+ Reageer
Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 LaatsteLaatste
76 tot 90 van 111
    Ottoman Caliphate

Reacties
    465
    12-03-2016

Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Daar getuigen jouw posts op deze site niet van..to say the least.
    het ging toch om dit draadje?
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

Non-conformist

Reacties
    11.174
    15-04-2009

Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    het ging toch om dit draadje?
    Als jij gaat generaliseren, doe ik dat ook..aard van het beestje.

Variables are the only constants in the world..

Ottoman Caliphate

Reacties
    465
    12-03-2016

Als jij gaat generaliseren, doe ik dat ook..aard van het beestje.
    Go make me a sandwich
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

Verbannen

Reacties
    48
    01-11-2004

Zo, ik vind het knap dat een thirst topic opeens een of andere lange discussie wordt over alpha en beta..ze zeggen dat vrouwen lang vanstof zijn maar jullie kunnen er ook wat van.
    Schuld ligt bij prinses GestoordeMan die niet bij de les kon blijven. Bij hem draait 'alpha versus beta' om het wel of niet succesvol zijn bij het versieren van vrouwen terwijl de alpha niet eens meedoet met dat 'pick up' spel omdat de alpha snapt dat het de vrouwen zijn die om hem moeten vechten i.p.v. omgekeerd. Zolang je er maar bewust van bent dat een alpha geen overmoedige, arrogante macho is die (perse) fysiek groot is en met veel vrouwen slaapt. Dat kan best als je als man zijnde bezeten bent door lust maar er is een leven te leven daarna. Een alpha kun je het best omschrijven als een echte leider, met charisma, intelligentie, gevoel voor humor, invloed, welke streeft naar perfectie in elk aspect van zijn leven, hard werkt, het hard speelt en anderen helpt. Een alpha is zelfverzekerd, vriendelijk, maar niet iemand waar je over heen kunt lopen. En hij hoeft niemand wat te bewijzen behalve aan zichzelf.

De alpha man is eigenlijk gewoon 'puurheid'. De meerderheid (99%) van de 'mannen' vandaag de dag gedragen zich niet als mannen maar als jongetjes in een volwassen lichaam. Creëren graag de illusie dat ze het mannetje zijn maar zodra ze in hun eentje bijv. vijf lekkere wijven tegen het lijf lopen, durven ze die meiden amper (in de ogen) aan te kijken vanwege de angst en onzekerheid die het in hen opwekt omdat ze diep van binnen weten dat ze geen mannen zijn.

Verbannen

Reacties
    48
    01-11-2004

Peter Blanker, wat een kut stem, wat een herrie. Luister je daar graag naar? Mijn oren en ik verdragen die shit niet. Het is net een anti-roeqia. Als je naar Peter Blanker luistert, maak je van je lichaam een huis voor djinns omdat het je goddelijke licht dooft en djinns schuilen nou eenmaal graag op donkere plekken.

We hebben meer van dit nodig: https://www.youtube.com/watch?v=9DLtzc9KLiw

Ottoman Caliphate

Reacties
    465
    12-03-2016

Citaat Geplaatst door zakaria Bekijk reactie
    Peter Blanker, wat een kut stem, wat een herrie. Luister je daar graag naar? Mijn oren en ik verdragen die shit niet. Het is net een anti-roeqia. Als je naar Peter Blanker luistert, maak je van je lichaam een huis voor djinns omdat het je goddelijke licht dooft en djinns schuilen nou eenmaal graag op donkere plekken.

We hebben meer van dit nodig: https://www.youtube.com/watch?v=9DLtzc9KLiw

Ging om de lyrics, zie het als een meme.

Non-conformist

Reacties
    11.174
    15-04-2009

Go make me a sandwich
    Ask a woman who actually gives two fucks about you..wie weet krijg je dan alsnog een sandwich van een vrouw.

Verbannen

Reacties
    48
    01-11-2004

Ging om de lyrics, zie het als een meme.
    Hmmmm, op dit moment is dit mijn latest obsession. Ik ga het Marokkaanse volkslied memoriseren en tijdens het WK meezingen. Nog 214 nachtjes slapen...

https://www.youtube.com/watch?v=MQ8U4DjjltM

Verbannen

Reacties
    48
    01-11-2004

Ask a woman who actually gives two fucks about you..wie weet krijg je dan alsnog een sandwich van een vrouw.
    Contro, niet zo praten tegen Erdo, anders gaan wij twee jou sandwichen.

Verbannen

Reacties
    48
    01-11-2004

Erdo, dits 't geluid dat Contro gaat maken als we d'r sandwichen: https://www.youtube.com/watch?v=Fxcy8Mz0MZA

Non-conformist

Reacties
    11.174
    15-04-2009

Psycho..ik vraag me alleen af hoe je telkens die nicknames kaapt..

Verbannen

Reacties
    48
    01-11-2004

Psycho..ik vraag me alleen af hoe je telkens die nicknames kaapt..
    Voor jou een vraag, voor mij een weet. 'Jij zat toch in de IT?'

Non-conformist

Reacties
    11.174
    15-04-2009

Citaat Geplaatst door zakaria Bekijk reactie
    Voor jou een vraag, voor mij een weet. 'Jij zat toch in de IT?'
    Nee en dit is niet gelogen.

MVC Lid

Reacties
    3.252
    26-12-2015

Citaat Geplaatst door Butterflyyy Bekijk reactie
    Hele mooie armen, mooi behaard ook.
    Wollah wou typen dat hij te behaarde armen heeft
    The dream is the real. The hustle is sold separately

Verbannen

Reacties
    48
    01-11-2004