+ Reageer
Pagina 3 van 8 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
31 tot 45 van 111
    Verbannen

Reacties
    215
    01-06-2009

Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    Haha goede oude sa7bi.
    Ewa! Zie hoe jij in tegenstelling tot die twee beta failures in peace komt, dat definieert jou als een bratsko. Bratsko is een term die ik bedacht heb in het `wilde westen` van Amsterdam en is een samenvoeging van de woorden bro en matsko (van mattie). Like & share.

Ik zag je Sa7bi topic, .

Verbannen

Reacties
    215
    01-06-2009

GestoordeMan, mijn woorden dringen helaas niet tot je door omdat je op een ander level zit dan ik. Je begeeft je nog op de begane grond.

Wie weet kan het volgende filmpje je wat wijzer maken. Een strijd tussen een alpha en een beta. De alpha is rustig, cool en zelfverzekerd. De beta ziet er alsof ie aan de steroiden zit, is heel onrustig en compenseert zijn onzekerheid met een hoop kabaal (kijk mij!) en zoekt bevestiging bij zijn leger. Zie hoe de alpha de beta afhandelt, zonder omkijken, zeker zijnd van zijn zaak, en vervolgens met een predator blik inbeukt op de zwakke zielen van de voetsoldaten, hen vraagt of er niemand anders is die hem durft uit te dagen en zij daar allemaal met knikkende knieetjes de beta failures aan het wezen zijn. Als je nu nog niet snapt dat er een onderscheid is tussen mannen (alphas) en betas/manginas als jij, mag je jezelf ook een moron noemen.

https://youtu.be/Sq-uMIZGETs

Non-conformist

Reacties
    11.174
    15-04-2009

Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Over wie heb jij het?
    Laat maar..het gaat over die psycho.

Variables are the only constants in the world..

Verbannen

Reacties
    215
    01-06-2009

Citaat Geplaatst door Appieheijm Bekijk reactie
    Hoogmoedige gay met Kapsones!

Gay alert!
    Ik ben niet hoogmoedig en heb ook geen kapsones. Mensen met wie ik omga, kunnen dat bevestigen. Zou ik me laten omringen met beta jongetjes als jij dan zou je me inderdaad als zodanig kunnen typeren omdat beta jongetjes te vergelijken zijn met vrouwen welke je vriendelijkheid verwarren met zwakheid, denkend dat het beest in een alpha man dood is terwijl deze slechts aan het slapen is. Ik kijk neer op jou, je bent geen man en de kans is groot dat je er ook nooit een zal worden. Het doet mij pijn dat de man anno 2017 turned into such a joke.

Verbannen

Reacties
    215
    01-06-2009

Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Laat maar..het gaat over die psycho.
    No psycho. Beta jongens worden hun hele leven afgewezen door vrouwen en verworden daardoor tot verkrachters, vrouwenmishandelaars, dronkelappen, wietrokers, etc. Als vrouw ben je bij een vent als ik in goede handen tenzij jij graag de touwtjes in handen wilt hebben, dan match je het best met een onderdanige beta male die jou thuis een pak slaag geeft omdat ie buitenshuis een alpha niet aankon.

Ottoman Caliphate

Reacties
    465
    12-03-2016

Citaat Geplaatst door yasminatje_ Bekijk reactie
    Ewa! Zie hoe jij in tegenstelling tot die twee beta failures in peace komt, dat definieert jou als een bratsko. Bratsko is een term die ik bedacht heb in het `wilde westen` van Amsterdam en is een samenvoeging van de woorden bro en matsko (van mattie). Like & share.

Ik zag je Sa7bi topic, .
    Nishan a bratsko! Ja ik dacht aan je waar niemand anders dat deed. Jij bent een van de weinige mocro's die gewoon zichzelf durft te zijn en de bitches durft uit te maken voor wat ze werkelijk zijn.
    Dat is anno nu bewonderenswaardig. Waar zijn al die andere leden?
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

Ottoman Caliphate

Reacties
    465
    12-03-2016

Ik stuitte toevallig op dit nieuwtje, dit schijnt de allerlaatste mannelijke noordelijke witte neushoorn te zijn
    '
    sneu hé
    http://gulfnews.com/guides/travel/th...male-1.2081625
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

MVC Mtiwie

Reacties
    1.585
    04-11-2005

Jullie moeten gauw hulp zoeken

Verstuurd vanuit West

Onderweg..

Reacties
    60
    10-02-2017

Nice biceps ^^

MVC Mtiwie

Reacties
    1.585
    04-11-2005

Citaat Geplaatst door Euph_5 Bekijk reactie
    Nice biceps ^^
    Nice chin

Verstuurd vanuit West

MVC Lid

Reacties
    674
    26-09-2016

1m 50 onzekere gay gappie met een ego van hier tot aan tokyo!

Onderweg..

Reacties
    60
    10-02-2017

Citaat Geplaatst door Mtiwiewest Bekijk reactie
    Nice chin

Verstuurd vanuit West

Haha gespierd en zo

Ask me anything!

Reacties
    31.613
    07-08-2007

Zo knap is ie ook weer niet.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

Non-conformist

Reacties
    11.174
    15-04-2009

Citaat Geplaatst door Euph_5 Bekijk reactie
    Nice biceps ^^
    i know right..

Non-conformist

Reacties
    11.174
    15-04-2009

Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Zo knap is ie ook weer niet.
    Ik val ook niet op knap. Ik val op charme en mannelijkheid wat hij allebei uitstraalt in de serie..dat maakt hem knap als het ware..