1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    677
    26-09-2016

    Gay alert!......

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door Hniwna Bekijk reactie
    Je herkent een alpha (1% van de mannen) en beta (99%) als je er één ziet. De beta failure is de norm geworden dus dat is eigenlijk allemans beeld van de 'man' anno 2017. Het gaat daarbij niet om wat je ziet (dat speelt zich af op bewust niveau) maar wat zo iemand bij je kan losmaken (wat zich afspeelt op onbewust niveau). Ik maak het dagelijks mee, mede-alphas geven me zonder me te kennen een nod (knikje met hun hoofd) en respect (welke uiteraard wederzijds is), beta's kijken tegen me op, voelen zich super onzeker en geintimideerd door mij maar hebben zo nu en dan van die typische wijvenacties waarbij ze me op passief-agressieve wijze proberen onderuit te halen maar 't lukt ze toch niet, because I'm their fucking superior. Ten alle tijden.

    En vrouwen? Die oogneuken mij continue, 24/7/365, komen altijd dicht bij me staan, benaderen mij (huh, kifash een vrouw hit op een man!?) en verlangen naar mijn superzaad maar ain't gonna give them. Er zijn 'helaas' ook vrouwen die normaal de baas zijn in een relatie omdat ze beta mannetjes gewend zijn die hen op een voetstuk plaatsen. Kijk, zulke vrouwen voelen zich ook geintimiteerd als ik aanwezig ben omdat ze bij mij iets ervaren wat niet binnen hun 'frame' past. Ze voelen zich aangetrokken tot me maar tegelijkertijd ook geintimieerd dus wat doen ze? Mij ontwijken (zelfs geen oogcontact) maar wel stiekem kijken (bro, ik heb 3e oog in me achterhoofd, zie alles), tot ik mijn ijzeren blik weer tot hen wendt en hen weer snel zie wegkijken, hihi.

    Ik wil het je graag een keer demonstreren. Dan gaan we een keertje samen lopen in de Kalverstraat in Amsterdam en zodra een stelletje in zicht is en ik dichter bij kom, let dan heel goed op de man... die wordt bang, is onzeker en houdt zijn vrouwtje ineens steviger vast. En het vrouwtje? Die blijft mij maar vergeild aankijken. En ja, ik ben de fucking reden. Het gaat daarbij niet om mijn uiterlijk of iets wat van materie is, het is mijn aura of mijn ziel dat mensen doet weten met wie ze te maken hebben.

    En GestoordeMan, je bent helemaal niet gestoord dus niet jezelf zo tekort doen met zo'n nickname ook al is het maar een nickname. Hugs & kisses.
    Je heeft te veel PUA materiaal gelezen en gekeken die termen die je gebruikt zo herkenbaar

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    209
    01-06-2009

    Citaat Geplaatst door Appieheijm Bekijk reactie
    Gay alert!......
    Haha, I smell pussy, ben jij dat Appieheijm? Gewoon lekker naar de grond kijken als ik je voorbij loop terwijl ik je met mijn, naar schijnt, predator blik doe aankijken. Met mijn blik alleen al zal ik alle (oude) angsten in je doen wakkeren en je doen verlangen naar de veilige schoot van je mama. Toevallig maakte een mede-beta soortgenootje van je laatst een vergelijkbare opmerking in de sauna van de sportschool waar ik train. Ik complimenteer een vent met zijn fysiek (het is wat het is), vuurt een beta gassie een losse flodder op me af in de trant van de opmerking 'heb je zijn nummer al geregeld wela?', hij wilde gewoon ff leuk doen en dacht dat ik zijn saunavriendje was die met hem mee zou lachen. Andere aanwezigen lachten wel. Mijn antwoord: Nee, ik regel wel die van je moeder. Muisstil was het ineens.

    Ken je dat? Wanneer de Engelen gedwongen worden te gaan zitten omdat de duivel opstaat. Dat ervaar ik dagelijks. Alleen zie ik mezelf niet als de duivel, ik ben juist de lieve, goeie engel en de rest is gewoon bezeten door de duivel. Nog nooit heb ik iemand uitgedaagd, nooit heb ik iemand iets misdaan of het gevoel gegeven minder man te zijn terwijl ik de tools heb om een man te 'ontmannen' maar zodra je denkt mij te kunnen onttronen, laat ik je zien wie je daddy is. Heb je respect voor mij, dan heb ik 2x zoveel respect voor jou. The spirit of Allah is within me, alhamdoullilah.

    Je hebt een leeuw als avatar maar je bent in feite gewoon een pussy. Accepteer je voorbestemming en sluit altijd netjes je dag af met een masturbeersessie omdat chicks don't dig guys like you. Show me your beta-powerrrrrrrrr, over controversies gesproken!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    209
    01-06-2009

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Je heeft te veel PUA materiaal gelezen en gekeken die termen die je gebruikt zo herkenbaar
    Even voor de rest die niet snapt waar PUA voor staat. PUA staat voor Pick Up Artist. PUA praat wordt verkocht door een alpha aan de betas. Kansloze beta's, zoveel in aantal, je kunt er de maan mee vullen. De enige term die vaak voorkomt onder PUA's is 'provider' en die gebruikte ik in een andere topic dus dat is heel goed van je, je bent al begonnen mijn andere reacties te lezen omdat je in je onderbuikje voelt dat je superveel van mij kunt leren. Erkenning, gotcha!

    Ik moet je echter teleurstellen. Ik regel geen chicks, chicks proberen dat omgekeerd bij mij dus ik heb PUA niet nodig. Als het aankomt op PUA zou ik degene zijn die niet de meester is, nee, die ene die een gastcollege komt geven op stalkerige uitnodiging van de meester himself. De reden dat ik (ook) bekend ben met PUA is vanwege jullie beta's. Altijd heb ik gedacht dat alleen vrouwen jaloers op elkaar zijn en elkaar omlaag halen om te klimmen op de rug v/d ander dus het was voor mij een shock toen ik uit mijn 'ziende blind' situatie wakker werd. Net als een roofdier die eerst zijn prooi observeert, ben ik toen via google op zoek gegaan naar het 'beta man' verschijnsel en wollah 3adiem, Allah is mijn getuige, ik kijk neer op jullie en nooit zullen jullie het niveau en bewustzijn bereiken welke ik nu level. En het meest zorgelijke is: jullie vormen 99% van de hedendaagse mannenpopulatie. Jullie bestaan heeft de betekenis van het man zijn veranderd.

    Het is bijna 6 uur (klokkie op M.nl loopt een uur vooruit), de meesten van jullie zitten nog te slapen omdat jullie de slaap nodig hebben om tot 50% op te laden. Jij bent als een oude 5-jarige batterij van een telefoon die op een gegeven moment gewoon niet meer oplaadt terwijl ik slechts met 4 uurtjes slaap (Einstein sprak erover) volledig opgeladen ben. Wat ik nu ga doen? Uitloggen, 333 pushups doen (in de avond doe ik er ook 333, tel op) en een ijskoude douche nemen, daarna richting werk. Jij? Je de hele dag minderwaardig voelen. En terecht! Suck it up, omarm wie je bent.

  5. #20
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Haha goede oude sa7bi.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door yasminatje_ Bekijk reactie
    Even voor de rest die niet snapt waar PUA voor staat. PUA staat voor Pick Up Artist. PUA praat wordt verkocht door een alpha aan de betas. Kansloze beta's, zoveel in aantal, je kunt er de maan mee vullen. De enige term die vaak voorkomt onder PUA's is 'provider' en die gebruikte ik in een andere topic dus dat is heel goed van je, je bent al begonnen mijn andere reacties te lezen omdat je in je onderbuikje voelt dat je superveel van mij kunt leren. Erkenning, gotcha!

    Ik moet je echter teleurstellen. Ik regel geen chicks, chicks proberen dat omgekeerd bij mij dus ik heb PUA niet nodig. Als het aankomt op PUA zou ik degene zijn die niet de meester is, nee, die ene die een gastcollege komt geven op stalkerige uitnodiging van de meester himself. De reden dat ik (ook) bekend ben met PUA is vanwege jullie beta's. Altijd heb ik gedacht dat alleen vrouwen jaloers op elkaar zijn en elkaar omlaag halen om te klimmen op de rug v/d ander dus het was voor mij een shock toen ik uit mijn 'ziende blind' situatie wakker werd. Net als een roofdier die eerst zijn prooi observeert, ben ik toen via google op zoek gegaan naar het 'beta man' verschijnsel en wollah 3adiem, Allah is mijn getuige, ik kijk neer op jullie en nooit zullen jullie het niveau en bewustzijn bereiken welke ik nu level. En het meest zorgelijke is: jullie vormen 99% van de hedendaagse mannenpopulatie. Jullie bestaan heeft de betekenis van het man zijn veranderd.

    Het is bijna 6 uur (klokkie op M.nl loopt een uur vooruit), de meesten van jullie zitten nog te slapen omdat jullie de slaap nodig hebben om tot 50% op te laden. Jij bent als een oude 5-jarige batterij van een telefoon die op een gegeven moment gewoon niet meer oplaadt terwijl ik slechts met 4 uurtjes slaap (Einstein sprak erover) volledig opgeladen ben. Wat ik nu ga doen? Uitloggen, 333 pushups doen (in de avond doe ik er ook 333, tel op) en een ijskoude douche nemen, daarna richting werk. Jij? Je de hele dag minderwaardig voelen. En terecht! Suck it up, omarm wie je bent.

    Ten eerste ik heb niet eens de moeite gedaan om in je andere topics te lezen. Het was voor mij overduidelijk wat Hwina heeft gepost. Blijkbaar heb jij meerdere accounts.

    Bovendien de term beta en alpha dat is gewoon verzonnen term die heel bekend is in darwinisme. Heel triest dat moslims termen gebruiken van Charles Darwin

    Jouw soort hoe je zelf wil noemen pua of mgtow die enigste waar zij goed in zijn is andere mannen uitmaken voor beta terwijl ze schuilen achter de keyboard

    Succes met het volgen van Theorie van Kuffaar zoals Darwin en Einstein

  7. #22
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Appieheijm Bekijk reactie
    Hij wordt wel vermoord !
    I know..ben nog niet zover maar ik mis hem nu al..dat helpt bij het rouwen later.

    Variables are the only constants in the world..


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    677
    26-09-2016

    Hoogmoedige gay met Kapsones!


    Gay alert!

  9. #24
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Appieheijm Bekijk reactie
    Hoogmoedige gay met Kapsones!


    Gay alert!
    Over wie heb jij het?

    Variables are the only constants in the world..


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    209
    01-06-2009

    Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    Haha goede oude sa7bi.
    Ewa! Zie hoe jij in tegenstelling tot die twee beta failures in peace komt, dat definieert jou als een bratsko. Bratsko is een term die ik bedacht heb in het `wilde westen` van Amsterdam en is een samenvoeging van de woorden bro en matsko (van mattie). Like & share.

    Ik zag je Sa7bi topic, .

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    209
    01-06-2009

    GestoordeMan, mijn woorden dringen helaas niet tot je door omdat je op een ander level zit dan ik. Je begeeft je nog op de begane grond.

    Wie weet kan het volgende filmpje je wat wijzer maken. Een strijd tussen een alpha en een beta. De alpha is rustig, cool en zelfverzekerd. De beta ziet er alsof ie aan de steroiden zit, is heel onrustig en compenseert zijn onzekerheid met een hoop kabaal (kijk mij!) en zoekt bevestiging bij zijn leger. Zie hoe de alpha de beta afhandelt, zonder omkijken, zeker zijnd van zijn zaak, en vervolgens met een predator blik inbeukt op de zwakke zielen van de voetsoldaten, hen vraagt of er niemand anders is die hem durft uit te dagen en zij daar allemaal met knikkende knieetjes de beta failures aan het wezen zijn. Als je nu nog niet snapt dat er een onderscheid is tussen mannen (alphas) en betas/manginas als jij, mag je jezelf ook een moron noemen.

    https://youtu.be/Sq-uMIZGETs

  12. #27
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Over wie heb jij het?
    Laat maar..het gaat over die psycho.

    Variables are the only constants in the world..


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    209
    01-06-2009

    Citaat Geplaatst door Appieheijm Bekijk reactie
    Hoogmoedige gay met Kapsones!


    Gay alert!
    Ik ben niet hoogmoedig en heb ook geen kapsones. Mensen met wie ik omga, kunnen dat bevestigen. Zou ik me laten omringen met beta jongetjes als jij dan zou je me inderdaad als zodanig kunnen typeren omdat beta jongetjes te vergelijken zijn met vrouwen welke je vriendelijkheid verwarren met zwakheid, denkend dat het beest in een alpha man dood is terwijl deze slechts aan het slapen is. Ik kijk neer op jou, je bent geen man en de kans is groot dat je er ook nooit een zal worden. Het doet mij pijn dat de man anno 2017 turned into such a joke.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    209
    01-06-2009

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Laat maar..het gaat over die psycho.
    No psycho. Beta jongens worden hun hele leven afgewezen door vrouwen en verworden daardoor tot verkrachters, vrouwenmishandelaars, dronkelappen, wietrokers, etc. Als vrouw ben je bij een vent als ik in goede handen tenzij jij graag de touwtjes in handen wilt hebben, dan match je het best met een onderdanige beta male die jou thuis een pak slaag geeft omdat ie buitenshuis een alpha niet aankon.

  15. #30
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door yasminatje_ Bekijk reactie
    Ewa! Zie hoe jij in tegenstelling tot die twee beta failures in peace komt, dat definieert jou als een bratsko. Bratsko is een term die ik bedacht heb in het `wilde westen` van Amsterdam en is een samenvoeging van de woorden bro en matsko (van mattie). Like & share.

    Ik zag je Sa7bi topic, .
    Nishan a bratsko! Ja ik dacht aan je waar niemand anders dat deed. Jij bent een van de weinige mocro's die gewoon zichzelf durft te zijn en de bitches durft uit te maken voor wat ze werkelijk zijn.
    Dat is anno nu bewonderenswaardig. Waar zijn al die andere leden?
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.