1. #1
    Verbannen

    Reacties
    772
    18-08-2012

    Wat is een goedkope energieleverancier?

    Ik wil graag een jaarcontract of maandelijks opzegbaar. Ik heb een appartement en woon alleen.

    iemand die mij kan helpen?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    282
    04-07-2015

    Qurrent goedkoopste van allemaal

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    De zon en de wind.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21
    01-05-2017

    Blijven waar je zit is het goedkoopste. Jouw energiecontract moet je niet vergelijken met een telefooncontract van t-mobile, want het zit veel ingewikkelder in elkaar dan dat.

    Als je in Rotterdam woont dan blijf je gewoon bij Eneco, woon je in Amsterdam blijf je gewoon bij Nuon, etc, etc.

    Google de objectieve ervaringen van mensen die zijn overgestapt van energieleverancier en check of dat echt zo voordelig is.

    En als het voordelig is, check dan hoe groot het voordeel is, 10 euro voordeel per jaar of misschien niet vanwege de overstapkosten en andere verborgenkosten.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    10
    10-01-2014

    Ik zoek ook een nieuwe. Begreep dat je niet te lang bij 1 en dezelfde moet blijven.
    Een tip welke leverancier goed is?

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Als je alleen woont. is je verbruik minimaal althans ik ga er vanuit dat je niet stookt als je niet thuis bent.
    Je hoeft niet te wisselen want jouw verbruik is zodanig laag dat het niet loont om over te stappen. Al die drama om over te stappen, vooral als iets mis gaat is te veel drama, ze beloven allemaal dat ze het voor je gaan regelen maar niet 1 jaar dat ik heb gehad dat ze hun belofte nakomen.
    Ik moest meerdere keren bellen om alles in orde te laten maken.
    betaal gewoon elke maand iets meer dan je verbruikt ongeveer 10 a 20 procent meer, na einde meterstand dien je alleen de jaarnota heel goed te controleren of te laten controleren.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    28
    02-11-2015

    Kijk op energietodo.nl

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    28
    12-11-2014

    Goedkoopste is qurrent heb ik zelf ervaren en veel geld bespaard!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    als je een appartement hebt wordt het nooit koud..
    gas dicht..2 truien..