je niet zo zeker van je geloof bent en dat je jezelf heel hard probeert te overtuigen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door acegi Bekijk reactie
    je zegt die gevoelens zijn aangeboren
    geloof je in Allah?
    ben je ermee geboren en moet je het gwn onderdrukken of?
    hoe moet je ermee omgaan volgens jou
    Deze vragen van jou zijn allang beantwoord dus lees maar ff terug. Wat doet mijn geloof er nogmaals toe?
    Ik ben geen homo of lesbie dus ik zou niet weten wat diegene voelt bij zijn gevoel. Wat ik vind doet er niet zoveel toe omdat het gaat om de persoon zelf. Wat zijn gevoel zegt en wat hij erbij voelt. Gelovige zeggen dat het van de duivel komt maar dat geloof ik niet.

    Ik heb al eerder gezegd dat je beter eens kan gaan verdiepen in hetgeen waar je vragen over hebt dan hier lopen discussiëren over of het wel of niet is aangeboren.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Wat loop je nou de hele tijd over MIJ te praten?
    Volgens jouw, jij bent, jij vindt, jij zegt pff kun je niet op jezelf en je eigen letten?
    Mij boeit het echt niet waar iemand in gelooft, ik heb er geen baat bij. Jij daarentegen misschien wel?

    Waarom kom ik over als een landverrader, omdat ik nogmaals niet hetzelfde denk als jij en de koning?
    Nu denk je ook nog eens mijn ouders te kennen en te weten wat zij geloven?
    Waauw ik wist wel dat er rare mensen hier waren maar jij slaat echt alles. Fijn dat je mij zo goed kent en dat je weet wat ik doe in mijn leven. Ik denk dat jij denkt dat elke Marokkaans hetzelfde is als jij of je wilt het zo graag dat je gaat oordelen over mensen die jij niet kent. Ik hoef jou niks duidelijk te maken en jij mij niet. Leef je leven hoe jij dat wilt, met of zonder geloof maar laat andere mensen dat ook doen. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als iemand tegen jou zegt, luister het jodendom is het ware geloof en als je daar niet in wilt geloven, ben je slecht?

    Waarom moeten ''moslims'' altijd zo dramatisch doen als het gaat om geloof?
    Wat boeit jou het leven, geloof en gedachtes van een ander?

    Ik zou bijna denken dat je niet zo zeker van je geloof bent en dat je jezelf heel hard probeert te overtuigen.

    Je blijft maar discussies aangaan omdat je aan jezelf twijfelt en heel erg bang bent voor de dood en wat er na je dood met jou zal gebeuren. Daarom blijf je maar plakken en discussiëren met iedereen.
    Wat ik heb geleerd ga nooit te lang een discussie aan met een ongelovige want zij zijn doof stom en blind en jij wilt alles uit dit leven halen en deze dunya en gelooft niet in het hiernamaals en het eeuwige leven in de hemel of hel Goodbye....

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door acegi Bekijk reactie
    je zegt die gevoelens zijn aangeboren
    geloof je in Allah?
    ben je ermee geboren en moet je het gwn onderdrukken of?
    hoe moet je ermee omgaan volgens jou
    Salam bro het heeft geen zin om haar iets bij te brengen of uit te leggen..
    Zij heeft de weg van Shaitan gekozen als ongelovige met haar denkwijze

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    56
    21-02-2017

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Salam bro het heeft geen zin om haar iets bij te brengen of uit te leggen..
    Zij heeft de weg van Shaitan gekozen als ongelovige met haar denkwijze
    wa aleykumu selam
    ik ziet het net
    heeft idd geen zin

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Je blijft maar discussies aangaan omdat je aan jezelf twijfelt en heel erg bang bent voor de dood en wat er na je dood met jou zal gebeuren. Daarom blijf je maar plakken en discussiëren met iedereen.
    Wat ik heb geleerd ga nooit te lang een discussie aan met een ongelovige want zij zijn doof stom en blind en jij wilt alles uit dit leven halen en deze dunya en gelooft niet in het hiernamaals en het eeuwige leven in de hemel of hel Goodbye....

    HAHAHA jongen dit is een discussie forum, pff jij weet echt niet veel zo te merken. Ik ben niet degene die twijfelt mij volgens mij jij wel. Waarom zou ik bang zijn voor de dood, iedereen gaat dood dus of ik er nou wel of niet bang voor ben, dat maakt geen verschil. Ik plak niet, ik reageer enkel op mensen, wat jij ook doet. Als je niet wilt dat ik op jou reageer, moet je ook niet op mij reageren, simpel.

    Ewa ik zou zeggen, doe wat je hebt geleerd en ga wat nuttigs doen, een boek lezen over hersenen ofzo. Ik geef je zoveel tips maar je negeert het. Als ik doof, stom en blind ben, ben jij een meeloper, heb je geen eigen mening en leef je in een illusie.

    Blijf jezelf maar gek maken, mij maak je niet gek

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door acegi Bekijk reactie
    wa aleykumu selam
    ik ziet het net
    heeft idd geen zin
    Net zo min dat het zin heeft om jou te vertellen dat je een boek moet gaan lezen over kwantum mechanica

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    HAHAHA jongen dit is een discussie forum, pff jij weet echt niet veel zo te merken. Ik ben niet degene die twijfelt mij volgens mij jij wel. Waarom zou ik bang zijn voor de dood, iedereen gaat dood dus of ik er nou wel of niet bang voor ben, dat maakt geen verschil. Ik plak niet, ik reageer enkel op mensen, wat jij ook doet. Als je niet wilt dat ik op jou reageer, moet je ook niet op mij reageren, simpel.

    Ewa ik zou zeggen, doe wat je hebt geleerd en ga wat nuttigs doen, een boek lezen over hersenen ofzo. Ik geef je zoveel tips maar je negeert het. Als ik doof, stom en blind ben, ben jij een meeloper, heb je geen eigen mening en leef je in een illusie.

    Blijf jezelf maar gek maken, mij maak je niet gek
    Isgoed Marokkaanse jodin.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Isgoed Marokkaanse jodin.
    Precies een reactie van een ongeschoold mens

  11. #26
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Voel het leven en leef je gevoelens.

  12. #27
    Junior

    Reacties
    21
    03-07-2017

    Als je het kan vermijden, zou ik dat vooral doen. Wat je niet ooit geprobeerd heb zul je ook niet zo snel missen.

  13. #28
    Live Ur Life..

    Reacties
    11
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Je kan het onderdrukken maar je gevoel veranderen kan niet. Je kan jezelf wijs maken dat je de gevoelens niet hebt maar daar wordt je niet gelukkig van. Ik kan me niet voorstellen dat god zijn ''schepsels'' ongelukkig wilt zien/maken. Jij ziet het als een test maar ik zie dat niet zo omdat, zoals ik al zei, niet kan voorstellen dat god je ongelukkig wilt zien.

    Iemand met homo gevoelens kan er zelf niks aan doen maar god daarentegen kan dat wel als hij wil.

    Ik heb niet gezien wat god heeft gedaan met die mensen, ik was er niet bij, Jij wel?
    Het blijven verhalen waar je nooit 100% kan bewijzen dat het daadwerkelijk is gebeurt.

    Zoals vele begin je weer te wijzen met je vingertje. Ik raad je aan om die vinger bij je te houden. Het gaat hier niet om mij maar om het algemeen. Ik weet niet of jij ooit onderzoek hebt gedaan of dat je nooit verder bent gekomen dan één boek. Wat is jouw bewijs dat het niet is aangeboren maar aangeleerd?

    Ik kan er namelijk over spreken omdat ik het zelf heb gezien bij mensen die van jongs af al interesse hadden voor het zelfde geslacht en dan praat ik over 1995 en niet over 2017. Nu 2017 is precies diegene getrouwd met hetzelfde geslacht. Op basis daarvan en ook de onderzoeken die gedaan worden, kan je spreken over aangeboren.

    http://www.hpdetijd.nl/2014-11-19/st...it-aangeboren/

    Ik zou zeggen doe eens wat biologische kennis op.

    peace
    Mooi gezegd!

  14. #29
    Live Ur Life..

    Reacties
    11
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door trabando1 Bekijk reactie
    Homoseksualiteit wordt je niet mee geboren. Zit tussen de oren. Je wordt toch ook niet als een racist geboren? Of als moordenaar? Of als een dictator? Zulke dingen wordt je door de keuzes die je maakt.

    Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
    Appels met peren vergelijken..kansloos

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    9
    18-08-2017

    Djin isq zoek het op. Allahster kan een van de kenmerken zijn.